Ulotki reklamowe mają już swoje lata. W Polsce wciąż rozdawane są na ulicach, umieszczane w skrzynkach pocztowych i w gazetach jako inserty, bo przynoszą korzyści. Pod tym względem nic się nie zmieniło. Pozostają popularne pomimo tego, że większość wylądowała w koszach, jeszcze przed przeczytaniem, ich popularność nie słabnie. Czy zatem są skuteczne? Tak, bo gdyby było inaczej, przedsiębiorcy nie zamawialiby ich regularnie w firmie Jand Andrzej Skrabek.

Jakie są zalety ulotek zamawianych w firmie Jand Andrzej Skrabek?

Każda firma musi się reklamować, by sprzedać towar. Jest to inwestycja, która przynosi zysk lub stratę. Nikt nie daje gwarancji skuteczności. Bez względu na ryzyko, należy promować markę. Przedsiębiorcy często wybierają ulotki, ponieważ są stosunkowo niedrogie. Jeśli nawet nie przyniosą natychmiastowych korzyści, to utrwalą ich treść. Przechowywane są w domowych szufladach, by w razie potrzeby zakupu danego produktu/usługi, mieć kontakt do reklamodawcy. Działają jak poczta pantoflowa, jeden drugiemu przekazuje informacje, gdyż firma nie jest w stanie dostarczyć do każdego domu jeden egzemplarz. W Jand Andrzej Skrabek zamawiane są partiami, np. 1 000, 5 000 lub 10 000 sztuk.

 W dowolnym momencie można zwiększyć nakład, a nawet nanieść poprawki w projekcie

– mówi ekspert.

Co wpływa na skuteczność ulotek reklamowych?

Skuteczność zależy od kilku kwestii. Przede wszystkim, najważniejszy jest przekaz, dlatego projekt graficzny odgrywa najistotniejszą rolę. Kolejną kwestią jest druk ulotek reklamowych. Warto wybrać większy format, staną się bardziej zauważalne, co dodatkowo pozwoli to na umieszczenie większej ilości informacji. Będą bardziej czytelne. Dobrej jakości papier sprawi, że zostaną przechowane przez odbiorców. Firma Jand Andrzej Skrabek doradza w tych kwestiach, warto korzystać z pomocy profesjonalistów. Mając już przygotowane materiały, trzeba zastanowić się nad kolportażem. Komunikat musi trafić do właściwej grupy docelowej.