Jeśli prowadzisz własną stronę internetową, z pewnością zależy Ci na tym, by zajmowała jak najwyższe pozycje w Google. Żeby jednak tak było, musisz zadbać o jej optymalizację i dostosować ją do aktualnych wymagań wyszukiwarki. Zastanawiasz się, w jakiej kondycji jest Twoja witryna i co warto na niej poprawić? Wykonaj darmowy audyt SEO, który dogłębnie przeanalizuje i oceni Twoją stronę. Co to jest audyt SEO? W jakim celu i jak go przeprowadzić? Podpowiadamy w artykule.

Co to jest audyt SEO?

Audyt SEO to darmowa i dogłębna analiza i ocena strony internetowej pod kątem SEO. Uwzględnia czynniki, które mają wpływ na pozycjonowanie stron w wyszukiwarce. Dzięki audytowi SEO można więc poznać najważniejsze parametry, zarówno od strony optymalizacji technicznej, jak i optymalizacji treści. Audyt pozwala przykładowo przeanalizować linkowanie na stronie, a także sprawdzić, czy witryna jest dostosowana do urządzeń mobilnych.

W ten sposób narzędzie dostarczy Ci informacji o słabych i mocnych stronach Twojego serwisu, pozwoli wykryć ewentualne błędy i dostarczy wskazówek, co należy poprawić. Jeśli podejmiesz odpowiednie działania, to poprawisz swoją widoczność w wyszukiwarce. Audyt SEO ma więc na celu wzmocnienie pozycji strony w Google.

Jak zrobić audyt SEO?

Chcesz sprawdzić kondycję swojej witryny i poprawić jej widoczność w wyszukiwarce? Wykonaj audyt strony WWW zupełnie za darmo. Skorzystaj z audytu SEO WeNet. Wystarczy, że na samej górze, w pasku wyszukiwania wpiszesz adres własnej strony, np. twojadomena.pl i klikniesz przycisk ,,Audytuj’’. Narzędzie będzie potrzebowało chwili, aby przeanalizować stan Twojej witryny. Analiza trwa jednak nie dłużej niż minutę.

Dostaniesz gotową odpowiedź, w jakim stanie jest Twoja strona WWW i czy spełnia wymagania wyszukiwarki. Dzięki audytowi SEO zapoznasz się więc z ogólnym podsumowaniem strony i dostaniesz krótką notkę na temat analizy. Poznasz wynik procentowy, który określi kondycję Twojej witryny – oczywiście im będzie wyższy, tym lepiej. Obok zobaczysz też trzy paski, na których przedstawiona zostanie informacja na temat sukcesów, ostrzeżeń i błędów.

kreacja-seo-1200x320-v1

Wszystkie dane prezentowane są w przejrzysty sposób. Z analizy można pobrać rozbudowany raport, w którym podawana jest kompletna lista błędów. Przyjazna i intuicyjna prezentacja danych sprawia, że każdy jest w stanie odczytać raport i wyciągnąć wnioski, nawet osoba początkująca, która nie zna się na kwestiach technicznych. Znajdziesz tutaj też gotowe wskazówki, podpowiedzi i trafne rozwiązania, a także definicje trudnych pojęć.

Wykonaj darmowy audyt strony i popraw jej widoczność w wyszukiwarce. Wykonaj teraz >>

Kto powinien wykonać audyt SEO?

Audyt SEO jest dla każdego, kto chce:

  • sprawdzić, w jakiej kondycji jest jego nowa strona internetowa,

  • przekonać się, jak witryna wypada na tle konkurencji,

  • pozbyć się błędów w treści lub strukturze strony,

  • zweryfikować witrynę po przebudowie.

Prowadzisz swoją firmową stronę WWW oraz chcesz wyświetlać się na wysokich pozycjach i zdobywać większą liczbę klientów? Audyt SEO to pierwszy krok, który powinieneś wykonać. Masz własny sklep internetowy? Audyt strony e-commerce pozwoli Ci zweryfikować najważniejsze elementy Twojego sklepu online. Podpowie, co musisz poprawić, aby sklep był bardziej przyjazny zarówno dla robotów wyszukiwarki, jak i odwiedzających go użytkowników. Jeśli jednak nie chcesz przeprowadzać audytu samodzielnie, możesz poprosić specjalistę o darmową konsultację.

Co zyskasz dzięki audytowi SEO?

Audyt strony WWW dostarczy Ci wielu niezbędnych informacji na temat Twojej witryny. Dzięki niemu można zaplanować konkretne działania, które przyniosą stronie same korzyści. Zyskujesz więc:

  • prawidłowo zoptymalizowaną stronę, która jest wolna od jakichkolwiek błędów,

  • oszczędność pieniędzy oraz czasu – koszty dalszych działań SEO i SEM będą niższe,

  • wyższą pozycję w Google, większy ruch na stronie i szybsze indeksowanie.

Jeśli wykonasz audyt SEO, a następnie wdrożysz odpowiednie działania i rozwiązania, Twoja strona będzie lepiej widoczna w wyszukiwarce, a co za tym idzie, więcej osób będzie ją odwiedzać. Wzmocnisz więc swoją pozycję i zyskasz nowych klientów, na czym z pewnością Ci zależy. Nie czekaj więc i już dziś skorzystaj z darmowego audytu SEO i zacznij rozwijać swój biznes.