Komputer potrzebny jest dziś w domu i w firmie. Jest oknem na świat: źródłem wiadomości, naszą pocztą, doradcą, wielkim sklepem. Od naszego sprzętu komputerowego wymagamy niezawodności. Kto chciałby wydać pieniądze na sprzęt awaryjny? Dlatego gdy się zepsuje potrzebujemy szybkiego i sprawnego punktu serwisowego. Laservis to miejsce, do którego powinniśmy się udać z uszkodzonym sprzętem!

Awaria sprzętowa to nie koniec świata

Już uruchomienie laptopa może być problemem: nie zadziała zasilacz, czy na ekranie pojawi się koszmarny komunikat, że trzeba sprzęt uruchomić na nowo. Gdy pracujemy długo i jemy lub pijemy przy włączonym komputerze, możemy zalać klawiaturę lub w inny sposób fizycznie uszkodzić elementy sprzętu. Awarii podlegają wentylatory, płyta główna czy dyski, na których gromadzimy dane. Laservis Bartosza Janeckiego zdiagnozuje sprzęt, naprawi i co ważne, zaoferuje modernizację i rozbudowę komputera a także dokona potrzebnych zmian w konfiguracji. Aby niepotrzebnie nie zwiększać ceny usługi, specjaliści dokonają naprawy komputera starając się nie wymieniać całych modułów.

Częstej awarii ulegnie kserokopiarka czy urządzenie wielofunkcyjne. Oczekujemy, że punkt serwisowy dokona naprawy drukarki, ale też ją zakonserwuje, wyreguluje, wyczyści wewnątrz i na zewnątrz. Problematyczne w użytkowaniu bywają monitory. Aby dobrać odpowiedni monitor firmowego sprzętu, oczekujemy fachowego doradztwa. Dobrze więc, gdy serwis komputerowy dokonuje naprawy monitorów, ale też oferuje doradztwo techniczne i merytoryczne, zwłaszcza przy monitorach do urządzeń przemysłowych. Tak działa Laservis: nie tylko naprawia sprzęt, udostępnia sprzęt zastępczy na czas serwisu i daje gwarancję po naprawie, ale dodatkowo konserwuje urządzenia, reguluje je, czyści wewnątrz i na zewnątrz.

Najważniejsza jest profesjonalna obsługa

  • Fachowość obsługi – użytkownik sprzętu niekoniecznie musi się znać na sprzęcie, więc w serwisie oczekuje doradcy profesjonalisty czy to w zakresie naprawy laptopów, serwisu tabletów czy urządzeń peryferyjnych. Chce poczuć, że jego komputer znalazł się w dobrych rękach.

  • Cena usług – kiedy psuje się komputer, mamy strach w oczach, że skoro sprzęt jest drogi, to i jego naprawa będzie kosztowała krocie. Nie chcemy napotkać naciągaczy w punkcie serwisowym, którzy wcisną nam taką ofertę, która będzie zawierać niepotrzebne elementy usługi. A przecież z nikłą wiedzą informatyczną nie jesteśmy w stanie ocenić jaki zakres prac powinien być wykonany…

  • Czas wykonania usługi serwisowej – kiedy psuje się komputer, to każdy chciałby, aby naprawiony został „na wczoraj”. Jesteśmy sfrustrowani, gdy serwis gwarantuje odbiór sprzętu np. za miesiąc i nie daje nam urządzenia zastępczego.

Profesjonaliści z Laservis Bartosz Janeckiego gwarantują wysoki poziom swoich usług. Fachowość, cena i usługa na czas – to ich priorytety.