Ulotka to specjalistyczny druk o niewielkich rozmiarach, służący przede wszystkim celom informacyjnym i reklamowym. Zawieramy na niej tylko najważniejsze informacje, których przeczytanie pochłonie mało czasu, a jednocześnie zainteresuje odbiorcę. Ze względu na niewielkie wymiary i atrakcyjność – ulotki mają naprawdę spory potencjał marketingowy! Dowiedz się więcej na ich temat!

Ulotki reklamowe – dlaczego warto na nie postawić? Co zawierają?

Jedną z niewątpliwych zalet ulotek reklamowych jest relatywnie niski koszt produkcji. Zazwyczaj są one przygotowywane na kolorowym papierze i zawierają najistotniejsze informacje, w tym:

  • rodzaj wydarzenia, jeśli do jego dotyczy reklama;

  • nazwę produktu/firmy;

  • slogan, czyli chwytliwe hasło reklamowe;

  • logo i dane kontaktowe;

  • adres strony www oraz adres siedziby działalności;

  • dodatkowe korzyści i rabaty.

Aby zwiększyć atrakcyjność ulotki i zainteresować nią każdego odbiorcę należy wybrać ciekawą formę graficzną. Dobry projekt, spójna kolorystyka i czytelne, krótkie informacje pozytywnie wpłyną na wizerunek firmy oraz wzbudzą zaufanie wśród klientów.

Co więcej, warto wykorzystać CTA, czyli wezwanie do działania. Najczęściej ma ono formę korzystnej oferty rabatowej ograniczonej czasowo lub dostępnej wyłącznie dla pierwszych kilku/kilkunastu posiadaczy ulotki.

Korzystając z usług firmy Jace Śliwiński Dariusz Jacek, możesz liczyć na przygotowanie nowoczesnych lub klasycznych ulotek w dowolnej kolorystyce i formacie!

To jeszcze nie wszystko!

Ulotki ze względu na niewielkie rozmiary i formę (druk na papierze) mogą być rozdawane w wielu miejscach. Oprócz ich wręczania w siedzibie firmy świetnie sprawdza się działalność hand do hand, czyli kolportaż. Najczęściej są to miejsca użyteczności publicznej, ruchliwe uliczki, centra handlowe, kioski, wejścia przed sklepami oraz parkingi.

Ciekawą i na pewno efektywną formą kolportażu ulotek jest ich umieszczanie za wycieraczkami samochodowymi lub w skrzynkach na listy.