Biuro Tłumaczeń Przysięgłych w Ostrołęce

Tłumacze przysięgli
ul. Kilińskiego 26, 07-400 Ostrołęka mazowieckie
(1 opinia) napisz opinię

Podobne firmy w okolicy

(5)

Informacje

Głównym profilem działalności firmy Biuro Tłumaczeń Przysięgłych w Ostrołęce jest Tłumacze przysięgli. Siedziba firmy znajduje się w miejscowości Ostrołęka w województwie mazowieckim.
Firma nie dostarczyła nam szczegółowych danych na temat swojej oferty.
Więcej informacji na jej temat uzyskasz poprzez kontakt z Biuro Tłumaczeń Przysięgłych w Ostrołęce poprzez email: biuro@macioch.com lub telefon: (29) 76... .
Adres wykonywania działalności przez Biuro Tłumaczeń Przysięgłych w Ostrołęce to ul. Kilińskiego 26, 07-400 Ostrołęka. Chcąc spotkać się osobiście, z właścicielem firmy możesz posłużyć się współrzędnymi GPS adresu jej siedziby: [kopiuj]
W ofercie firm z branży, najczęściej pojawiają się:
Wieloletnia obecność firmy na rynku, pozwala nam na przekonanie, że jej Pracownicy zagwarantują wysoki poziom obsługi i kompetencje niezbędne do załatwienia przedsięwzięć zleconych Biuro Tłumaczeń Przysięgłych w Ostrołęce.

Opinie

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
(1 opinia) napisz opinię
G
R
Grzegorz R
Jeśli zamawiasz tłumaczenie z parotygodniowym wyprzedzeniem... Historia prawdziwa. Zamówiliśmy emailowo tłumaczenie z parodygodniowym wyprzedzeniem, z prośbą żeby było dostępne na 11 lub 12.08. Parę dni przed odbiorem piszę maila żeby sprawdzić czy tłumaczenie jest dostępne. Brak odpowiedzi. Dzwonimy telefon głuchy. Sprawdzamy na Google Maps, okazuje się, że biuro wzięło sobie parotygodniowy urlop. Sprawdzamy pozostałe dwa biura tej samej firmy, te w Ostrowi Mazowieckiej i Ostrołęce - najwyżej podjedziemy, ważne żeby odebrać tłumaczenie na czas. Co się okazuje? Również urlop. W końcu 10.08 o 22:36 właściciel w odpowiedzi na maila pisze żeby skontaktować się pod wskazany numer. Nie pisze jednak kiedy będzie dostępne do odbioru, oraz czy w ogóle będzie. Po prostu, skontaktować się pod tym a tym numerem. Jest późno, czekamy do rana. 11.08 rano dzwonimy parokrotnie pod wskazany numer. Telefon jest wyłączony. Brak sygnału. Jest 11.08 przed południem. Potrzebujemy tłumaczenia na 12.08 przed południem. Fakt, zamówiliśmy usługę tu, ale biuro okazuje się być niepoważne i jest ryzyko że nie dostarczy nam tego na czas. Podejmujemy decyzę że zamawiamy tłumaczenie gdzie indziej, póki mamy jeszcze czas. Piszemy maila że nie możemy sobie pozwolić na zwłotkę. Rezygnujemy z zamówienia. 12.08 z rana załatwiamy sprawy do których tłumaczenia potrzebowaliśmy. Następnie okazuje się że mamy parę maili od pani pracownik w skrzynce. Cytując jeden z nich "PROSZĘ SIĘ ODEZWAĆ NA MAILA W SPRAWIE TŁUMACZENIA !". Tłumaczenie jest gotowe jednak nie w czas. Po południu tego samego dnia dzwonię do pani pracownik i wysłuchuję pretensji że specjalnie do biura wróciła (to co gdybyśmy nie dobijali się wcześniej do jej szefa to by nie wracała?), najwidoczniej łaskę robiąc, i że tłumaczenie jest wykonane i musi być odebrane. Nie pomaga tłumaczenie jak to wygląda z naszej sytuacji. "Wykonane a więc musi być odebrane." Nie wiem, czy właściciel i pracownik tego biura sądzą, że klient będzie do ostatnie
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Konsultacja z naszym Doradcą nie trwa długo i jest bezpłatna.