Sezonowa wymiana ogumienia to niejedyna sprawa, z jaką właściciele pojazdów przychodzą do serwisów. W kolejce do fachowców czekają także kierowcy, którym marzą się alufelgi oraz ci, których auto złapało gumę i potrzebują wulkanizacji opon. Firma Arkadiusz Mazur Serwis Opon z Tomaszowa Lubelskiego oferuje usługi wyważania kół, wymiany felg, a także sprzedaż opon nowych i używanych. Sprawdź, dlaczego z usług właśnie tego serwisu warto skorzystać.

Sprawdzone opony używane oraz nowe

Jakość ogumienia ma bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo poruszania się pojazdem po drodze. Jego stan powinien więc być nienaganny. W momencie, kiedy głębokość wyżłobień w bieżniku zbliża się do granicznej wartość 1,6 mm, należy niezwłocznie zareagować i postarać się o nowy komplet.

1,6 mm to już absolutne minimum. Zdecydowanie nie polecamy jednak czekać kierowcom aż do tego momentu, ponieważ przyczepność do podłoża jest już wtedy bardzo ograniczona i łatwo stracić panowanie nad pojazdem, co bezpośrednio zagraża bezpieczeństwu, a nawet życiu osób podróżujących. Nowe opony warto nabyć w momencie, kiedy głębokość bieżnika ma już tylko 3 mm.

– radzi ekspert z firmy Arkadiusz Mazur Serwis Opon z Tomaszowa Lubelskiego, zajmującej się na co dzień sprzedażą opon wysokiej jakości o dobrych parametrach technicznych, a także wymianą kół i felg samochodowych.

Można nabyć nowy komplet, jednak jego cena jest dosyć wysoka. Kierowców, których nie stać na taki wydatek, może zainteresować opcja opon używanych, które zostały przez nas dokładnie sprawdzone i są w pełni bezpieczne w użytkowaniu.

– dodaje ekspert.

Rzetelne usługi

Arkadiusz Mazur Serwis Opon świadczy usługi nie tylko w zakresie sezonowego montażu opon, ale również w przypadku, kiedy z powodu na przykład złej nawierzchni uszkodzeniu uległy felgi. Ich wyprostowanie i przywrócenie do pełnej sprawności jest możliwe dzięki nowoczesnemu zapleczu technicznemu oraz wykwalifikowanej kadrze pracowniczej.

Serwis zajmuje się także naprawą opon. Warto jednak mieć na uwadze, że nie wszystkie uszkodzenia da się zreperować. Wulkanizacja nie jest możliwa na przykład w przypadku, kiedy:

  • rozerwanie jest większe niż 5 cm;

  • indeks prędkości danego modelu przekracza 240 km/h;

  • na oponie wyrósł bąbel powietrza;

  • uszkodzenia znajdują się w odległości mniejszej niż 15 cm od siebie, licząc od strony kierunku toczenia się;

  • te same linki kordu uległy uszkodzeniu dwa razy w oponie radialnej;

  • jest to trzecia naprawa tej samej opony radialnej w samochodzie osobowym lub czwarta w przypadku pojazdu ciężarowego.

Zarówno montaż kół, jak i wymiana oraz naprawa opon przebiegają sprawnie, o czym świadczy stale rosnące grono zadowolonych klientów.