Form reklamowania firmy istnieje wiele. Strona internetowa, ulotki z ofertą, czy promocja w social mediach stanowią jedne z najpopularniejszych opcji. Niesłabnącą popularnością cieszą się także gadżety reklamowe: koszulki z nadrukiem, firmowe kubki oraz kalendarze. Możemy zamówić je u doświadczonych specjalistów, którzy przygotują je dla nas z należytą starannością. Jednak czy warto inwestować w tego typu produkty? Odpowiadamy poniżej.

Dlaczego warto postawić na gadżety firmowe?

Wiele osób zastanawia się, czy wydawanie pieniędzy na gadżety z nadrukiem ma nadal sens. Oczywiście, że ma! Obdarowywanie stałych klientów, a także tych potencjalnych niesie za sobą wiele korzyści dla naszej firmy. Jakie są zatem zalety gadżetów firmowych:

  • Zwiększenie świadomości marki – gadżety reklamowe zdecydowanie pomogą nam zaistnieć w świadomości klientów. Drobny upominek w postaci kubka z logiem naszej firmy, czy koszulki z nadrukiem związanym z naszymi usługami na pewno ucieszą obdarowane osoby. Dodatkowo stale będą pamiętali o naszej firmie, korzystając z gadżetów. Pamiętajmy jedna, by wykorzystywane do promocji produkty były dobrej jakości.
  • Zapoznania klienta z ofertą firmy – na gadżetach możemy umieścić nie tylko nasze logo czy slogan reklamowy. Na większości produktów można nadrukować także podstawowe usługi świadczone przez firmę. Dzięki temu potencjalni klienci zapoznają się z naszą ofertą oraz z naszą firmą.
  • Niskie koszty – zakup gadżetów firmowy wbrew pozorom nie wiążę się z wysokimi kosztami. Dzięki niewielkim nakładom finansowym otrzymujemy skuteczną i trwałą reklamę. Gadżety reklamowe w porównaniu do posta na Facebooku, nie znikają tak szybko.
  • Gadżety wywołują miłe uczucia – akcesoria reklamowe podarowane stałym oraz nowym klientom wywołują u nich pozytywne emocje. Obdarowani klienci mogą poczuć się docenieni oraz odnieść wrażenie, że dana firma nie myśli jedynie o zysku, ale także dba o dobre relacje.

Dostosuj gadżet do grupy docelowej

Specjaliści z agencji reklamowej Avocado podpowiadają, by gadżet reklamowy spełnił swoją rolę, należy dostosować go do naszej grupy docelowej. Jeśli naszymi klientami są osoby w przedziale wiekowym 25-35 lat, możemy oferować im pendrive. Jeśli grupę docelową stanowią osoby w podeszłym wieku, dobrym rozwiązaniem będzie kubek z logo, długopis lub kalendarzyk do postawienia na biurku.

Gadżety reklamowe to zdecydowanie dobra forma reklamowania firmy. Pamiętajmy jednak, by wybierać produkty wysokiej jakości, które będą służyć klientowi, a tym samym promować naszą firmę przez wiele lat.