Firma prowadzi swoją działalność w ramach branży Supermarkety i hipermarkety.
Kaufland ma swoją siedzibę w miejscowości Warszawa w województwie mazowieckim.
Z przedstawicielem firmy Kaufland możesz spotkać się także osobiście, pod adresem 03-780 Warszawa ul. Birżańska 1,.
Jeśli korzystasz z nawigacji GPS możesz użyć współrzędnych geograficznych: [kopiuj]
Jesteśmy przekonani, że doświadczenie firmy Kaufland w branży oraz jej Pracownicy zagwarantują wysoki poziom kompetencji i obsługi Klientów.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
kupuje w państwa sieci już od paru lat-z ZADOWOLENIEM lecz obsługa waszej placówki przeszła moje oczekiwania na DUŻY PLUS.W dniu 26.02,11 zostałem perfekcyjnie poinformowany i obsłużony przez wasze pracownice-pani BEATA PRZEDWORSKA oraz SYLWIA SZUBERT gratuluje takich kompetentnych PRACOWNIKÓW
Do niedawna był to mój ulubiony sklep. Dziś niestety musiałam stać w kolejce do kasy 30 minut, czynne były 4 kasy z 10. Kasa pierwszeństwa nieczynna, dodam że jestem w ciąży... Poza tym reklamują się, że dadzą 5 zł każdemu, kto czeka w kolejce dłużej niż 5 minut. Niestety okazało się, że to tylko reklama i nic takiego nie działa. Przykre... Dodatkowo za 4 bułeczki policzono mi 14 zł. Mam nadzieję, że chociaż zwrócą różnicę.
Witam nie wiem czy za stoiska znajdujące się na terenie KAUFLAND odpowiada dyrekcja ale niemile zostałem obsłużony w Asprod szczególnie niemiła jest tam obsługa męska myślę że nawet lekko odurzona niekiedy dało to się zauważyć POLECAM TAKICH PRACOWNIKÓW!!!pozdrawiam i nie kupię już w ASPROD NIC!!!!!Jeżeli chodzi o sam market to generalnie polecam wszystko ok!!!
zostalam bardzo nieładnie poinformowana przez telefoniczny punkt informacyjny w sklepie Kaufland w Szczecinie, dzwoniąc na powyższy nr strony internetowej. Pani nie była w stanie udzielić mi informacji na temat towaru...
popieram, jedyny komentarz- chamstwo...
zostalam bardzo nieładnie poinformowana przez telefoniczny punkt informacyjny w sklepie Kaufland w Szczecinie, dzwoniąc na powyższy nr strony internetowej. Pani nie była w stanie udzielić mi informacji na temat towaru...
Jest wiele produktów dużo tańszych niż w innych sklepach, obsługa miła i uprzejma.Zawsze jestem zadowolona z dokonanych zakupów dokonanych w tym sklepie.
Chodzę do Kauflandu i widzę jak niektórzy wynoszą kosmetyki i inne cenne drobiazgi. Nie jest to wporządku do osób które chodzą do waszego marketu na uczciwe zakupy. Proszę was o zainstalowanie bramek na wykrywanie złodzieji. Koszty zwrócą się wam bardzo szybko
Jestem niepocieszona tym faktem iż osoby udające się do kas szukaja długich kolejek a o podal są puste kasy po czym udaja się do punktu informacyjnego i tam dręczą pracownice o wydanie tej piątki .Bardzo mnie to śmieszy .Nie raz słyszałam takie rozmówki. Współczuje bardzo panią z punktu informacyjnego i obsłudze na kasach bo one też są tam dręczone przez niedobrych klientów pozdrawiam
Kupiłam niedawno otwieracz do konserw, zrobiłam spore zapasy, zakupiłam dużo artykułów. Może moim błędem było że od razu nie sprawdziłam otwieracza który jak się okazało nie otwiera żadnej puszki, poszłam do zwrotu, ale usłyszałam, że termin to 7 dni i nie przyjeli. A gdzie to pisze ? !, nie zostałam nawet o tym poinformowana, zawsze wiedziałam że jak towar wadliwy to można go wymienić lub odzyskać swoje pieniądze, moje pozytywne odniesienie do Kauflandu spadło do zera.
Niestety sklep Kaufland nie jest już gwarancją najniższej ceny. Na półkach można znaleźć produkty (np. sery) których terminy ważności się nie skończyły a już są zepsute. Ponadto wadliwe oprogramowanie a przy tym niedoszkoleni pracownicy potrafią podwójnie zablokować środki na koncie przy płatnościch kartą.
Sklep jak sklep...Pod jednym względem lepszy pod innym gorszy. Najgorzej jest z obsługą na stoisku mięsnym i nabiałowym gdzie często obydwa obsługuje jedna osoba.Ponadto ostatnio poprzez postawienie kiosku z kurczakami zapomniano,że i piesi są klientami sklepu i zmuszono do poruszania się po pasie dla samochodów...Coś chyba nie tak gdyż nigdzie nie spotkałam się z takim rozwiązaniem.
Najgorszy sklep jaki w życiu widziałem i do tego jeszcze warunki pracy?KATASTROFA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zakupiłem płyn do kąpieli cena na półce na półce inna niż w kasie pani w informacji która miała zwrócić różnicę bardzo nieprzyjemna zdarzenie miało miejsce 13.08.2007r
ogólnie jest ok jest jednak pewien problem dlaczego na dziale tradycja jest tak mało personelu często robię tam zakupy i dobija mnie widok jak jedna lub dwie kobiety latają po całym dziale i do tego wykładają towar i sprzątają zróbcie coś z tym
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Własna marka produktów to atut każdej sieci sklepów. Kolejną zaletą jest możliwość dokonywania zakupów przez internet. Jakie produkty są dostępne w e-sklepie?
Nasiona chia są cenione ze względu na swoje wartości odżywcze. Chętnie jedzone przez wegan i wegetarian, zyskują coraz większą popularność. Co z nich zrobić?
Czyszczenie srebra nie jest przyjemnym zadaniem, ale może być prostsze, niż się spodziewamy. Możemy wykorzystać do tego to, co mamy już w domu. Sprawdź jak.
Popularność dużych hipermarketów, w których można dostać żywność, jak i chemię czy inne produkty, nie maleje. Czy mały sklep ma szansę z nimi konkurować?
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci