Bricomarche Supermarket

Supermarkety i hipermarkety
ul. Podgórna 65C, 87-300 Brodnica kujawsko-pomorskie
(6 opinii) napisz opinię
NIP
7822148821

Informacje

Firma Bricomarche Supermarket z siedzibą w miejscowości Brodnica świadczy swoje usługi w branży Supermarkety i hipermarkety.
Firmę Bricomarche Supermarket znajdziesz pod adresem 87-300 Brodnica ul. Podgórna 65C,. Dokładne współrzędne geograficzne dla tej lokalizacji to: [kopiuj]
Przedsiębiorstwa operujące w branży w większości oferują:
Uważamy, że Bricomarche Supermarket poprzez doświadczenie swoich Pracowników w branży zapewni swoim Klientom właściwy poziom obsługi i kompetencji.

Opinie

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
(6 opinii) napisz opinię
A
auto-czesci9
sprzedali mój towar komu innemu ,nie chcieli zwrócić pieniędzy jak też rozwiązać w inny sposób problemu, Nie kupujcie jak nie musicie w tym sklepie
J
P
Jolanta Pabin
Bardzo miła obsługa klienta. Jestem zadowolona. Pozdrawiam serdecznie całą załogę sklepu.Miłego dnia.
M
Merry5
Najgorszy sklep tej firmy to Bełchatów. Pani z obsługi klienta cyniczna i wyrachowana. Zero podejścia do klienta. Podaje się za zastępcę kierownika tego sklepu. Kto takie osoby zatrudnia? Proszę poczytać opinie o tym sklepie i obsłudze to właśnie ludzie piszą o tej Pani. Nie polecam!!!
D
Dominik
Obsługa tragedia całkowity brak szacunku dla klienta, dział reklamacji to cyrk w którym nikt nic nie wie.
D
Damian
Dzień dobry, Chciałbym złożyć oficjalną skargę na Panie z działu obsługi klienta placówki w Wodzisławiu Śląskim. Panie nie chcą wysłuchać klienta i pomimo braku fundamentalnej wiedzy z zakresu praw konsumenta upierają się że mają rację, pomimo braku argumentów. Zakupiłem od Państwa żarówki LEDowe, były tanie więc nie spodziewałem się rewelacji, ale myślałem że będą działać chociaż rok. Kilka sztuk po 3-4 miesiącach przestała świecić w ogóle lub migała, w związku z czym poszedłem wraz z paragonem skorzystać z prawa do gwarancji. Żarówki zostały wymienione na nowe egzemplarze, z tym akurat nie było większych problemów. Gorzej było jak poprosiłem Panie żeby na paragonie zaznaczyły datę wymiany, gdyż w tej sytuacji okres gwarancyjny rozpoczyna się od nowa, no bo przecież jest to całkowicie nowy egzemplarz. No i się zaczęło kłócenie, komentowanie że nie mam racji, że to tak nie działa. W całą sytuację włączył się nawet ochroniarz, którego kąśliwe uwagi, dolewały oliwy do ognia, choć jestem osobą spokojną i chciałem sprawę wyjaśnić na chłodno. Po ponad pół godzinie, sprawa wylądowała u kierowniczki i z wyrzutem Pani z obsługi klienta, podpisała mi paragon zaznaczając datę wymiany. Byłem sytuacją bardzo zniesmaczony, bo chciałem skorzystać z prawa konsumenckiego, a zostałem potraktowany w taki sposób że o mało ochroniarz nie wyprowadził mnie ze sklepu. Było to 4 miesiące temu. Niestety jakość żarówek jest taka, że w przeciągu tych 4 miesięcy znów 4 uległy uszkodzeniu. Wiedząc jak to się skończyło poprzednim razem, już wiedziałem że teraz też nie będzie prosto, ale myślałem że cała sytuacja jednak dała do myślenia personelowi - niestety byłem w błędzie. Gdy oddałem żarówki, do których niestety już nie posiadałem oryginalnych opakowań (no bo przecież nie jest to wymagane), Pani z plakietką "uczę się" zaatakowała mnie "skąd ona ma wiedzieć jakie są kody, skoro nie ma oryginalnych opakowań?". Był to początek rozmowy, kiedy zdążyłem się dopiero przywitać i wręczyć PAni żaró
C
cela
Najgorszy sklep w Kępnie jaka tam jest nie miła obsługa !!! !!!!!!!!!
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Konsultacja z naszym Doradcą nie trwa długo i jest bezpłatna.