Autoryzowany Serwis Dariusz Kaszowski

Sprzęt i centrale telefoniczne
ul. 1 Maja 22 lok. 3, 75-800 Koszalin zachodniopomorskie
(4 opinie) napisz opinię

Podobne firmy w okolicy

(5)
(5)
(5)
(4)

Informacje

Siedzibą Autoryzowany Serwis Dariusz Kaszowski jest Koszalin w województwie zachodniopomorskim. Działalność firmy koncentruje się na branży Sprzęt i centrale telefoniczne.
Niestety nie dysponujemy szczegółowymi danymi na temat oferty firmy.
Kontaktując się z jej przedstawicielem w drodze mailowej: serwis_koszalin@wp.pl lub telefonicznej (94) 34... możesz uzyskać więcej informacji na temat oferowanych przez nią produktów i usług.
Z przedstawicielem firmy Autoryzowany Serwis Dariusz Kaszowski możesz spotkać się także osobiście, pod adresem 75-800 Koszalin ul. 1 Maja 22 lok. 3,. Jeśli korzystasz z nawigacji GPS możesz użyć współrzędnych geograficznych: [kopiuj]
Wysoki poziom wiedzy i kompetencji firmy, wynikający z wieloletniej działalności w branży, zapewni klientom Autoryzowany Serwis Dariusz Kaszowski, spełnienie oczekiwań i realizację powierzonych jej projektów.

Opinie

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
(4 opinie) napisz opinię
D
Daniel
super szybko i profesjonalnie
K
Krzysztof
Polecam z całego serca! Tanio, szybko i bez problemowy kontakt
K
Karol
PRZESTRZEGAM!!!! Poziom obsługi klienta nie zasługuję nawet na 1 gwiazdkę. Zgłosiłem się do serwisu w związku z usterką brak ładowania telefonu Poco F2 Pro .Po zapewnieniu telefonicznym, że ten model są w stanie naprawić wysłałem do nich licząc na fachową naprawę. Po dwóch tygodniach oczekiwania dzwonią do mnie, że nie są w stanie naprawić, bo nie posiadają do tego modelu nowej baterii. Tłumaczą, że to na 100% bateria padła i dlatego telefon nie działa. Odesłali mi telefon na mój koszt .Straciłem 14 dni i dwa razy koszty wysyłki po 20zł. Zleciłem naprawę profesjonalnemu serwisowi w Częstochowie, który stwierdził ślady niefachowej ingerencji w telefonie - brak radiatora grafitowego, który odprowadza ciepło z płyty głównej, a jego brak może skutkować przegrzaniem i uszkodzeniem układów PMI. Dodatkowo tylny panel wklejony został na klej typu T7000 - to klej nadający się do naprawy domowego kapcia czy szklanego oczka w odpustowym pierścionku, a nie telefonu. Serwis wymienił taśmę Flex i naprawił uszkodzenia radiatora i telefon znowu działa. Dlatego ostrzegam wszystkich przed korzystaniem z usług tych paproków nazywających się nie słusznie autoryzowanym serwisem .Obiecują naprawę, ale jej nie potrafią zrobić, diagnoza, że to wina baterii wyssana z palca i do tego uszkodzenia wnętrza telefonu .
J
S
Justyna Szumska
Rewelacja naprawa w jeden dzień, profesjonalnie i miło. Od lat oddaje tutaj telefony.
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Konsultacja z naszym Doradcą nie trwa długo i jest bezpłatna.