Mechanika samochodowa to branża, w której "Auto Lisia" Maciej Sadowski prowadzi swoją działalność.
Siedzibą firmy jest Warszawa w województwie mazowieckim.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferowanych przez firmę produktów i usług, możesz skontaktować się z nią drogą
telefoniczną: 501 063...
lub
mailową:
autolisia@o2.pl
Możesz osobiście odwiedzić siedzibę "Auto Lisia" Maciej Sadowski.
Chcąc do niej dotrzeć kieruj się pod adres:ul. Lisia 3, 03-678 Warszawa.
Korzystając z nawigacji GPS możesz posłużyć się współrzędnymi geograficznymi firmy: 52.27972N, 21.0711E.
[kopiuj]
Uważamy, że "Auto Lisia" Maciej Sadowski poprzez doświadczenie swoich Pracowników w branży zapewni swoim Klientom właściwy poziom obsługi i kompetencji.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
1. Nie są wstanie zdiagnozować usterki ubytku czynnika chłodzącego i nauczony doświadczeniem pytam się czy oni są wstanie coś takiego zdiagnozować i oczywiście zapewniono mnie że tak . Wymienialiśmy jakiś kurek etc. w końcu stwierdzili że wymienią pompę czynnika chłodzącego na co byłem sceptyczny i zaznaczałem żeby jeszcze to sprawdzili , jednak właściciel Maciej był bardzo poruszony że podważam ich diagnozę . Zakupiłem pompę ( 800 zł ) - przy okazji uszkodzili jakiś przewód (400 zł) i uszkodzili maskę bo im się szmatka zacięła przy zamykaniu (było przegięcie w jednym miejscu i jeszcze jakieś nierówne jej położenie) , Oczywiście wymiana pompy nie pomogła nie są wstanie nawet podzielić kosztów wydałem 1500 zł łącznie z robocizną a o potraktowaniu mnie już nie wspomnę . Zostawiłem tam dużo zdrowia , mało tego jeszcze chcieli mi oddać auto z tą uszkodzoną maską . Po wielkiej awanturze w końcu z doprowadzili maskę do stanu wyjściowego zaś usterka ubytku płynu pozostała . Nie biorą za to żadnej odpowiedzialności , jeszcze dziś zadzwoniłem i zaproponowałem jakieś ludzkie rozwiązanie tego problemu chociażby udział w tych niepotrzebnych kosztach jednak Właściciel Maciej zdecydowanie nie przyjmuje do wiadomości ich błędnej diagnozy. 2. Mieli wymienić tuleje przednich wahaczy - kupili tuleje ale okazało się iż nie są wstanie tego zrobić z powodów mi nieznanych a tak byliśmy umówieni . Bez żadnej konsultacji kupili wahacze i zamiast kilkaset złotych zapłaciłem ponad tysiąc . 3. Wymieniali chłodnice oleju z filtrem coś takiego a przy tym należy wymienić olej więc tak wymienili olej że ledwie wyjechałem z warsztatu i kontrolka pokazała mi niski stan oleju ( dolał z wielkim wyrzutem ) mam nadzieję że wymienili ten olej tylko mało wlali i dlatego tak się stało . Podsumowanie Właściciel Maciej uprzedzony do klientów z BMW kieruje się jakimiś stereotypami , nie dzwoni nic nie ustala czy to zmiana koncepcji naprawy czy informacja czy auto zrobione czy nie , czułem się tam jak intruz
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Jak przygotować się do diagnostyki komputerowej, jakie problemy wykrywa oraz jakie usługi oferuje firma motoryzacyjna Overdrive Service? Sprawdź sam już teraz.
Auto-Marciniak to firma z Warszawy, która oferuje profesjonalne usługi z zakresu mechaniki samochodowej. Sprawdź więcej informacji o ich ofercie i zaletach!
Zawieszenie w samochodzie jest szczególnie narażone na uszkodzenia mechaniczne. Sprawdźmy, jak dbać o te elementy — a pomoże nam firma Konrada Wawerka.
Warsztat samochodowy Auto Naprawa Łukasz Kula jest miejscem, gdzie kierowcy mogą liczyć na kompleksową obsługę swojego pojazdu i naprawę lub wymianę rozrządu.
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci