Firma prowadzi swoją działalność w ramach branży Fryzjerzy i salony fryzjerskie.
Salon Fryzjerski Keratyna Agata Szałowińska ma swoją siedzibę w miejscowości Słupsk w województwie pomorskim.
W celu uzyskania więcej informacji na temat oferty firmy
zadzwoń pod numer 732 622...
lub
napisz wiadomość e-mail na adres
agata.2806@onet.pl
Z przedstawicielem firmy Salon Fryzjerski Keratyna Agata Szałowińska możesz spotkać się także osobiście, pod adresem 76-200 Słupsk ul. Hubalczyków 9,.
Jeśli korzystasz z nawigacji GPS możesz użyć współrzędnych geograficznych: [kopiuj]
Większość firm działających w branży, świadczy działalność obejmującą, m.in:
Mamy nadzieję, że już niedługo dołączysz do zadowolonych klientów firmy Salon Fryzjerski Keratyna Agata Szałowińska. Zachęcamy do pozostawienia opinii o firmie w naszej sekcji “Oceny i opinie”.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Witam serdecznie i przyłączam się do grona zadowolonych klientów fryzjera, którego niestety nie ma już w salonie. Długo zastanawiałam się nad dodaniem opinii o tym salonie, tym bardziej, że minęło już sporo czasu od mojej ostatniej wizyty. Do pana Michała zostałam zapisana w ogromnych obawach, tym bardziej że zawsze byłam obsługiwana przez żeńską kadrę salonów. Jednak moje obawy zostały szybko rozwiane, kiedy w efekcie finalnym zobaczyłam swoją metamorfozę, w dodatku pan Michał polecił mi naprawdę niesamowite produkty do stylizacji i utrzymania efektu jaki udało mu się uzyskać z tak trudnych, bo kręconych włosów. Nigdy w życiu nie byłam tak zadowolona z pracy fryzjera, który sumiennie i naprawdę z sercem oddawałby się swojej pracy. Chciałabym nadmienić, że pan Michał przeprowadził ze mną "wywiad" z prawdziwego zdarzenia, coś czego byłam świadkiem tylko w telewizji. Nie było pytań "jak strzyżemy, jaką farbę kładziemy?" , tylko dokładne krok po kroku co można zrobić z moich włosów, jak powinnam o nie zadbać, co jest obecnie "na czasie", mogłam się dowiedzieć w końcu jaki kształt ma moja twarz, a tym bardziej jakiego jestem typu urody. Wcześniej nie wiedziałam, że w ogóle istnieje jakikolwiek sposób na określenie kolorów, które pasują do karnacji, koloru oczu czy włosów. Jestem zdruzgotana faktem, że właścicielka salonu pozwoliła na odejście takiego fryzjera! Nie chciałabym aby moja opinia została potraktowana jako oczernianie kogokolwiek, niemniej jednak liczę, że zostanie ona przeczytana przez właściwe osoby i zmobilizuje właścicielkę do tego, aby przekonała pana Michała do powrotu do pracy. Tak jak już wspomniałam minęło sporo czasu i nie wydaje mi się żeby moja skromna opinia mogła zdziałać w tej sytuacji cokolwiek, tym bardziej, że mieszkam zagranicą a w Polsce bywam jedynie w sezonie . Pozdrawiam.
Totalny brak szacunku. Umawiasz się na godzinę a jak przychodzisz to okazuje się że zamiast ciebie obsługiwana jest inna osoba i ani be ani me. Już więcej tam nie pójdę i nikomu nie polecam.
Muszę przyznać, że w tym salonie jest coś nie tak. Byłam umówiona na konkretny dzień, godzinę i do konkretnej osoby, która będzie mnie strzygla. Na miejscu jednak okazało się, że zajmie się mną inna fryzjerka. Grzecznie nie zaprotestowalam, chociaż ta ,,moja,, fryzjerka była wolna. Finalnie katastrofa. Zupełnie nie wiedziała co robi, brak koncepcji, widać było, że się denerwuje, z resztą sama dawała znać gestem. Myślę, że powodów było wiele np. brak doswiadczenia, ale jeden to byl podstawowy - ta Pani jest obcokrajowcem i nie bardzo można było się z nią dogadać. Myślę, że dużo rozumiała ale nie wystarczająco.
Pewnie się starała, ale jak właściciel salonu może dopuścić do takich sytuacji, że fryzjer na 100% nie potrafi zrozumieć klienta.
Dla mnie to było bardzo zle doświadczenie. Już na pewno tam nie wrócę i przestrzegam przed balaganem w zeszycie zapisowym.
Rozumiem, że młodszych klientów nie szanuje się tak jak osoby starsze. Niestety nie mogę zrozumieć kiedy klient ma umówione dwie wizyty, jedną po drugiej przed ważną uroczystością i zostaje wykreślony przez nowego pracownika z kalendarza. Przed odejściem Pana Michała, zostałam poinformowana, że zaistniała sytuacja jego odejścia i nie będzie go przy następnych wizytach, ale również ustaliliśmy, że ze względu na moje wesele zostanę obsłużona przez nowego pracownika lub przejęta przez kogoś innego. Niestety zostałam skreślona i bardzo niemiło potraktowana dwa dni przed weselem, włosy niepofarbowane a o upięciu też mogłam zapomnieć. Po kilku osobistych wizytach i telefonach do salonu, nowa pracownica obiecała, że znajdzie najbliższy termin i zostanę obsłużona, niestety minęły prawie 3 miesiące i ani jednego telefonu ze strony salonu. Byłam bardzo zadowolona z usług wykonywanych przez Pana Michała, niestety po jego odejściu przy pierwszej wizycie zraziłam się kolejny raz do salonu.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Dowiedz się, jakie metody pomogą podkreślić piękno Twoich oczu. Przedstawiamy różne techniki upiększania oprawy oczu, które pomogą Ci osiągnąć pożądany efekt.
Odkryj usługi fryzjerskie w salonie ekspertów. Strzyżenie, koloryzacja czy prostowanie keratynowe dostosowane do Twoich potrzeb. Umów się na wizytę teraz!
Oczyszczanie wodorowe to nowoczesna i skuteczna metoda pielęgnacji skóry, która pozwala na głębokie oczyszczenie. Na czym polega ten zabieg? Przeczytaj!
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci