Targi wystawiennicze marek, produktów, usług, czy też targi pracy, są coraz bardziej popularne, a dzisiaj są ważne w setkach branż. Można spotkać się z targami wysokiej technologii, motoryzacji, bankowości, usług BPO i IT, a nawet z targami meblarskimi, czy tymi dotyczącymi dziedziny rolnictwa. Wiele z takich wydarzeń organizowanych jest przy tym w Polsce. Jak jednak prezentują się podczas takich targów dane firmy? Wykorzystują one popularne zabudowy, które nie opierają się dzisiaj tylko o stoliki, personalizowane kasetony z logotypami, oraz o standy reklamowe. Obecnie panuje moda na piękne „studia”!

Identyfikacja z marką

Ważne przy projektowaniu, tworzeniu, czy wizualizowaniu stoisk wystawienniczych podczas różnych targów, jest takie ich stworzenie, aby w 100% oddawały ducha danej marki, jej idee, a także pełen wizerunek. Muszą to być zatem mini przestrzenie firmy, którą od środka będzie w stanie poznać klient, potencjalny kontrahent, czy też poszukiwany talent pracowniczy. Warto zadbać zatem o zbieżną kolorystykę stoiska z barwami firmy, czy o dobrze wyeksponowanie  logotypu. Nie bój się nawet na stosowanie nowych rozwiązań – przykładem może być wybranie logotypu neonowego w stylu retro, który z pewnością przykuje uwagę swoją artystyczną prezencją!  

Interaktywność

Interaktywność ważna jest dzisiaj przy tworzeniu zarówno mniejszych, jak i też większych zabudów targowych. Mowa zatem o wykorzystywaniu telewizorów, laptopów, czy też dotykowych ekranów i tabletów. Można również pokusić się o różne rozwiązania muzyczne, czy nawet o zastosowanie konsoli z grami, służącymi do przeprowadzania różnych, nagradzanych konkursów. Ważne jest bowiem to, aby przestrzeń danego stanowiska była w stałej interakcji z prowadzącymi, oraz z odwiedzającymi. Obecnie zabudowy często zatem przypominają studia telewizyjne, czy miejsca relaksu!

Kreatywne rozwiązania

Kreatywność rozwiązań przy tworzeniu zabudów targowych jest bardzo ważna. Projekty i realizacje powinny wyróżniać się spośród konkurencji, czy to humorem, czy to też stroną artystyczną. Warto również pójść drogą elegancji i minimalizmu, zachwycając niestandardowymi rozwiązaniami – np. ustawionymi donicami z kwiatami. Wiele różnorodnych i niecodziennych, ale bardzo skutecznych pomysłów, może zagwarantować Ci zatem m.in. firma EXPO PROJEKT, która swoim klientom zapewnia projekt stoiska z wizualizacją, wykonanie pełnej dokumentacji technicznej wymaganej przez organizatora imprezy targowej, podłączenie stoiska do instalacji elektrycznej i sieci sanitarnych, a także serwis techniczny w czasie trwania imprezy targowej.

Koncentracja na kliencie

Dzisiejsze zabudowy targowe wielokrotnie są tworzone tak, aby wręcz zapraszały klientów do wkroczenia na ich teren. Przypominają one zatem często małe modne sklepy, czy butiki. Są one zatem tworzone tak, aby klient, który wybierze się do siedziby firmy poczuł tę samą atmosferę, oraz wizualną dbałość o najmniejszy szczegół. Dzisiaj koncentrowanie się na targach na kliencie, polega także na zapewnieniu mu najwyższego komfortu. Obecnie wiele zabudów posiada zatem małe „biura” gdzie ustawione są za szklanymi ścianami wygłuszone pomieszczenia. To w nich można dyskutować o produkcie, czy nawet można przeprowadzić wstępną rekrutację! Świetnym pomysłem są również wysokie stoliki oraz siedziska – takie stanowiska pozwalają reprezentantowi firmy skoncentrować się na kliencie w 100%!