PKO BP Oddział działa w branży Banki.
Siedziba firmy znajduje się w województwie pomorskim w miejscowości Gdynia.
Ponieważ nie posiadamy szczegółowych informacji na temat oferty firmy, proponujemy kontakt
telefoniczny (58) 62...
Siedziba firmy PKO BP Oddział znajduje się pod adresem 81-571 Gdynia ul. Chwaszczyńska 21.
Jeżeli korzystasz z nawigacji GSP, pomocne mogą okazać się dokładne współrzędne geograficzne firmy: [kopiuj]
W ofercie firm z branży, najczęściej pojawiają się:
Liczymy na to, że doświadczenie Pracowników PKO BP Oddział oraz zakres świadczonych usług, pozwolą spełnić Twoje oczekiwania.
Opinie
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Administratorami danych osobowych są WENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000116894, NIP: 521-01-25-377, REGON: 012110943 oraz WENET GROUP SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14a, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000681163, NIP: 7010046065, REGON: 140756502
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Wojciecha Zaręby. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres siedziby Administratorów lub poczty elektronicznej na adres: iod@wenet.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania. Inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawa prawna, wszystkie cele przetwarzania, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Tobie jako podmiotowi danych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności dostępnej tutaj: Polityka Prywatności
Serdeczne podziękowania dla Pani Bożeny Polińskiej z Oddziału na ulicy Powstańców Śląskich 45 Warszawa, za fachową pomoc w uzyskaniu kredytu konsolidacyjnego. Pani Bozena Polińska jest osobą kompetentną, bardzo dobrze angażującą się w temat sprawy. Dziękuję:)
Bardzo dziękuję pani Dorota Swajdo z oddziału w Skarżysku Kamienna za profesjonalną i miłą obsługę. Pani Dorota to osoba z dużą wiedzą przy tym niezwykle sympatyczna i otwarta na klienta. Z czystym sercem polecam współpracę z tą panią. Klient naprawdę czuje się zaopiekowany.
Bardzo dziękuję pani Dorota Swajdo z oddziału w Skarżysku Kamienna za profesjonalną i miłą obsługę. Pani Dorota to osoba z dużą wiedzą przy tym niezwykle sympatyczna i otwarta na klienta. Z czystym sercem polecam współpracę z tą panią. Klient naprawdę czuje się zaopiekowany.
Pani Monika Mirecka bardzo profesjonalna i miła obsługa.Pomimo braku obsługi kasowej mogę korzystać bez problemu ze strefy 24 h nawet po zamknięciu oddziału
Dzień dobry, ostatnio byliśmy z mężem w Banku PKO w Miechowie. Kadra z uśmiechem zaprasza klientów do okienka. Pani, która nas obsługiwała była cierpliwa i miła, wszystko wyjaśniła krok po kroku. Oby więcej takich ludzi w kadrach. Polecam Bank PKO.!
Najlepszy oddział w Poznaniu. Profesjonalna, fachowa i szybka obsługa. Polecam. Pani dyrektor i osoby pracujące w tym oddziale można określić mianem fachowców. Super oddział.
Pracownicy są niekompetentni, Kierowniczka ucieka gdy pojawią się problem. Panie mają zbyt długi język a tajemnica zawodowa nie jest tajemnicą. Jestem rozczarowany tym Oddziałem
Jestem klientem tego oddziału od ponad 20 lat, i w przeciągu całego trwania wspólnej współpracy nie mogę wyrazić złej opini na temat banku. Za każdym razem pracownicy służą pomocą ,rzetelnym doradztwem a to wszystko w bardzo miłej i przyjaznej atmosferze. Bank ze swoim dużym doświadczeniem wychodzi na przeciw każdemu kto chce bezpiecznie powierzyć swoje oszczędności. Pamięta również o najmłodszych tylko tutaj prężnie działają SKO dla najmłodszych ,którzy mogą od najmłodszych lat uczyć się oszczędności a dzięki przykładowi personelu może i One kiedyś usiądą po drugiej stronie biurka.
Z czystym sumieniem bardzo polecam, miła sprawna i kompetentna obsługa, zawsze dostępna, zawsze oddzwa niająca, zasze pomocna. Szczególne podziękowania dla Pani Karoliny Wiśniewskiej, która nigdy nie zawiodła, posiada anielską cierpliwość i jest absolutną profesjonalistką w swojej branży.
Miałam kilka ważnych rzeczy do załatwienia w banku i jestem bardzo zadowolona z osób tam pracujących, perfekcyjne podejście do klienta, przemiła obsługa i co najważniejsze dla klienta w tym banku nie ma rzeczy nie możliwych, działają szybko sprawnie i bez żadnych problemów. Szczególnie dziękuję i składa ogromne słowa uznania za ich poświęcenie Pani Ani O. oraz Pani Moniki N. Szczerze polecam każdemu ten bank.
Zdecydowanie polecam ten oddział. Bardzo miła i kompetentna obsługa. Wszystkie sprawy załatwione na bieżąco i sprawnie z uśmiechem personelu. Pani Dyrektor z oceną 6 za zaangażowanie . Zdecydowanie polecam.
Witam...Chcesz wpłacić pieniądze omijaj placówkę PKO bp Pomorska 106 dlaczego ????? W dniu 20-02-23r podjechałem wpłacić pieniądze i co ??? - nic bankomat-funkcja wpłacania nie czynna. Zgłaszam to pracownicy i słyszę ( Bareja nigdy na taki pomysł-odpowiedz by nie wpadł) była sobota i niedziela ludzie wpłacają pieniądze i się zablokował. OK , lecz pytanko czy ta placówka została otwarta parę dni temu i o ty dopiero się dowiedzieli ??????? Pojechałem samochodem na drugi dzień 21 lutego przed otwarciem i co wpłatomat nie czynny???? . Zobaczyłem wchodzą pracownicy i zadaję to sam o pytanie co jest z wpłatomatem i (tu już Bareja przewraca się w grobie - ma konkurencję ).Jedna z pracownic na moje pytanie wyjmuje potwierdzenie bankomatu i UWAGA ???? słyszę , że ją -ich nie interesuje i podaje tą karteczkę twierdząc ....jest tam telefon i mam sobie zadzwonić. Pytanie do dyrekcji PKO BP , CZY TA PLACÓWKA JEST ZESŁANIEM DLA PRACOWNIKÓW ????. Nadmieniam, że nie pierwszy raz to się zdarza . Jeszcze raz do PRZYSZŁYCH OSÓB CHCĄCYCH DOKONAĆ WPŁAT....OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM TEN PRZYBYTEK.....bezczelności i tupetu....
BARDZO MIŁA I PROFESJONALNA OBSŁUGA .A SZCZEGÓLNIE WYRÓŻNIĘ PANIĄ AGNIESZKĘ NALEPĘ .PEŁEN PROFESJONALIZM.AŻ MIŁO TAM CHODZIĆ.I ZAWSZE WSZYSTKO POZYTYWNIE ZAŁATWIONE.POLECAM
Bardzo dziękuję Paniom pracującym w PKO BP O/Lębork za szybką,bardzo miła i profesjonalna obsługę każdego klienta. W dowód swojej osobistej wdzięczności wyszczegolnie Panie imiennie; Pani Beata Kasprzyk, Pani Iwona Żok,Pani Beata Szocińska, Pani Justyna Złotek, Pani Dorota Bułka i wszystkie pozostałe Panie. Swoje wszystkie bankowe sprawy realizuje już tylko w tym banku ,dziękuję. Teresa Zakolska
Obsługa fatalna. Problem z jakim kolwiek wytłumaczeniem. Pani w ciemnych włosach, stanowisko w kąciku niemalże ostatnie "odpowiadając" na moje pytanie robiła to w sposób chamski jak i dla mnie ośmieszający ją - przesyłając swoją mimikę wraz z ruchami rąk (tylko tyle). Pani, która stała obok (podejrzewam wyższe stanowisko) nie zwróciła na to uwagi. Więcej nie skorzystam z pomocy.
Skandalem jest, ze probowalem kilkanascie razy skontaktowac sie telefonicznie z tym oddzialem i bez powodzenia! Zenujaca nagrana na tasmie zapowiedz! Dziekuje za taki bank!!!!!
Obsługa klienta hipotecznego to tragedia. Czas oczekiwania na przyjęcie to okolo 1 godz.
Obsługa nawet nie wie co zabiera ( jakie dokumenty) od klienta tylko wszystko wysyła do centrali w celu weryfikacji a później oddzwania ze coś trzeba donieść. Tragedia...
no niestety ja równiez mam nie zbyt dobre zdanie o tym banku,wchodzac do niego i widzac sznur klientów kojaza mi sie czasy komuny!a poza tym obsługa nie przyjemna zwlaszcza oddzial w Pruszczu Gdanskim!!!!!!juz nie wspomne o tym ze równiez jest bardzo drogim bankiem jesli chodzi o kredyty,miedzy innymi hipoteczny!raty wysokie a za wszelki papier trzeba płacic wiecej niz w innym banku.moze kiedys uwolnie sie ????....
Na infolinię nie można się dodzwonić, kolejki w Grójcu na 40 minut stania. Poza tym jak brałem kredyt to sami dzwonili, a jak chcę spłacić cały to cały czas nikt nic nie wie i zapytać nie ma kogo. Koszty ogromne w porownywaniu z innymi bankami. Za zaświadczenie o stanie zadłużenia zapłaciłem 300zł gdzie w innych bankach koszt wynosi 40-60zł.....
Brak możliwości nawiązania kontaktu telefonicznego z jakąkolwiek osobą - Włączony automat, podczas gdy wszystkie linie są stale zajęte - Skandal!!!!! Strata pieniędzy podczas oczekiwania na połączenie z konsultantem.
Czy jesteś właścicielem tej firmy?
Jeśli tak, nie trać możliwości aktualizowania profilu Twojej firmy, odpowiedzi na opinie i wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.
Wspierając rolników w ich działalności, Bank Spółdzielczy Ziemi Szczecińskiej oferuje różnorodne produkty finansowe. Jakie? Dowiedz sie więcej! Przeczytaj!
Odkryj cztery skuteczne metody finansowania remontu Twojej nieruchomości. Nasz przewodnik pomoże Ci wybrać najlepszą opcję kredytową czy dofinansowania.
Potrzebujesz zastrzyku gotówki? Zapoznaj się z charakterystyką kredytu gotówkowego oferowanego przez Bank Spółdzielczy w Staszowie! Na co możesz go przeznaczyć?
Banki i instytucje finansowe nie chcą udzielać kredytu ze względu na niewystarczającą zdolność – w takiej sytuacji warto skorzystać z usług biura kredytowego.
Wizytówka PanoramaFirm = lepsza widoczność w sieci