Mamy nadzieję, że już niedługo dołączysz do zadowolonych klientów firmy KFC. Zachęcamy do pozostawienia opinii o firmie w naszej sekcji “Oceny i opinie”.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
KFC, przy ul. Myśliborskiej w Gorzowie Wlkp. Opinię o tym miejscu mam niestety jak najgorszą i więcej tam nie wrócimy. Wczoraj kupiliśmy dwa zestawy "Kubełek dla 1 osoby..." do których wrzucono m.in. zamiast kawałków mięsa, to suche wióry, jakieś resztki panierki. Przy reklamacji opryskliwa i ignorancka panienka z plakietką ALEKSANDRA z łaską dorzuciła mięso. Nie byłoby problemu, raz może się zdarzyć, ale dwa dni wcześniej także otrzymaliśmy w zestawie. podobne suche wióry, co również skończyło się reklamacją, tyle że załatwioną w miły sposób. Czy w ogóle ktoś nadzoruje ich pracę? ! Jeżeli KFC będzie zatrudniał takie osoby, to dobrej renomy nigdy się nie doczeka. Drodzy konsumenci, sprawdzajcie co otrzymujecie w zestawie (jakieś normy w końcu obowiązują w tej firmie), a najlepiej zmienić restaurację, bo szkoda nerwów i swojego czasu. Pozdrawiam!
Ciepłe dobre jedzenie, szybko podane. Pan Grzegorz udzielił pomocnej dłoni gdy wylał mi się napój, wymieniliśmy parę zdań i zrobił mi dzień, pracownik na piątkę
W dniu 27-01-24 r. kupiłem 2 zestawy nr 2273 za 68,60 zł z 50% zniżką na drugi kubek, tylko frytki była jadalne, kawałki kurczaka były stare, twarde - nie można było tego jeść. nigdy więcej nie skorzystam z tej restauracji innym także odradzam.
Odradzam Longer jakiś kwaśny, kentuky wrap zalany sosem aż cieknie, pracownik informuje żeby uważać bo im się za dużo nalało?? zwykły wrap tak zapakowany że dotarł rozwalony i połamany. Na wynos nawet jednej serwetki w opakowaniu.
UWAGA 0szuści w łódzkim KFC. Zamówiłem kubełek gigant za prawie 100 zł. Otrzymałem kubełek mikrus z 2cm skrzydełkami i mini-nóżkami kurczaka bez udek. Frytki za małe dla 3letniego dziecka. To nawet nie jest kabaret - to jest kryminał. Kubełek gigant mniejszy od kubełka Clasic za 50zł. Gonić zł0dziei z Łodzi!
Tragedia, któryś raz z kolei czeka się po 30 min na zamówienie nawet jak nie ma ruchu (dotyczy środku restauracji jak i drive) Nie kompletne zamówienia. Zawsze czegoś brakuje.
Tragedia, któryś raz z kolei czeka się po 30 min na zamówienie nawet jak nie ma ruchu (dotyczy środku restauracji jak i drive) Nie kompletne zamówienia. Zawsze czegoś brakuje.
Jedzenie jest nieświeże. Mięso niedopieczone. Normalnie surowym kurczak. Trujecie ludzi. Sprawę zgłasza do sanepidu. Na opinie na Googlach wstawiana jest standardow formułka z linkiem. Zero wyciąganych wniosków. Dostawa to druga sprawa. Raz dostajesz po 2 h innym razem wcale. Ostatnio SMS że jedzenie jedzie do mnie a po godzinie od SMS nadal brak dostawy. Pierwszy raz spotykam się z takim brakiem szacunku dla klientow.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Przeczytaj i dowiedz się, jak wybór lokalnych dostawców może wpłynąć na smak i jakość potraw. Odkryj zalety korzystania z produktów pochodzących z regionu.
Odkryj sekrety kuchni tajskiej, bogactwo przypraw i ziół, różnorodność dań mięsnych i wegetariańskich oraz wpływy z innych krajów orientalnych. Sprawdź!
Odkryj bogactwo smaku dania tradycyjne regionu Warmii i Oberlandu. Spróbuj żuru domowego, skórek ziemniaczanych z wędzonkami czy klopsików królewieckich.
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci