Codzienny natłok obowiązków uniemożliwia nam skupienie się na dodatkowych zadaniach, które nie należą do naszej zawodowej pracy czy czynności wykonywanych w domu. Mieszkając w bloku czy kamienicy, takie obowiązki jednak pojawiają się względem właścicieli mieszkań. Zarządzanie przestrzenią zieloną, organizacja remontu — tymi i innymi sprawami mogą jednak zająć się specjaliści z firmy Lider Zarządzanie Nieruchomościami s.c.

Jakie obowiązki i zadania można przekazać zarządcy?

Współpraca z zarządcą nieruchomości może przynieść wiele dobrych skutków. Przede wszystkim ważne jest to, że taka osoba czy zespół osób działa w dobrym interesie mieszkańców. Wybierając zarządcę warto zwrócić uwagę na to, jakich zadań chce podjąć się dana firma. W zakres działań przedsiębiorstwa Lider Zarządzanie Nieruchomościami s.c. Grabowska Dominika Grabowski Rafał wchodzą takie usługi, jak:

  • obsługa administracyjna i techniczna nieruchomości,
  • obsługa finansowo-księgowa,
  • reprezentacja prawna mieszkańców,
  • dbałość o teren wspólny — przestrzenie zielone, klatki schodowe, organizacja remontu elewacji budynku, utrzymanie porządku i czystości w budynku i na jego terenie.
Przejmujemy obowiązki mieszkańców, którzy zwykle nie mają czasu na to, aby zająć się organizacją remontu, regularnym porządkowaniem przestrzeni w budynku czy poza nim. Swoją wiedzą i doświadczeniem pomagamy również w podejmowaniu decyzji związanych z użytkowaniem nieruchomości — podkreślają specjaliści.

Rozwiązywanie sporów mieszkańców

Wspólne życie w kamienicy czy bloku często może okazać się niełatwe dla mieszkańców, szczególnie wtedy, gdy należy podjąć wspólną, jednogłośną decyzję. Nietrudno w takim wypadku o spory, ponieważ zdania sąsiadów często różnią się od siebie. Zarządca nieruchomości może nie tylko załagodzić konflikt, ale już wcześniej poprowadzić działania tak, aby całkowicie mu zapobiec. Oferując swoją specjalistyczną pomoc, wiedzę i doświadczenie może zaproponować mieszkańcom najlepsze rozwiązania.