Ważnym elementem marki każdej firmy jest jej rozpoznawalność i reklama usług w różnych warunkach i za pomocą różnego rodzaju sprzętu. Reklamy kompozytowe są coraz bardziej cenionym sposobem na zapisanie się w pamięci klientów i zwrócenie uwagi na produkty oraz usługi przez nas oferowane. Na czym polega przewaga reklam kompozytowych?

Firmy takie jak Art Composites Kompozyty Polimerowe specjalizują się w przetwórstwie polimerów i współpracują z różnymi branżami, oferując wysokiej jakości produkty. Klientami takich firm są przedsiębiorstwa związane z przemysłem szynowym, przemysłem motoryzacyjnym, przemysłem szkutniczym, przemysłem lotniczym i branżą reklamową. Mogą skorzystać z wielu modeli i form różnorodnych wyrobów powstałych z kompozytów polimerowych i liczyć na indywidualne podejście. Do wyboru są różnorodne technologie laminowania natryskowego i ręcznego, próżniowego ciężkiego i lekki RTM. Dzięki temu takie przedsiębiorstwa są w stanie zrealizować najbardziej wymagający projekt przyczyniający się do zwiększenia świadomości marki wśród klientów.

Kompozyt polimerowy- czyli co dokładnie?

Kompozyt polimerowy to materiał złożony z przynajmniej dwóch składników o różnych właściwościach. Zazwyczaj jeden z elementów pełni funkcję lepiszcza, a drugi nadaje mu pożądaną przez producenta twardość i elastyczność. Stosowane są w wielu branżach jako elementy konstrukcyjne do wyrobu części pojazdów i samolotów, transportu szynowego, maszyn i sprzętów sportowych. Kompozyty wzmocnione o pręty, dodatkowe warstwy to kompozyty strukturalne, które zastosowanie znajdą przede wszystkim w budownictwie. Kompozyty złożone z włókien to laminaty, wykorzystujące naturalne materiały jak drewno to mikrokompozyty, a złożone ze stopu metali z niemetalami to stopy strukturalne. Coraz częściej, dzięki rozwojowi technologii, popularne stają się kompozyty oparte na żywicach. Dzisiaj kompozyty polimerowe stosuje się również w branży reklamowej do stawiania wytrzymałych, ale prostych w budowie i lekkich do przenoszenia konstrukcji. Produkcja kompozytów polimerowych oparta została na tworzywach termoplastycznych i duroplastach.

Kompozyty w branży reklamowej

Jak można wykorzystać kompozyty w branży reklamowej? Tworząc elementy przestrzenne o niecodziennym kształcie, które można wykorzystać do promocji firmy z każdej branży. Uniwersalne zastosowanie możliwe jest, dzięki temu, że powstałe elementy są wytrzymałe, lekkie i łatwe w transporcie, a także nie wymagają skomplikowanego montażu i demontażu. Są odporne na działanie czynników atmosferycznych, więc można z nich korzystać podczas targów i eventów odbywających się na dworze o każdej porze roku. Należy pamiętać, że istotny jest ostateczny projekt uwzględniający kształt, kolor i dodatkowe właściwości według zapotrzebowania zgłaszanego przez zamawiającego. Najpopularniejsze są stoiska do wykorzystania na targach, słupki multimedialne oraz słupy ogłoszeniowe. Stoisko targowe może być wykonane w dowolnym kształcie i formie, oferuje gładką powierzchnię na nadruk lub miejsce na plakaty. Słup ogłoszeniowy może być zamontowany w każdym miejscu i wykonany w dowolnej kolorystyce. Natomiast słupek multimedialny to ciekawe uzupełnienie reklamy firmy jako produkt samogasnący i ciekawe rozwiązanie umożliwiające wyróżnienie się spośród konkurencji przy jednoczesnym cięciu ponoszonych na reklamę wydatków.