Każdy użytkownik przynajmniej raz napotkał problem z urządzeniem. Możliwe, że herbata się rozlała, ekran został uszkodzony w wyniku upadku lub port ładowania został uszkodzony. Tak czy inaczej - każda z tych awarii utrudni lub uniemożliwi pełne korzystanie z komputera, a gwarancje serwisowe zwykle nie obejmują tego typu awarii. Nic dziwnego, że po uszkodzeniu laptopa w ten sposób chcemy wiedzieć, jak wydostać się z kłopotów możliwie jak najniższym kosztem. Istnieją trzy rozwiązania: samodzielna naprawa, serwis lub zakup nowego sprzętu.
Co się często psuje w laptopach i kiedy warto je naprawiać?
Artykuł sponsorowany
2021-02-25
Problem z ekranem
Najczęściej uszkadzanym podłożem jest matryca. Główną przyczyną są najczęściej uszkodzenia mechaniczne, ale pojawiają się również problemy z układem zasilania. Pęknięcia wyświetlacza, nieczytelne obrazy i migotanie ekranu sprawiają, że komputer jest bardzo trudny w użyciu, a nawet bezużyteczny. Czasami wystarczy wymienić jeden z komponentów odpowiedzialnych za wyświetlanie obrazu. Z kolei zepsutą matrycę można wymienić tylko na nową matrycę - na szczęście do laptopa używanego od kilku lat nie przyniesie to dużych kosztów.
Opracowanie artykułu:
Smj Phu Mariusz Serocki
ul. Kościuszki 35/1, 72-200 Nowogard woj: zachodniopomorskie
e-mail
www
telefon