Czynnikiem, który bezpośrednio świadczy o konkurencyjności danej firmy transportowej na rynku usługowym, jest oczywiście cena, jaką właściciel przedsiębiorstwa może zaoferować swojemu klientowi. Im będzie niższa, tym lepiej, aczkolwiek w dzisiejszych czasach nikt nie stawia już na oszczędności wynikające np. z obniżenia standardu wykonania zlecenia. Za jeden z najlepszych sposobów na wygenerowanie oszczędności uważa się przystąpienie do programu flotowego. Co warto wiedzieć na ten temat?

Wpływ zagrożenia epidemicznego na branżę transportową


Choć sytuacja związana z zagrożeniem epidemicznym, z jaką można spotkać się w ciągu ostatnich miesięcy, nie jest na przestrzeni dziejów bezprecedensowa, to warto podkreślić, iż nowoczesna gospodarka jeszcze nigdy nie zmagała się z tak poważnym kryzysem. Biorąc pod uwagę fakt, że transport w krajach rozwiniętych lub rozwijających się zawsze stanowi jedną z najbardziej rozbudowanych gałęzi przemysłu, łatwo domyślić się, że przedsiębiorcy w mniejszym lub większym stopniu będą musieli zmierzyć się ze zjawiskiem recesji.

Trudna sytuacja przyczyniła się do utraty zaufania w cyklu wzajemnych rozliczeń, a co za tym idzie, relacje pomiędzy przewoźnikami a ich klientami, stały się dość napięte. Ubezpieczyciele, firmy leasingowe oraz banki masowo wypowiadają lub ograniczają limity, a także ubezpieczenia, a taki stan rzeczy uwarunkowany jest głównie obawą przed utratą kapitału. Dlatego też dostawcy kart paliwowych zaczynają żądać absurdalnie wysokich depozytów. Co jeszcze warto wiedzieć?

Karta paliwowa na czasy kryzysu


W ciągu kilku chwil otaczająca nas rzeczywistość gospodarcza zmieniła się diametralnie. Z tego właśnie powodu właściciele firm szukają obecnie rozwiązań, które mogłyby znacząco ograniczyć skalę odczuwanych negatywnych skutków. W głównej mierze chodzi o to, aby tankowania pojazdów przebiegały płynnie i przede wszystkim niezależnie od podmiotów zewnętrznych. Doświadczenia użytkowników wyraźnie potwierdzają, że doskonałym sposobem na wybrnięcie z problematycznej sytuacji jest skorzystanie z karty paliwowej TFC Pre-Paid, przygotowanej przez firmę The Fuel Company Polska. Jak działa usługa?

W przypadku karty paliwowej Pre-Paid firma transportowa płaci z góry, a tym samym aktywuje kartę. Płaci się tylko za faktyczne wykorzystanie, co z praktycznego punktu widzenia oznacza, że nie ma tutaj żadnych ukrytych kosztów. Po wykorzystaniu środków, funkcje karty paliwowej są wyłączone i wymagane jest kolejne doładowanie konta. Karty Pre-Paid mają przydatną funkcję umożliwiającą natychmiastowy dostęp do informacji dotyczących aktualnego wykorzystania środków oraz pozostałego kredytu. Ofertę stworzono z myślą zarówno o małych, jak i dużych firmach transportowych, a sama karta honorowana jest na terenie całej Europy.