Organizacja miejskiego eventu to bardzo duże wyzwanie. Jego pomysłodawcy nie tylko muszą dopracować aspekty techniczne i zatroszczyć się o kwestie prawne, ale także trafić w gusta odbiorców. W artykule podpowiadamy więc, o czym warto pamiętać, podejmując się takiego zadania i przedstawiamy ofertę agencji artystycznej ArBi, która działa w branży od 1996 roku.

Prawdziwe gwiazdy estrady

Jednym z najważniejszych czynników, wpływającym na sukces eventu, jest program imprezy i przewidziane w nim występy artystów. Im bardziej rozpoznawalna i lubiana gwiazda, tym większa szansa, że na wydarzenie wybierze się mnóstwo osób i, że zabawa będzie niezapomniana. Niestety, osoby, które organizują koncert po raz pierwszy, zazwyczaj nie mają jeszcze wypracowanych kontaktów i trudno im ściągnąć do siebie gwiazdę polskiej sceny muzycznej. A nawet jeśli uda się to osiągnąć, to koszty przedsięwzięcia mogą okazać się zbyt duże. Właśnie dlatego, warto skontaktować się z agencją artystyczną ArBi, która chętnie przejmie inicjatywę.

Działamy w branży od 1996 roku i od tego czasu organizowaliśmy mnóstwo wydarzeń. Mamy bardzo dobre kontakty z takimi gwiazdami jak: Dżem, Kombii, Wilki, Czerwone Gitary czy Sławomir i możemy zapewnić gościnny występ wybranego z twórców. Oprócz tego, współpracujemy z twórcami muzyki country, disco polo czy folk. A w razie potrzeby jesteśmy w stanie zapewnić występ kabaretu.

Organizacja sceny z pomocą agencji artystycznej Arbi

Podpisanie umowy z gwiazdą muzyczną to dopiero początek drogi. Trzeba jeszcze bowiem dokładnie doprecyzować miejsce, w którym odbędzie się event i zorganizować scenę w plenerze. W niektórych miastach, nie ma potrzeby, by się o to troszczyć, gdyż scena jest trwałym elementem krajobrazu. Niemniej, w wielu miejscach eventy są organizowane rzadko, więc władze gmin czy miast nie inwestują w tego typu elementy. Wówczas, konieczne jest samodzielne działanie. Przy czym, warto mieć na uwadze, że wynajmem scen, nagłośnienia i podestów technicznych również zajmuje się agencja artystyczna ArBi. Co prawda, siedziba tej firmy znajduje się w Gdańsku, ale specjaliści są w stanie przyjąć zlecenie również z innych części Polski. Eksperci doradzą, co do wielkości sceny i zajmą się aspektami technicznymi. Dzięki temu, oprawa dźwiękowa będzie zachwycająca – a to podczas koncertów jest najważniejsze!

Odpowiednie oświetlenie eventu

Oczywiście, nie można też zapomnieć o odpowiednim oświetleniu sceny i miejsca, w którym będzie odbywał się event. W końcu, światła pełnią bardzo ważną rolę i w znacznej mierze decydują o klimacie, jaki będzie towarzyszył eventowi. Agencja artystyczna ArBi również zajmuje się wynajmem oświetlenia. Co więcej, decydując się na współpracę z tą firmą, można mieć pewność, że wydarzenie zostanie przygotowane na miarę potrzeb. Oznacza to, że specjaliści na początku przeprowadzą krótki wywiad i zorientują się, co dla organizatorów jest najważniejsze, a następnie postarają się zaproponować adekwatną do potrzeb, wymagań i ustalonego budżetu ofertę.  Dzięki temu event będzie niezapomniany!