Startujesz z nowym biznesem? Chcesz wprowadzić na rynek innowacyjny produkt, który podbije serca odbiorców? A może masz pomysł na świadczenie specjalistycznych usług? Niezależnie od tego czy wchodzisz w branżę gastronomiczną, technologiczną czy przemysłową, musisz zadbać o wykreowanie własnej marki. Chcesz działać na szeroką skalę? Skorzystaj z usług Context Sp. z o.o.

Promocja biznesu z Context Sp. z o.o. – strategia reklamowa

Firmie, która dopiero wchodzi na rynek, przyświeca jeden cel – zaistnienie w świadomości odbiorców. Aby osiągnąć sukces i pozyskać nowych klientów, przedsiębiorca musi stale udoskonalać swoje produkty lub usługi oraz realizować strategię reklamową. Najlepszym sposobem na zaznaczenie swojego miejsca w branży i przykucie uwagi odbiorców jest reklama zewnętrzna obejmująca plakaty, tablice, szyldy oraz kasetony.

Nowoczesne technologie druku cyfrowego umożliwiają tworzenie reklamy w dowolnym formacie na różnorodnych materiałach, takich jak papier, folia czy baner. Nasi klienci przedstawiają swoje oczekiwanie, a my dobieramy właściwą metodę druku: mild solvent, hard solvent lub technologię UV. Druk billboardów wygląda zupełnie inaczej niż produkcja plakatów czy naklejek, dlatego nie wszystkie drukarnie podejmą się takiego wyzwania

– mówi pracownik Context Sp. z o.o.

Dlaczego druk wielkoformatowy jest tak popularny?

Druk wielkoformatowy jest odporny na działanie szkodliwych czynników atmosferycznych, dlatego nie ma obawy, że wyblaknie pod wpływem działania promieni słonecznych i wilgoci. Korzystając z usług Context Sp. z o.o., możesz mieć pewność, że nadruki reklamowa będą trwałe, a kolor – żywy i intensywny. Co więcej, druk cyfrowy jest szczególnie polecany osobom, która dysponują dość okrojony budżetem. Firmy, które dopiero rozpoczynają swoją działalność, mogą ograniczyć się do wyboru standardowych materiałów takich jak PCV, Przedsiębiorcy, dysponujący większymi budżetami, często decydują się na podłoża laminowane i wylewane, które są wprawdzie droższe, ale prezentują się bardziej efektownie.