Alior Bank

Banki
ul. Hawelańska 3, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
(48 opinii) napisz opinię

Podobne firmy w okolicy

(4)
NIP
1070010731
Telefon

Informacje

Siedzibą Alior Bank jest Gorzów Wielkopolski w województwie lubuskim. Działalność firmy koncentruje się na branży Banki.
Ponieważ nie posiadamy szczegółowych informacji na temat oferty firmy, proponujemy kontakt telefoniczny 782 892...
Możesz osobiście odwiedzić siedzibę Alior Bank. Chcąc do niej dotrzeć kieruj się pod adres:ul. Hawelańska 3, 66-400 Gorzów Wielkopolski.
Korzystając z nawigacji GPS możesz posłużyć się współrzędnymi geograficznymi firmy: 52.73219N, 15.23931E. [kopiuj]
Branża skupia firmy, z których większość oferuje:
Wysoki poziom wiedzy i kompetencji firmy, wynikający z wieloletniej działalności w branży, zapewni klientom Alior Bank, spełnienie oczekiwań i realizację powierzonych jej projektów.

Opinie

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
(48 opinii) napisz opinię
K
Klaudia
Moje doświadczenia z tą placówką wskazują na brak organizacji, kompetencji oraz profesjonalizmu, co negatywnie wpłynęło na cały proces uzyskania kredytu hipotecznego. Proces kredytowy trwał od lipca do stycznia, a jedynym powodem, dla którego zakończył się w tym terminie, było moje osobiste zaangażowanie i ciągłe pilnowanie sprawy. W trakcie tego okresu wielokrotnie spotkałam się z całkowitym brakiem zainteresowania moją sytuacją. Podczas podpisania umowy kredytowej okazało się, że dokumenty różniły się od próbnej wersji, którą wcześniej mi przesłano. Kluczowa zmiana dotyczyła rodzaju rat – zamiast stałych, na które się umawialiśmy, przedstawiono mi umowę z ratami zmiennymi. Nie dano mi żadnej alternatywy – powiedziano, że albo podpiszę, albo kredyt nie zostanie udzielony. Co więcej, deweloper, który otrzymał już mój wkład własny, czekał na płatność trzy miesiące po ustalonym terminie, ponieważ placówka nie była w stanie zorganizować procesu w odpowiednim czasie. Od listopada to pracownice Państwa placówki same kontaktowały się z deweloperem, prosząc go o przedłużenie terminu. W efekcie zostałam zmuszona do podpisania niekorzystnej dla mnie umowy, aby nie stracić wpłaconego wkładu własnego. Nieporozumienia pojawiały się na każdym etapie procesu. W październiku cały wniosek został cofnięty z powodu wygaśnięcia ważności mojego dowodu osobistego, jednak na przygotowanej do podpisu umowie nadal widniały dane z nieważnego dokumentu. To rażące niedopatrzenie świadczy o braku kontroli nad dokumentacją i procedurami. Na tym jednak problemy się nie skończyły. Po zakończeniu procesu dowiedziałam się, że placówka nadal pobiera opłaty za ubezpieczenie domu, mimo że wysłałam kopię mojego ubezpieczenia drogą mailową do Pani Anny Dzikowskiej-Kapusty po wcześniejszym kontakcie. Wygląda na to, że w Państwa placówce nikt nie interesuje się sprawami klientów ani nie dba o prawidłowy obieg
K
Klaudia
Moje doświadczenia z tą placówką wskazują na brak organizacji, kompetencji oraz profesjonalizmu, co negatywnie wpłynęło na cały proces uzyskania kredytu hipotecznego. Proces kredytowy trwał od lipca do stycznia, a jedynym powodem, dla którego zakończył się w tym terminie, było moje osobiste zaangażowanie i ciągłe pilnowanie sprawy. W trakcie tego okresu wielokrotnie spotkałam się z całkowitym brakiem zainteresowania moją sytuacją. Podczas podpisania umowy kredytowej okazało się, że dokumenty różniły się od próbnej wersji, którą wcześniej mi przesłano. Kluczowa zmiana dotyczyła rodzaju rat – zamiast stałych, na które się umawialiśmy, przedstawiono mi umowę z ratami zmiennymi. Nie dano mi żadnej alternatywy – powiedziano, że albo podpiszę, albo kredyt nie zostanie udzielony. Co więcej, deweloper, który otrzymał już mój wkład własny, czekał na płatność trzy miesiące po ustalonym terminie, ponieważ placówka nie była w stanie zorganizować procesu w odpowiednim czasie. Od listopada to pracownice Państwa placówki same kontaktowały się z deweloperem, prosząc go o przedłużenie terminu. W efekcie zostałam zmuszona do podpisania niekorzystnej dla mnie umowy, aby nie stracić wpłaconego wkładu własnego. Nieporozumienia pojawiały się na każdym etapie procesu. W październiku cały wniosek został cofnięty z powodu wygaśnięcia ważności mojego dowodu osobistego, jednak na przygotowanej do podpisu umowie nadal widniały dane z nieważnego dokumentu. To rażące niedopatrzenie świadczy o braku kontroli nad dokumentacją i procedurami. Na tym jednak problemy się nie skończyły. Po zakończeniu procesu dowiedziałam się, że placówka nadal pobiera opłaty za ubezpieczenie domu, mimo że wysłałam kopię mojego ubezpieczenia drogą mailową do Pani Anny Dzikowskiej-Kapusty po wcześniejszym kontakcie. Wygląda na to, że w Państwa placówce nikt nie interesuje się sprawami klientów ani nie dba o prawidłowy obieg
K
Kinga
Bardzo miła obsługa
B
M
Barbara Michnicka
Obsługa klienta wspaniała
A
M
Anna Molęda
Obsługa klientów doskonała!
O
G
Ola G.
Jesteśmy bardzo wdzięczni pani Joannie Czuba, oddział w Tarnowie, za poświęcony nam czas, profesjonalne i kompetentne podejście. Mieliśmy mnóstwo pytań- dostaliśmy wyczerpujące odpowiedzi na każde. Dziękujemy za poświęcony nam czas!
K
B
Kazimierz Borczewski
Nie spodziewałem się, że trafię na bardzo miłą i profesjonalną obsługę w osobie menedżer Joanny Czuba. Cenię sobie to tym bardziej, że jestem osobą, która przeżyła studia w czasie, w którym jeszcze nie było komputerów. Cierpliwość i zrozumienie p.Joanny bardzo mi się podobała, za co serdecznie dziękuję. Wizyta odbyła się dnia 24.07.2024
P
E
H
Pani Edyta hrycanik
Nie nie polecam tego banku bo pracuję pani jest przemiła opryskliwa
J
Jagoda
Najgorszy bank ze wszystkich, nie dość, że zaświadczenie ma kosztować to jeszcze nie chcą go wystawić.
M
Mietek
Przyjazny bank miła obsługa.
H
Z
Hubert Zaucha
Bardzo sprawnie działająca placówka. Miła obsługa
A
N
Alicja Nowak-Janiszewska
Perfekcyjna obsługa, duża cierpliwość do klienta a przede wszystkim życzliwość pracowników.
I
S
Ireneusz Szymański
Przemiła, uśmiechnięta a przede wszystkim bardzo profesjonalna obsługa w tej placówce. Serdecznie polecam korzystanie z tego punktu.
A
K
Agnieszka Kukla
Sprawa załatwiona a raczej wyjaśniona przez dyrektora banku za co dziękuję.
A
K
Agnieszka Kukla
Sprawa załatwiona a raczej wyjaśniona przez dyrektora banku za co dziękuję.
A
K
Agnieszka Kukla
Nie wplacajcie gotówki bo tylko robicie problemy pracownikom, mnie odmówiono przyjęcia gotówki w celu wpłaty na swoje konto żebym mogła zapłacić za fakturę. Powód brak konwoju i to że jest to mała placówka. Pierwszy bank w Polsce nie przyjmujący gotówki klienta.
K
KredytOdbiorca
Wyczerpująco informują o kosztach kredytów, pełna profeska, pomocni na każdym etapie załatwiania spraw, polecam.
J
Janek
Pani Agacia najlepsza polecam gorąco!!!
H
HWDP
NIE POLECAM TEJ PLACÓWKI ! BAJZEL to jedyne okreslenie tego co tam sie dzieje. Pani Izabela Sz/C nie potrafi liczyc przepisując dane z kartki , co skutkowało ze przelew nie dotarł w całości (na szczescie Izka jest obecnie na uropie wiec błedow przez pewien czas nie bedzie) jako rekompensatę dali kubek i choinkę zapachową ! wsadźcie sobie to w d... , kierowniczka nie lepsza Panie trzeba poprzesadzać i przewietrzać
M
Mit
Bardzo dobry kontakt, pełny profesjonalizm
R
Rafał
Bardzo profesjonalni, uprzejmi, życzliwi i mili pracownicy oddziału Alior Banku w Sierpcu. Pani Katarzyna K. pełen profesjonalizm i kultura na najwyższym poziomie. !!! POLECAM !!!
R
Rafał
Bardzo profesjonalni, uprzejmi, życzliwi i mili pracownicy oddziału Alior Banku w Sierpcu. Pani Katarzyna K. pełen profesjonalizm i kultura na najwyższym poziomie. !!! POLECAM !!!
B
Benia
Bardzo miła obsługa
D
Danuta
Miło, profesjonalna obsługa i co najważniejsze szybko.
J
jurek
bardzo profesionalna i miła obsługa
P
Paweł
Super pracownicy banku z ogromną wiedzą i super podejściem do klientów
I
Iza
Polecam placówkę w Skierniewicach przy ul. Rawskiej, obsługa na najwyższym poziomie, Panie zaangażowane w swoją pracę.
T
tomasz
nie polecam
A
C
Aneta Czapla
Polecam. Miałam problem z uzyskaniem kredytu. Pani wytłumaczyła mi co zrobić, w następnym miesiącu moja zdolność była b.wysoka. polecam ! Najlepsza placówka w Gryficach
Z
ZdanowiczHubert
Polecam
A
Z
Adam Zieliński
Bank nie wywiązuje się ze swoich zobowiązań, nie polecam.
Z
K
Zadowolony klient
Bardzo miła i profesjonalna obsługa.
P
D
Pan Dariusz
Profesjonalna i ciepła atosmerfa.
M
K
Marta. K
W dniu dzisiejszym odwiedziłam Placówkę w celu założenia lokaty. Pani wszystko mi wyjaśniła i wytłumaczyła. Super Doradcy. Polecam:))
Z
K
Zadowolona klientka
Zachęcam do odwiedzenia Alior Banku w Dobrym Miescie przy ul. Jana Pawła II 21. Skorzystałam u Pań z kredytu. Panie są bardzo pomocne, wszystko wytłumaczyły i doradziły. Jestem bardzo zadowolona i polecam wszystkim
K
Kasia
Polecam placówkę Alior Banku przy ul. Sikorskiego w Olsztynie, w 100%. Bardzo łatwy dojazd, duży i co najwazniejsze pusty parking, a Pani, która mnie obsługiwała była bardzo kompetentna. Załatwiłam sprawę szybko i sprawnie. Polecam
J
jacek
Bardzo fajni sprzedawcy, mili, przygotowani merytorycznie. :)
B
Bogdan
Polecam doradców z placówki wszystkim, którzy mają problemy z uzyskaniem kredytu lub informacji z tym związanych. Gdy nie mogłem otrzymać kredytu w innych bankach pracownicy nie chcieli nawet powiedzieć z jakiego powodu dostałem odmowę. A w tej placówce doradca przekazał mi w jaki sposób otrzymam pożyczkę w następnym miesiącu i nie było z tym problemów. Serdecznie Polecam kontakt z nimi.
A
Agnieszka
Doradca w Placówce udowodnił mi, że w banku można wziąć pożyczkę szybko, niemalże od ręki i bez wielu formalności, w dodatku na bardzo atrakcyjnych warunkach. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona łatwością, szybkością, jakością obsługi. Polecam jak najbardziej. Pozdrawiam.
W
W.Słociński
Bank godny polecenia
J
Juras
Jak dla mnie to miło, ale jeżeli chodzi o załatwianie formalności to tak jak wszędzie.
J
jarek
ŚWIETNA PLACÓWKA MIŁA OBSŁUGA GORĄCO POLECAM INNYM W oddziale prowadzona jest obsługa zarówno Klientów Indywidualnych, jak i biznesowych, a także obsługa kasowa. Oddział proponuje także obsługę w zakresie produktów Biura Maklerskiego
N
nieznany
dobre konto dla młodych
H
hebel
jest ok
L
luk
dobry bank
T
Tomek
Swietna obsluga w plocku, ale jak mi sie jeszce raz wylaczy to okienko to to nie bedzie rekomendacji
K
kohurgo
jest ok.
K
K
N
Klientka Krystyna N.
Odwiedzilam ALIOR bank w Lodzi, ul. Piotrkowska 47 dwa razy. . Bylam wprost zachwycona obsluga. Pan, z ktorym rozmawialam dawal bardzo dokladne informacj. Czynil to w sposob b. mily i dlatego za drugim razem skorzystalam z uslug tego banku, a nawet polecilam swoim znajomym.
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Konsultacja z naszym Doradcą nie trwa długo i jest bezpłatna.