Siedzibą Alior Bank Placówka Partnerska jest Głubczyce w województwie opolskim.
Działalność firmy koncentruje się na branży Banki.
W celu uzyskania więcej informacji na temat oferty firmy
zadzwoń pod numer (77) 48...
Z przedstawicielem firmy Alior Bank Placówka Partnerska możesz spotkać się także osobiście, pod adresem 48-100 Głubczyce ul. Gdańska 1,.
Jeśli korzystasz z nawigacji GPS możesz użyć współrzędnych geograficznych: [kopiuj]
W ofercie firm z branży, najczęściej pojawiają się:
Uważamy, że Alior Bank Placówka Partnerska poprzez doświadczenie swoich Pracowników w branży zapewni swoim Klientom właściwy poziom obsługi i kompetencji.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Moje doświadczenia z tą placówką wskazują na brak organizacji, kompetencji oraz profesjonalizmu, co negatywnie wpłynęło na cały proces uzyskania kredytu hipotecznego. Proces kredytowy trwał od lipca do stycznia, a jedynym powodem, dla którego zakończył się w tym terminie, było moje osobiste zaangażowanie i ciągłe pilnowanie sprawy. W trakcie tego okresu wielokrotnie spotkałam się z całkowitym brakiem zainteresowania moją sytuacją. Podczas podpisania umowy kredytowej okazało się, że dokumenty różniły się od próbnej wersji, którą wcześniej mi przesłano. Kluczowa zmiana dotyczyła rodzaju rat – zamiast stałych, na które się umawialiśmy, przedstawiono mi umowę z ratami zmiennymi. Nie dano mi żadnej alternatywy – powiedziano, że albo podpiszę, albo kredyt nie zostanie udzielony. Co więcej, deweloper, który otrzymał już mój wkład własny, czekał na płatność trzy miesiące po ustalonym terminie, ponieważ placówka nie była w stanie zorganizować procesu w odpowiednim czasie. Od listopada to pracownice Państwa placówki same kontaktowały się z deweloperem, prosząc go o przedłużenie terminu. W efekcie zostałam zmuszona do podpisania niekorzystnej dla mnie umowy, aby nie stracić wpłaconego wkładu własnego. Nieporozumienia pojawiały się na każdym etapie procesu. W październiku cały wniosek został cofnięty z powodu wygaśnięcia ważności mojego dowodu osobistego, jednak na przygotowanej do podpisu umowie nadal widniały dane z nieważnego dokumentu. To rażące niedopatrzenie świadczy o braku kontroli nad dokumentacją i procedurami. Na tym jednak problemy się nie skończyły. Po zakończeniu procesu dowiedziałam się, że placówka nadal pobiera opłaty za ubezpieczenie domu, mimo że wysłałam kopię mojego ubezpieczenia drogą mailową do Pani Anny Dzikowskiej-Kapusty po wcześniejszym kontakcie. Wygląda na to, że w Państwa placówce nikt nie interesuje się sprawami klientów ani nie dba o prawidłowy obieg
Moje doświadczenia z tą placówką wskazują na brak organizacji, kompetencji oraz profesjonalizmu, co negatywnie wpłynęło na cały proces uzyskania kredytu hipotecznego. Proces kredytowy trwał od lipca do stycznia, a jedynym powodem, dla którego zakończył się w tym terminie, było moje osobiste zaangażowanie i ciągłe pilnowanie sprawy. W trakcie tego okresu wielokrotnie spotkałam się z całkowitym brakiem zainteresowania moją sytuacją. Podczas podpisania umowy kredytowej okazało się, że dokumenty różniły się od próbnej wersji, którą wcześniej mi przesłano. Kluczowa zmiana dotyczyła rodzaju rat – zamiast stałych, na które się umawialiśmy, przedstawiono mi umowę z ratami zmiennymi. Nie dano mi żadnej alternatywy – powiedziano, że albo podpiszę, albo kredyt nie zostanie udzielony. Co więcej, deweloper, który otrzymał już mój wkład własny, czekał na płatność trzy miesiące po ustalonym terminie, ponieważ placówka nie była w stanie zorganizować procesu w odpowiednim czasie. Od listopada to pracownice Państwa placówki same kontaktowały się z deweloperem, prosząc go o przedłużenie terminu. W efekcie zostałam zmuszona do podpisania niekorzystnej dla mnie umowy, aby nie stracić wpłaconego wkładu własnego. Nieporozumienia pojawiały się na każdym etapie procesu. W październiku cały wniosek został cofnięty z powodu wygaśnięcia ważności mojego dowodu osobistego, jednak na przygotowanej do podpisu umowie nadal widniały dane z nieważnego dokumentu. To rażące niedopatrzenie świadczy o braku kontroli nad dokumentacją i procedurami. Na tym jednak problemy się nie skończyły. Po zakończeniu procesu dowiedziałam się, że placówka nadal pobiera opłaty za ubezpieczenie domu, mimo że wysłałam kopię mojego ubezpieczenia drogą mailową do Pani Anny Dzikowskiej-Kapusty po wcześniejszym kontakcie. Wygląda na to, że w Państwa placówce nikt nie interesuje się sprawami klientów ani nie dba o prawidłowy obieg
Jesteśmy bardzo wdzięczni pani Joannie Czuba, oddział w Tarnowie, za poświęcony nam czas, profesjonalne i kompetentne podejście. Mieliśmy mnóstwo pytań- dostaliśmy wyczerpujące odpowiedzi na każde. Dziękujemy za poświęcony nam czas!
Nie spodziewałem się, że trafię na bardzo miłą i profesjonalną obsługę w osobie menedżer Joanny Czuba. Cenię sobie to tym bardziej, że jestem osobą, która przeżyła studia w czasie, w którym jeszcze nie było komputerów. Cierpliwość i zrozumienie p.Joanny bardzo mi się podobała, za co serdecznie dziękuję. Wizyta odbyła się dnia 24.07.2024
Nie wplacajcie gotówki bo tylko robicie problemy pracownikom, mnie odmówiono przyjęcia gotówki w celu wpłaty na swoje konto żebym mogła zapłacić za fakturę. Powód brak konwoju i to że jest to mała placówka. Pierwszy bank w Polsce nie przyjmujący gotówki klienta.
NIE POLECAM TEJ PLACÓWKI ! BAJZEL to jedyne okreslenie tego co tam sie dzieje. Pani Izabela Sz/C nie potrafi liczyc przepisując dane z kartki , co skutkowało ze przelew nie dotarł w całości (na szczescie Izka jest obecnie na uropie wiec błedow przez pewien czas nie bedzie) jako rekompensatę dali kubek i choinkę zapachową ! wsadźcie sobie to w d... , kierowniczka nie lepsza Panie trzeba poprzesadzać i przewietrzać
Bardzo profesjonalni, uprzejmi, życzliwi i mili pracownicy oddziału Alior Banku w Sierpcu. Pani Katarzyna K. pełen profesjonalizm i kultura na najwyższym poziomie. !!! POLECAM !!!
Bardzo profesjonalni, uprzejmi, życzliwi i mili pracownicy oddziału Alior Banku w Sierpcu. Pani Katarzyna K. pełen profesjonalizm i kultura na najwyższym poziomie. !!! POLECAM !!!
Polecam. Miałam problem z uzyskaniem kredytu. Pani wytłumaczyła mi co zrobić, w następnym miesiącu moja zdolność była b.wysoka. polecam ! Najlepsza placówka w Gryficach
Zachęcam do odwiedzenia Alior Banku w Dobrym Miescie przy ul. Jana Pawła II 21.
Skorzystałam u Pań z kredytu. Panie są bardzo pomocne, wszystko wytłumaczyły i doradziły.
Jestem bardzo zadowolona i polecam wszystkim
Polecam placówkę Alior Banku przy ul. Sikorskiego w Olsztynie, w 100%. Bardzo łatwy dojazd, duży i co najwazniejsze pusty parking, a Pani, która mnie obsługiwała była bardzo kompetentna. Załatwiłam sprawę szybko i sprawnie.
Polecam
Polecam doradców z placówki wszystkim, którzy mają problemy z uzyskaniem kredytu lub informacji z tym związanych. Gdy nie mogłem otrzymać kredytu w innych bankach pracownicy nie chcieli nawet powiedzieć z jakiego powodu dostałem odmowę. A w tej placówce doradca przekazał mi w jaki sposób otrzymam pożyczkę w następnym miesiącu i nie było z tym problemów. Serdecznie Polecam kontakt z nimi.
Doradca w Placówce udowodnił mi, że w banku można wziąć pożyczkę szybko, niemalże od ręki i bez wielu formalności, w dodatku na bardzo atrakcyjnych warunkach. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona łatwością, szybkością, jakością obsługi. Polecam jak najbardziej. Pozdrawiam.
ŚWIETNA PLACÓWKA MIŁA OBSŁUGA GORĄCO POLECAM INNYM W oddziale prowadzona jest obsługa zarówno Klientów Indywidualnych, jak i biznesowych, a także obsługa kasowa. Oddział proponuje także obsługę w zakresie produktów Biura Maklerskiego
Odwiedzilam ALIOR bank w Lodzi, ul. Piotrkowska 47 dwa razy. . Bylam wprost zachwycona obsluga. Pan, z ktorym rozmawialam dawal bardzo dokladne informacj. Czynil to w sposob b. mily i dlatego za drugim razem skorzystalam z uslug tego banku, a nawet polecilam swoim znajomym.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Aby efektywnie i bezpiecznie zarządzać pieniędzmi swojej firmy, należy znaleźć odpowiednie konto bankowe. Rachunki przeznaczone wyłącznie dla przedsiębiorstw...
Wspierając rolników w ich działalności, Bank Spółdzielczy Ziemi Szczecińskiej oferuje różnorodne produkty finansowe. Jakie? Dowiedz sie więcej! Przeczytaj!
Odkryj cztery skuteczne metody finansowania remontu Twojej nieruchomości. Nasz przewodnik pomoże Ci wybrać najlepszą opcję kredytową czy dofinansowania.
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci