Puławska 233, 02-715 Warszawa woj.mazowieckie
×
Leaflet | © OpenStreetMap contributors

Bank Pekao S.A. Oddział

Banki
ul. Puławska 233, 02-715 Warszawa Mokotów woj: mazowieckie
4.3
(123 opinie) napisz opinię

Podobne firmy w okolicy

(4)
(4)
(5)
(4)
NIP
5260006841
Telefon

Informacje

Siedzibą Bank Pekao S.A. Oddział jest Warszawa w województwie mazowieckim. Działalność firmy koncentruje się na branży Banki.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferowanych przez firmę produktów i usług, możesz skontaktować się z nią drogą telefoniczną: (22) 54...
Z przedstawicielem firmy Bank Pekao S.A. Oddział możesz spotkać się także osobiście, pod adresem 02-715 Warszawa ul. Puławska 233,. Jeśli korzystasz z nawigacji GPS możesz użyć współrzędnych geograficznych: [kopiuj]
Branża skupia firmy, z których większość oferuje:
Mamy nadzieję, że w ofercie firmy Bank Pekao S.A. Oddział znajdziesz to, czego poszukujesz. Firma dokłada wszelkich starań, aby oferowane przez nią usługi były na jak najwyższym poziomie.

Opinie

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
73
2
1
14
4.3
(123 opinie) napisz opinię
Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii
M
I
P
Małgorzata i Piotr W.
Jako nowi klienci Banku dziękujemy Pani Lucynie Palecznej za profesjonalną i życzliwą pomoc oraz obsługę podczas zakładania konta . Spotkaliśmy się z dużą kompetencją i szacunkiem wobec klienta. Kolejne sprawy mamy zamiar załatwiać u Pani Lucyny Palecznej .
E
W
Elżbieta Wiśniewska
Profesjonalne podejście Pani Barbary.
M
Małgorzata
Jestem klientką banku PKO SA oddział w Brzozowie od niedawna. Spotkałam się z pełnym merytorycznym przygotowaniem pani Anny S., która profesjonalnie odpowiedziała na pytania i fachowo doradziła dalsze postępowanie. Dziękuję.
M
Małgorzata
Jestem klientką banku PKO SA oddział w Brzozowie od niedawna. Spotkałam się z pełnym merytorycznym przygotowaniem pani Anny S., która profesjonalnie odpowiedziała na pytania i fachowo doradziła dalsze postępowanie. Dziękuję.
P
Peter
Nowy Sącz, Jagiellońska. 21 marca 20025. Wchodzę do „mojego” banku PKO z prostą sprawą. Chcę wymienić banknoty 100 zł na wyższe nominały – banalne – potrzebuję na prezent ślubny. Przy kasie kolejka – jakieś 5 osób. Podchodzę do pani na początku kolejki i pytam grzecznie: „Przepraszam – czy mógłbym do kasy z pytaniem tylko?” Pani widzi, że dopiero wszedłem, że nie mam w ręku żadnego kwitu do realizacji wpłaty/wypłaty, ale nagle jak nie zawrzaśnie: „NIEEEEEEE!” Piana na ustach, krew w oczach, PiS w sercu. Widać, że dawna działaczka społecznych kolejek po papier toaletowy. OK. Tłumaczę, że trzeba mi tylko wiedzy, czy kasjerka ma w dyspozycji banknoty 500 lub 200 złotych. Potem stanę w kolejce! Słyszę kolejne, krwawe, czarną krwią przodków z czworaków czerpane: „NIEEEEEEEE!” I w tym momencie nadpływa do nas Lord Admirał. Lord Admirał jest tu chyba tzw. SECURITY, chociaż bez ID. Po prostu cywil w koszuli - czyli kto? Nikt. Cywil jakiś bez jakichkolwiek oznaczeń. Mógł wpaść po trzecim piwie, aby się zagrzać. Twarz poważna, włosy siwe, postura zabawna, rączki chuderlawe, brzuszek wystający, oczka tęskniące, ale pozory mylą – patrz Bruce Lee. Lord Admirał, jako szlachta, zwraca się do mnie słowami: „ProszĘ (podkreślam!) uszanować kolejkĘ”. (Na tym Oxfordzie to uczą wymowy!) Tłumaczę JW Lordowi Admirałowi, o co mi chodzi. Ten, z właściwą arystokracji klasą odchodzi bez słowa, gardząc wymianą zdań z chamem, żeby z godnością zająć miejsce na środku sali. W końcu jest co/kogo podziwiać. Pani z przekrwionymi oczkami zachwycona, jej serce bije w rytmie „Międzynarodówki” - oto pogoniła burżuja. Pomógł jej sam Lord – taki paradoks :) W związku z Lordem Admirałem i powszechnie pojmowaną logiką przestaję być klientem tego banku i rozwiązuję wszelkie umowy. Kredytów nie mam. Odchodzę, Wasza Lordowska Mość! Jestem tylko prostakiem mizernym.
P
Peter
21 marca 20025. Wchodzę do „mojego” banku PKO z prostą sprawą. Chcę wymienić banknoty 100 zł na wyższe nominały – banalne – potrzebuję na prezent ślubny. Przy kasie kolejka – jakieś 5 osób. Podchodzę do pani na początku kolejki i pytam grzecznie: „Przepraszam – czy mógłbym do kasy z pytaniem tylko?” Pani widzi, że dopiero wszedłem, że nie mam w ręku żadnego kwitu do realizacji wpłaty/wypłaty, ale nagle jak nie zawrzaśnie: „NIEEEEEEE!” Piana na ustach, krew oczach, PiS w sercu. Widać, ze dawna działaczka społecznych kolejek po papier toaletowy. OK. Tłumaczę, że trzeba mi tylko wiedzy, czy kasjerka ma w dyspozycji banknoty 500 lub 200 złotych. Potem stanę w kolejce! Słyszę kolejne, krwawe czarną krwią przodków z czworaków czerpane: „NIEEEEEEEE!” I w tym momencie nadpływa do nas Lord Admirał. Lord Admirał jest tu chyba tzw. SECURITY. Twarz poważna, włosy siwe, postura zabawna, rączki chuderlawe, brzuszek wystający, ale pozory mylą – patrz Bruce Lee. Lord Admirał, jako szlachta, zwraca się do mnie słowami: „ProszĘ (podkreślam!) uszanować kolejkĘ”. (Na tym Oxfordzie to uczą wymowy!) Tłumaczę JW Lordowi Admirałowi, o co mi chodzi. Ten, z właściwą arystokracji klasą odchodzi bez słowa, żeby z godnością zająć miejsce na środku sali. W końcu jest co/kogo podziwiać. Pani z przekrwionymi oczkami zachwycona, jej serce bije w rytmie „Międzynarodówki” - oto pogoniła burżuja. Pomógł jej sam Lord – taki paradoks :) W związku z Lordem Admirałem i powszechnie pojmowaną logiką przestaję być klientem tego banku i rozwiązuję wszelkie umowy. Kredytów nie mam. Odchodzę, Wasza Lordowska Mość! Jestem tylko prostakiem.
R
C
Ryszard Cwaliński
Jestem klientem Pekao S.A. od ponad 30-tu lat i mimo różnych propozycji z innych banków nadal z nim współpracuję.
J
Joannamaz
Polecam
S
Sandra
Miła obsługa
R
R.S-K
Dziękuję za życzliwą, uśmiechniętą i fachową pomoc w interesującej mnie kwestii. Spotkałam się dziś z dużą kompetencją i szacunkiem wobec klienta. Kolejne poczynania załatwiać będę u Pani Beaty Sawulskiej i Pana Leszka Huszaluka. Dobrego dnia
W
L
Władysław Litwa
Dziękuję Pani Biel z Oddziału w Nowym Sączu za 20 letnią współpracę w obsłudze naszego charytatywnego stowarzyszenia . Cenie życzliwość , zawsze chęć pomocy i dobre fachowe doradztwo które bardzo sobie ceniłem. Z okazji zakończenia działalności Ośrodka dziękuję i życzę pomyślności w pracy zawodowej.
E
Ewelina
Polecam. Bardzo miła i profesjonalna kadra
S
N
Sylwia Nowicka
Bardzo fachowa i serdeczna kadra.
W
D
Wojtek Dziubiński
Bardzo dziękujemy Pani Dyrektor za pomoc przy zakupie obligacji.Pani Gabriela poświęciła nam dużo czasu przekazując cenne informacje niezbędne do przeprowadzenia operacji zakupu..Zrobiła to bardzo fachowo i sympatyczni.
A
R
Anita Rzeczkowska
Pani Katarzyna Mastalerz jako konsultant i pracownik banku pekao S.A. oddział w Helu jest prawdziwą profesjonalistką w swoim zawodzie. Tylko z nią załatwiam sprawy, bo nikt tak nie słucha petenta jak ona, z ogromem cierpliwości, uważnością a przy tym z pogodnym usposobieniem. Gdy wchodzę do oddziału banku w Helu cieszę się na spotkanie z panią Kasią :-)
T
TTT
Znakomity oddział
E
Edyta
Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Polecam serdecznie.
M
Marlena
Pani Ilona Mrozik cudowna kompetentna osoba która powinna być doceniana przez dyrekcję banku bez niej sala operacyjna nie istnieje
E
D
Elżbieta Dorek
Jestem wieloletnim klientem banku chciałam bardzo podziękować mojej opiekunce bankowej pani Ewie Szajewskiej za rzetelne i profesjonalne podejście do wszystkich moich spraw związanych z obsługą kont .
I
Inna
Ursula Barańska bardzo szybko pomogła, w moim pytaniu, dobry specjalista, dziękuję
Z
Zniesmaczony
"Uszkodzony moduł wpłat" lub "bankomat nieczynny" - i tak na zmianę...
G
G
Grażyna Gagala
Polecam
M
W
Małgorzata W.
Odział w Rabce Zdrój - polecam! Miłe i rzetelne podejście do klienta. Pani Maria Wojciechowska - pełen profesjonalizm!
H
G
HELENA GABRYSIAK
Dziękuję za bardzo miłą obsługę
A
Andrzej
Korekta do opinii. Listopad a nie październik.
A
Andrzej
W ubiegły wtorek jako klient PKO SA odbyłem pierwszą rozmowę z Panią Lucyną z oddziału w Strzyżowie, a następnie umówiłem się na spotkanie na dziś tj. 21 października. Spotkanie rozpoczęło się punktualnie, a jego profesjonalny i merytoryczny przebieg w całości spełnił moje oczekiwania.
A
Anonim
Bardzo zła obsługa bezczelne panie jedna kasa tylko czynna nie polecam tej placówki w Sulęcinie długie oczekiwanie na obsługę
B
I
K
Basia i Kazik
Bank Pekao S.A. ul. Groblowa 7 Mieliśmy problem ale 5 minut rozmowy z panią Barbarą wystarczyło by się nasz problem rozwiał. Dziękujemy serdecznie????????
A
B
Agata Bartosiewicz
Bank Pekao SA w Międzychodzie. Pani Hanna Szmidt dziękuję za pomoc. Każda wizyta w banku przebiega w miłej,przyjaznej atmosferze. Pani Hanna ,jak i wszyscy pracownicy banku , bardzo kompetentni. Wykonują swoją pracę szybko i sprawnie. Mam nadzieję,że w każdym banku obsługa klienta jest na tak wysokim poziomie.
M
Marysia
Totalna porażka, zwłaszcza zezowata Pani A.
B
Bożena
Z całego serca polecam ten bank .Bardzo miła i profesjonalna obsługa, fachowa pomoc i pełen profesjonalizm ze strony Pani Agatki .
M
M.K
Brak kontroli jak w innych bankach Wchodzą osoby nie mające nic wspólnego z tym miejscem.
J
J.L
Osoba obsługująca klienta wyplacajac gotowke zachowuje się zbyt głośno przy pozostalych osobach pozostających w banku.
A
Anna
Rewelacyjna obsługa
K
T
Krzysiek T.
Nieaktualny numer telefonu do oddziału.
J
Joanna
Rzetelna miła obsługa klienta
R
Rafał
Polecam ten bank
G
B
Grażyna Bigos
Moja wczorajsza wizyta w banku bardzo miło mnie zaskoczyła, bez stresu, przebiegająca w pogodnej atmosferze. Pani Małgorzata Biegańska uśmiechnięta i bardzo profesjonalna.
M
Marek
Bardzo miła i fachowa obsługa.
M
Z
Maria Zachariasz
Od kilku lat opiekunem mojego konta jest pani Maria Wrzeszcz. Bardzo profesjonalna i miła obsługa klienta, zawsze doradzi, dokładnie i jasno wszystko wytłumaczy.
J
Jaro
Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Pomagają i są uśmiechnięci.
E
Ewa
Najlepszy oddział w Łodzi
K
Kos
Nie miła obsługa.
E
emeryt
Brak możliwości kontaktu telefonicznego. Nie można się dodzwonić do Oddziału w DStrzyżowie. O co chodzi ? Podane na stronie numery telefonów są albo złe, albo rozłączają się .
E
emeryt
Nie można się dodzwonić do Banku. Pod numerem /\875/\57/\99 odbiera automatyczna sekretarka, po komunikacie rozłącza rozmowę. Podejście do Klienta - "-1" - brakło skali.
B
G
Bernadetta Gąska
Super obsługa, bardzo kompetentny pracownik. Miła i sympatyczna.
M
M
Małgorzata Matoszko
Bardzo sympatyczna miła i profesjonalna załoga .Dziękujemy Pani za zaineteresowanie się w jakiej sprawie i pokierowanie do okienka oraz Pani Katarzynie za fachową obsługę
D
I
E
Danuta i Eugeniusz Kubińscy
Gorąco podlecamy Panią Dorotę Wardzyńską jako doradca finansowy posiada bardzo duża wiedzę o rynku finansowym i aktualnych ofertach. Pani Dorota jest osoba kompetentna, dobro klienta stawia na pierwszym miejscu, profesjonalizm i wiedza pozwala klientowi w prostszy sposób podjąć decyzję. Pani Dorota jest komunikatywna, z poczuciem humoru i stwarza bardzo miła atmosferę, odpowiedzialna, oddzwania na telefony jeżeli nie może odebrać. Współpraca z Panią Dorotą to sama przyjemność, a bank powinien być dumy z tak wspaniałych doradców. Z całego serca polecamy Panią Dorotę.
J
R
Janusz Różycki
Po latach wróciłem do Żubrzyka, który się wreszcie ucywilizował. Pani Irena Jałocha bardzo profesjonalnie, sprawnie i w przyjemnej atmosferze załatwiła moją sprawę.
E
Ewa
EXSTRA obsługa dziękuję
K
H
K. Hennig
Super zespół, bardzo profesjonalna obsługa klienta oraz wiele życzliwych i pomocnych wskazówek BRAWO ?? Dzięki Pani Barbaro!!!
K
klientka
Obsługa banku w Knurowie porażka a w szczególności Pani na obsłudze kredytów hipotecznych. Niemiła i niekompetentna, ponieważ po wykonaniu telefonu do centrali jednak potwierdzała inną informację. Na każde pytanie niechętnie odpowiadała, albo wymijająco w taki sposób aby nie udzielić informacji. Z góry oceniła sytuację i przez to zostałam tak potraktowana. Nie polecam!
B
H
Barbara Hennig
Wspaniała, profesjonalna i serdeczna obsługa klienta, piękne dzięki
K
Kkk
Brak kompetencji
B
P
Bogdan Polak
Super , super pani Malwina. Bardzo pomocna !!!!
G
P
Gosia Polak
Bardzo pomocna pani Malwina !!!! Super , super
W
P
Wiesław Pająk
Świetna obsługa! Pani Izabela Kozłowska świetna specjalista, cudowna kobieta wszystko mi wytłumaczyła i pomogła! Dziękuję i polecam
J
L
Joanna Lewandowska
Super obsługa i pomoc w - zalozeni PeoPay przez super pracownika Agata Ruta-Kopec
M
Mariusz
Porażka, kolejka kilkunastu osób jeden pracownik obsługi. Jak najszybciej trzeba podjąć decyzję o rozwiązaniu umowy z tym bankiem !!!
G
J
Grażyna Jednorowicz
Polecam
B
E
Bożena Erickson
Pełny szacunek i uznanie dla Pana Zdzisława Panaciuka za sympatyczna i bardzo profesjonalna obsługę . Oby więcej takich pracowników jak pan Zdzisław Bank Pekao zatrudniał .
B
Beata
polecam, mila profesjonalna osluga,bardzo pomocna dla seniorów
B
Beata
polecam, mila profesjonalna osluga,bardzo pomocna dla seniorów
Z
M
Zygmunt Majewski
Wyrażam szacunek i uznanie dla Pana Zdzislawa Panaciuka za pełny profesjonalizm , uprzejmą obsługę za znajomość zagadnienia, wyjaśnianie nurtujących problemów , gratuluję za zatrudnienie takich pracowników Dziękuję
N
NNNN
BBBXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
E
Ewa
Przemiła Pani Asia, zawsze zaangażowana i pomocna.
E
Ewelina
Dziękuję Pani Asi za pomoc, zaangażowanie zostala godzine dluzej żeby dokonczyc moj wniosek.Zawsze jest miła, uprzejma i życzliwa. Za kazdym razem pomoze i doradzi nawet jak jest za 15 min. do zamkniecia. Zawsze stara sie pomoc na wszystkie sposoby.Polecam ja z całego serca i dziękuję.
E
M
-
Ewa Mikienko -Piotrowska.
Wspaniała ,bardzo przyjazna obsługa , pomocna w w sprawach bankowych dla seniorów w placówce w Lubawie.
E
M
-
Ewa Mikienko -Piotrowska.
Wspaniała ,bardzo przyjazna obsługa , pomocna w w sprawach bankowych dla seniorów w placówce w Lubawie.
J
M
Jarosław M
W Banku Pekao w Sosnowcu znalazłem najtańsze ubezpieczenie auta. Szukasz OC komunikacyjnego lub kompleksowej ochrony AC warto to zrobić w Banku.
T
M
Tomasz Mielczarek
Miła obsługa ,szybko załatwiłem to co chciałem
K
W
Katarzyna Wolny
Miałam kilka ważnych rzeczy do załatwienia w banku i jestem bardzo zadowolona z osób tam pracujących, perfekcyjne podejście do klienta, przemiła obsługa i co najważniejsze dla klienta w tym banku nie ma rzeczy nie możliwych, działają szybko sprawnie i bez żadnych problemów. Szczerze polecam każdemu ten bank.
T
K
S
Transport Krajowy Sp.j. DariaL
Polecam Panią Agatę doradcę dla firm z oddziału Sosnowiec Małachowskiego3- u niej znajdziesz najlepsze wsparcie finansowe dla swojej firmy- indywidualne podejście w zakresie kredytowania, leasingu oraz faktoringu. Zasłużone 5 gwiazdek!
J
K
H
Judyta K HurtDetal Sp.C.
Polecam idealne rowiązanie na dzisiejsze czasy ENERGIA ZE SŁOŃCA, FINANSOWANA Z PEKAO LEASING. Teraz bedę niezależna energetycznie . Moge zarządzać swoim biznesem nie oglądając się na ceny prądu. Polecam również Panią Agatę z oddziału Sosnowiec Małachowskiego która pomogła załatwić wszelkie formalności. Dziękuję
M
M
Mateusz M.
Polecam ten Punkt Sprzedaży Obligacji Skarbu Państwa - profesjonalna obsługa i kompetentni Doradcy Cztero- i dziesięciolatki uciekają inflacji. W czasie wysokiego wzrostu cen nie ma bezpiecznych lokat chroniących oszczędności przed utratą realnej wartości. Najbliżej ideału są tylko obligacje oszczędnościowe skarbu państwa dostępne w Pekao
J
M
Jarosław M
Szukasz OC komunikacyjnego albo kompleksowej ochrony AC dla swojego auta? Sprawdź w oddziale banku propozycje PZU SA i LINK4 – zapytaj swojego doradcę bankowego o ubezpieczenie auta. Już dzisiaj kup ubezpieczenie w PEKAO i ciesz się bezpieczeństwem swoim i swojego auta.
M
W
Marian W
Polecam obligacje oszczędnościowe skarbu państwa w Pekao Sosnowiec. Pani Bogusława rzeczowo wyjaśniła wszystko więc lokuje oszczędności w 4-latki indeksowane inflacją. Dziękuję...
D
Damian
Jestem wieloletnim klientem banku zawsze mogę liczyć na pomoc pracowników serdecznie polecam
L
K
Lilia Kurek
Korzystam z usług tego oddziału od bardzo dawna. Kolejki do kas są czasami strasznie długie i to jest denerwujące. Jestem jednak zadowolona ponieważ za kasami obsługują bardzo miłe Panie . Pani Marta i koleżanka z krótkimi blad włosami i okularami są najmodniejsze. ????
J
M
Jarek M.
Od kilku lat korzystam z usług oddziału przy ul. Podgórnej w Zielonej Górze. Polecam wszystkim. Panie Doradczynie są uprzejme i przede wszystkim kompetentne. W tamtym roku skorzystałem z konsolidacji kredytów dzięki podpowiedzi doradcy i odzyskałem sporą kwotę z prowizji.
E
ewela
super obsługa
A
W
Agnieszka W
Super obsługa profesjonalne doradztwo
P
N
Paweł Nowak
Jedyny taki w Sosnowcu Bank. Tu znalazłem najlepszą ofertę na spłatę drogich kredytów w innych bankach oprocentowanie 9.85%. Rewelacja, a dodatkowo dzięki pomocy Doradcy Pekao otrzymałem zwroty prowizji w kwocie ponad 5 tyś zł. Tu konsolidacja NAJLEPSZA- 5 gwiazdek zasłużone!
A
K
Artur K
Wyjątkowa obsługa, rzadko spotykana życzliwość. Dziękuję Pani Marzence za pomoc w wyborze najlepszego kredytu. Dostałem 0% prowizji a do tego minimum formalności bo wszystko na oświadczenie. ?? Super??
M
B
Marian B
Najlepszy Bank w Sosnowcu- polecam wszystkim zainteresowanym.
W
H
M
WB Hurtownia mat. budowlane
Dziękuję Pani Agacie za przedstawione rozwiązanie "Płynnościomat Pekao" - teraz szybko otrzymam pieniądze za faktury z długim odroczonym terminem płatności. Na pewno skorzystam ... Polecam dla wszystkich Przedsiebiorców !!!
P
T
K
PB transport krajowy
Polecam Doradców Biznesowych tego oddziału - u nich znajdziesz najlepsze wsparcie finansowe dla swojej firmy- indywidualne podejście w zakresie kredytowania, leasingu oraz faktoringu
T
Tomasz
Polecam
T
Tomasz
Polecam ??
D
Dago
Bank masakra. Dwie Panie na kasie obsługują wszystko a pozostali pracownicy siedzą i patrzą w ściany. O co chodzi czy kasjer nie może być od wpłat i obrotu gotówka a pozostali od reszty zakładania kont itp?
J
jeżozwierz
Bank, którego można pozazdrościć. Elegancka, sprawna, profesjonalna obsługa. Klienci mogą czuć się bezpiecznie i komfortowo.
M
meg
strona nie udziela konkretnych informacji,nie podaje godzin otwarcia jak i rowniez dni otwarcia
R
B
K
ryszard-niestety były klijent
personel banku nie informuje o kosztach i prowizjach pobieranych przez bank przy zawieraniu umów funduszy inwestycyjne a przy odkupieniu każe czekać pięć dni roboczych według mnie to skandal i działanie na niekorzyść klienta
K
T
B
klijenst tego banku
najdroższy bank
A
ALA
Popieram poprzednika - NAJLEPSZY BANK !!! Dba o klienta jak należy !!!
B
Bednarski
To jest chyba najgorszy bank w miescie!W kolejce ostatnio czekalem na wplate 40min.Krotko co...ale to norma z obsluga przy kasie!tak,że jak ktos nie lubi "kolejek" to zdecydowanie odradzam!!!
W
Wrobel
swietna obsluga klienta,jestem bardzo zadowolona.
E
P
Ewa Pacholska
Dostarczenie karty bankomatowej oferowany termin trzy dni czekam miesiąc i nic tak ten "Bank" szanuje klijentów, szkoda, że nie ma recenzji na minusie
E
P
Ewa Pacholska
gorszego banku nie ma chyba w całej Warszawie oferowane dostarczenie karty bankomatowej po trzech dniach przeciągneło się do pięciu tygodni i nic, tak ten niby bank szanuje klijenta
P
Piotr
Zgadzam sie z przedmowca. Skandal. szkoda ze na minus nie można gwiazdek dawać.
A
K
Andrzej Krzyżowski
Zlecenie zamknięcia konta prywatnego trwa już prawie 2 miesiące.To jest kpina z klienta.Skala ocen jest dla mnie za krótka.Kliknąłem "taka sobie",powinno być jeszcze-beznadziejna.
R
M
Z
robert matycz z dembego.
zapraszam do filii 9.oddz.na ul.ekologiczną-kabaty.zawsze jestem milo obsłużony.
C
K
Cezary Karwacki
Najbardziej niekompetentny bank jaki istnieje.Klienta ma za nic , a telefonu to na pewno nie odbiorą. A ta gwiazdka to za dużo - 2
K
kowalska
Prosz.e sprubować dodzwonić się na podany numer telefonu brak kontaktu z bankiem
D
T
I
Dorota, Tomasz,Stefan, Ilona Wrocław
Dno nikt się nie zgłasza , nie ma informacji w jakich godzinach pracuje bank i jego poszczególne oddziały
Z
K
Zadowolony Klient
Po prostu SUPER BANK!!!!!!
K
KLIENT
nie ma fizycznej mozliwości skontaktowania sie tel. z biurem obsługi klienta w tym banku....czy w takim razie musze pojechać 350 km zeby skorygować błedy w moich danych których Bank nie jest w stanie skorygować od 2 lat ?? NIE MAM JUZ NA NICH SIŁY.
K
krzysiek
bardzo dobry bank
S
K
szara komórka
dlugo trzeba czekac na swoja kolej (ten numer telefonu jest chyba fałszywy )
T
Tady
Pani Jolanta Mucha is the best
R
Renata
Kontakt telefoniczny graniczy z cudem. Kompletnie nie można się dodzwonic.
P
K
Paweł KARCZEWSKI
Od czasu kiedy przeniosłem się z banku pko sa z warszawy zaczęly sie same problemy. Dwa razy zmieniałem adres korespondencyjny i do tej pory nie został zmieniony, karte miałem ważną do konca października 2007 r a o tym fakcie dopiero poinformowali mnie pracownicy stat oil kiedy zatankowałem na kwote 320 zl i nie mogłem zapłacić. Mówiąc krótko ZENADA Po 12 listopada zmieniam bank
Z
K
zadowolona klientka
Super obsługa. Mili pracownicy. Pozdrawiam
R
M
Z
robert matycz z kabat
super bank-i personel.
Z
zbierajaca
jeden z trzech bankow ktory zechcial wymienic mi goszowki na zlotowki. mila obsluga :)
R
P
Roman Porebski
Bardzo miła obsługa, jeszcze nigdy nie spotkałem się żeby ktoś źle odniósł się do spraw czy moich nie sprecyzowanych pytań. Pozdrawiam
D
dorota
bank ten jest super.bardzo mi sie podoba.zawsze zostaje mile przyjeta.sa tam mile panie,ktore pomoga i doradza,szczegolnie pani Agnieszka.:-)
K
klient
niepoważna obsługa klienta, dodzwonić się .... nie można szkoda słów
R
r.pawlowski@workline.pl
Po dziesięciu minutach prób wykonywanych non-stop aby dodzwonić sie pod podany numer telefonu zrezygnowałem z założenia konta w tym banku.Chcąc uzyskać dodatkowe informacje próbowałem wejść na podświetlony przycisk oznaczajacy stronę WWW ale i to okazało się niemożliwe. Po kliknięciu otrzymuje śię pustą stronę ( blank). A może temu bankowi - oddziałowi wcale nie zależy na pozyskaniu nowych klientów lub też jest wirtualnym bankiem?
A
aniew
ten bank jest beznadziejny , nigdy nie mozna sie tam dodzwonic, po co w ogole daja ten nr telefonu?!
Z
U
Z ursynowa
Nikit nigdy nie odbiera telefonu. To skandal ! Dzwoniłem 9-10 razy w ciagu trzech dni i nikt nie podniósł słuchawki
M
mela
bank całkiem niezły tylko za dużą prowizję mają...generalnie obsługa ok
A
G
Alwin goździewski www.alwin.gozdziewski.pila.pl
Gratuluję fachowości obsługi
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Konsultacja z naszym Doradcą nie trwa długo i jest bezpłatna.