Pastuła Piotr Zakład Mechaniki Pojazdowej działa w branży Mechanika samochodowa.
Siedziba firmy znajduje się w województwie podkarpackim w miejscowości Cmolas.
W celu uzyskania więcej informacji na temat oferty firmy
zadzwoń pod numer 606 940...
Z przedstawicielem firmy Pastuła Piotr Zakład Mechaniki Pojazdowej możesz spotkać się także osobiście, pod adresem 36-105 Cmolas 259c.
Jeśli korzystasz z nawigacji GPS możesz użyć współrzędnych geograficznych: [kopiuj]
Przedsiębiorstwa operujące w branży w większości oferują:
Wieloletnia obecność firmy na rynku, pozwala nam na przekonanie, że jej Pracownicy zagwarantują wysoki poziom obsługi i kompetencje niezbędne do załatwienia przedsięwzięć zleconych Pastuła Piotr Zakład Mechaniki Pojazdowej.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Ciąg dalszy poprzedniej opinii. Nie twierdziłem, że właściciel coś wie o tej sytuacji bo mógł nie wiedzieć ponieważ pracownicy mogli zataić przed nim ten fakt ale on nawet nie brał pod uwagę takiej opcji tylko nadal twierdził, że to nie u niego się wydarzyło. Po kilkuminutowej wymianie zdań, która z mojej strony wyglądała tak jakbym rzucał grochem o ścianę wsiadłem w pojazd i wróciłem zdegustowany do domu no bo co innego mogłem zrobić? Samochód był u mechaników 2 tygodnie na parkingu. Ja spędziłem z nim 15 minut. To kiedy mogło dojść do usterki? W ciągu tych 15 minut? Czy w czasie tych 2 tygodni? Nigdy w życiu nikogo nie oszukałem i nie byłem oszukany. Właściciel nawet na chwile nie brał pod uwagę tego, że to ja mówię prawdę a jego pracownicy kłamią. A może on sam to robił?. Tak się z klientami nie postępuje. I tak jak napisałem na wstępie nigdy nikt mnie tak nie znieważył. Temu panu już dziękuję za współpracę i mam nadzieję, że moja opinia nakreśli chociaż w przybliżeniu osobom, które będą chcieli tam naprawiać swój samochód z jakimi ludźmi będą mieć do czynienia.
Jak żyję na tym świecie nigdy nie spotkała mnie taka zniewaga jak w warsztacie, którym kieruje ten Pan. Zostałem tam napiętnowany jako wyłudzacz i o5zust. Pokrótce przedstawię tu swoja historię. Zostawiłem samochód, który był niesprawny mechanicznie. Po 2 tygodniach, które spędził u niego samochód ponieważ trzeba było zaczekać na części dostałem od niego informację, że samochód jest gotowy do odbioru. Po przybyciu na miejsce dostałem od Pana kluczyki od samochodu, zapłaciłem należność za wykonaną pracę, podziękowałem, wsiadłem w samochód i zacząłem podróż do domu. W trakcie tej jazdy przekonałem się, że samochód jest sprawny. Po wjechaniu na swoją posesję doszło do takiej sytuacji, że do samochodu chciał wsiąść pasażer i nie mógł tego zrobić ponieważ drzwi od prawej strony pojazdu nie mogą się otworzyć ponieważ coś je blokuje. Po wyjściu z samochodu i dokonaniu szybkich oględzin wyszło na jaw, że prawe nadkole jest wgniecione tak, iż blokuje otwarcie się drzwi. Zdjęcia są w załączniku. Nie zastanawiając się wróciłem za kierownicę i wybrałem się w podróż do warsztatu, w którym był naprawiany samochód. Od wyjazdu z parkingu warsztatu i powrotu do niego minęło około 15 minut. Wyłuszczyłem właścicielowi dlaczego w tak krótkim czasie do niego wróciłem a on stwierdził, że w jego warsztacie się to nie stało. Zarzekał i zaklinał się, że to nie wydarzyło się u niego i nikt z jego pracowników nie wie o takiej sytuacji. Po wymianie zdań i przedstawieniu mu mojej sytuacji Pan nadal szedł w zaparte, że w jego warsztacie się to nie wydarzyło. Wyszło na to, że to ja jestem oszustem i wstrętnym kłamcą, który chce go oczernić i że to ja wciągu tych 15 minut (w tym czasie odbyłem drogę tam i z powrotem i zatrzymałem się chwile na swojej posesji) przywaliłem w nadkole (musiałbym chyba jechać tym samochodem bokiem aby go zagiąć z prawej strony) i wtedy naszła mnie myśl aby tą winę zrzucić na niewinnych mechaników. Z powodu limitu słów ciąg dalszy w następnej opinii.
Niepoważne podejście. 2 tygodnie czekania i nie zrobił nic.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Jak przygotować się do diagnostyki komputerowej, jakie problemy wykrywa oraz jakie usługi oferuje firma motoryzacyjna Overdrive Service? Sprawdź sam już teraz.
Auto-Marciniak to firma z Warszawy, która oferuje profesjonalne usługi z zakresu mechaniki samochodowej. Sprawdź więcej informacji o ich ofercie i zaletach!
Zawieszenie w samochodzie jest szczególnie narażone na uszkodzenia mechaniczne. Sprawdźmy, jak dbać o te elementy — a pomoże nam firma Konrada Wawerka.
Warsztat samochodowy Auto Naprawa Łukasz Kula jest miejscem, gdzie kierowcy mogą liczyć na kompleksową obsługę swojego pojazdu i naprawę lub wymianę rozrządu.
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci