"Klima Plus" Jacek Dyś

Klimatyzacja
ul. Inżynierska 3, 20-484 Lublin lubelskie
(4 opinie) napisz opinię

Podobne firmy w okolicy

(4)
(4)
(5)

Informacje

Głównym profilem działalności firmy "Klima Plus" Jacek Dyś jest Klimatyzacja. Siedziba firmy znajduje się w miejscowości Lublin w województwie lubelskim.
Firma nie dostarczyła nam szczegółowych danych na temat swojej oferty.
Więcej informacji na jej temat uzyskasz poprzez kontakt z "Klima Plus" Jacek Dyś poprzez email: biuro@klimaplus.pl lub telefon: (81) 74... .
Firma świadczy działalność pod adresem 20-484 Lublin ul. Inżynierska 3. Jeśli chcesz spotkać się z jej przedstawicielem osobiście, skorzystaj ze współrzędnych geograficznych siedziby "Klima Plus" Jacek Dyś: [kopiuj]
Branża skupia firmy, z których większość oferuje:
Wieloletnia obecność firmy na rynku, pozwala nam na przekonanie, że jej Pracownicy zagwarantują wysoki poziom obsługi i kompetencje niezbędne do załatwienia przedsięwzięć zleconych "Klima Plus" Jacek Dyś.

Opinie

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
(4 opinie) napisz opinię
M
Michał
W skrócie: Diagnostyka: 0/10 Obsługa klienta 0/10 Czas "naprawy" 8/10 Jak dla mnie amatorka... Zdecydowanie odradzam. Wyjechałem od nich z tą samą usterką o której naprawę prosiłem oraz nieprawidłową diagnozą szczuplejszy o ponad 1000 zł. Liczy się dla nich tylko szybka kasa i łatwe naprawy, a nie pomoc klientom. Pełny opis: Postawiłem skorzystać z usług klima plus zachęcony ich "profesjonalizmem" i tym, że specjalizują się w naprawach klimatyzacji. Wcześniej byłem w dwóch innych niezależnych warsztatach, gdzie została wydana diagnoza, że stukanie dobiegające spod maski po włączeniu klimatyzacji to wina kompresora klimatyzacji. Umówiłem się w klimaplus na naprawę owego stukania spod maski, nie mówiłem jaka jest diagnoza innych warsztatów. Zostawiając u nich auto poprosiłem również o wymianę rolki paska na kompresorze klimatyzacji (profilaktycznie, inne zostały wymienione w innym zakładzie, ale ta jedna nie była dostępna na magazynie). Zostawiłem auto, otrzymałem później telefon, że za stukanie odpowiedzialne jest sprzęgło wiskozy, które jest uszkodzone. Pani zapytała czy dobijamy czynnik i wymieniamy filtry. Powiedziałem, że jeżeli stukanie już nie będzie występować to proszę zrobić na gotowo, żebym mógł korzystać z klimatyzacji. Później telefon, że auto gotowe do odbioru. Pojechałem na odbiór i dowiedziałem się, że to jednak nie wiskoza, że stukanie nadal występuje i do zapłaty 1020 zł. Spytałem czy to nie stuka kompresor, dowiedziałem się, że to na pewno nie kompresor, bo one tak nie stukają, a był jakichś ich klient co się zna na bmw i powiedział, że to na pewno rozrząd stuka. Dostałem wizytówkę klienta. Zapłaciłem I pojechałem, bo spieszyłem się do pracy. Zweryfikowałem jego diagnozę, okazała się błędna. Zadzwoniłem do klimaplus, pani twierdziła, że ja przyjechałem tylko na wymianę rolki i nic nie mówiłem o żadnym stukaniu... Próbowałem porozumieć się z właścicielem, powiedział, że "wszyscy nasi klienci zawsze są zadowoleni z naszych usług to tylko pan coś wymy
H
Henry
Miałem tam dwukrotnie czyszczoną klimatyzację. Wszystko za każdym razem, odbyło się prawie od ręki. Na wykonane usługi dostałem gwarancje. Tak, więc solidny serwis i do tego cenowo minimalnie niżej niż u konkurencji.
M
Man
Dobry serwis klimatyzacji samochodowej. A dobry, dlatego że uczciwy i solidny. Ani razu się nie zawiodłem, mimo że korzystam od dawna i czasem przyjeżdżałem z naprawdę brudną Klimą w aucie.
K
klient
serdecznie polecam
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Konsultacja z naszym Doradcą nie trwa długo i jest bezpłatna.