Ostatnie dwa lata nie były dla branży gastronomicznej szczególnie udane. Okres pandemiczny spowodował zamknięcie się wielu lokali, a te, które przetrwały, musiały wymyślić nowe sposoby, by zachęcić klientów do odwiedzin, stosując się przy tym do wyśrubowanych restrykcji sanitarnych. Jeśli jesteś właścicielem restauracji i chciałbyś, by stała się ona bardziej popularna wśród lokalnej społeczności, zdaj się na pomoc firmy kitcheninthelens. Co możesz zyskać?

Wysokiej jakości obsługę kelnerską

Co przyciąga gości do restauracji? Pyszne jedzenie. A co może sprawić, że grupa klientów ominie Twój lokal szerokim łukiem, nawet jeśli serwujesz doskonałe dania? Fatalna obsługa. Nie ma co ukrywać, wybierając się do restauracji, pragniemy miło spędzić czas i cieszyć się smakiem ulubionych potraw. Nie chcemy, by dobrego nastroju psuł nam kelner wyglądający, jakby pracował tu za karę. Ty, jako właściciel restauracji, masz obowiązek zadbać o to, by Twój personel był odpowiednio przygotowany do pracy i odnosił się do gości z szacunkiem. Dobry kelner to ktoś więcej niż osoba serwująca posiłki. To wizytówka Twojej firmy i przewodnik po restauracji dla Twoich gości. Nie żałuj więc pieniędzy na szkolenia swoich pracowników. To inwestycja, która szybko Ci się zwróci w postaci zadowolonych klientów i pełnej sali. Firma kitcheninthelens oferuje profesjonalne szkolenia kelnerskie, które poruszają takie kwestie jak:

  • wygląd i prezencję kelnera,

  • doradztwo przy wyborze potraw i napojów,

  • przygotowanie sali konsumenckiej,

  • nakrywanie stołów,

  • przenoszenie tac i zastawy stołowej,

  • zbieranie brudnych naczyń ze stolika gości,

  • kompleksową obsługę gości.

Treść szkolenia możesz dostosować do indywidualnych potrzeb swojej restauracji. Właścicielka firmy kitcheninthelens dołoży wszelkich starań, by Twoi pracownicy wynieśli z kursu jak najwięcej i przy okazji miło spędzili czas. Koszt szkolenia to tylko 450 zł.

Żyjący” profil w mediach społecznościowych

Każda szanująca się restauracja powinna mieć profil w mediach społecznościowych. Facebook i Instagram to absolutna podstawa. Co ważne, profil musi „tętnić życiem”, bo tylko w ten sposób zwiększysz swoje zasięgi i dotrzesz do większej liczby potencjalnych klientów, co oczywiście przełoży się na intensywniejsze zainteresowanie ofertą Twojego lokalu. Zbudowanie aktywnej społeczności wokół profilu restauracji wymaga doświadczenia, zaangażowania i czasu. Tego ostatniego z pewnością ciągle Ci brakuje. Firma kitcheninthelens chętnie poprowadzi Twój restauracyjny profil na Facebooku. Będzie regularnie dodawać posty angażujące uwagę odbiorców, zadba o pozytywną interakcję z klientami i wzbogaci stronę o profesjonalne zdjęcia ukazujące serwowane przez Ciebie dania z jak najlepszej strony. Trzeba bowiem zaznaczyć, że wspomniana wyżej firma specjalizuje się w fotografii żywieniowej. Sam zdecydujesz, ile postów w tygodniu będziesz publikować. Pamiętaj jednak o tym, że platforma premiuje systematyczność. W tym przypadku „często” znaczy „lepiej”. Koszt obsługi mediów społecznościowych przez firmę kitcheninthelens uzależniony jest od przyjętej strategii marketingowej. Możesz skorzystać z gotowego planu lub poprosić o stworzenie go od podstaw w oparciu o Twoje oczekiwania i preferencje. Jedno jest pewne – szybko zauważysz, jak cyfrowe like’i pod zdjęciem znajdą rzeczywiste odzwierciedlenie w dochodach Twojej firmy. Nie czekaj, już teraz skontaktuj się z kitcheninthelens.