Prowadzisz małą lub średnią firmę i chcesz się rozwijać? Dotrzyj do nowych klientów z firmową stroną internetową. Dzięki obecności w sieci zbudujesz pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa wśród internautów i zdobędziesz nowych klientów. W naszym artykule opisujemy zalety firmowego serwisu. Przeczytaj go i zdecyduj się na firmową stronę WWW!
Strona WWW to podstawa wizerunku firmy w Internecie
Jesteś właścicielem małej lub średniej firmy? Zleć stworzenie strony internetowej specjalistom! Jak wynika z badań Mediapanel, liczba internautów wynosi około 29,7 milionów (1). Czego w szczególności szukają użytkownicy Internetu? Produktów i usług. Jak podaje Gemius w „Raport e-commerce”, do najczęściej kupowanych online produktów zaliczają się:
odzież i akcesoria – 79%,
obuwie – 66%,
kosmetyki i perfumy – 65%,
książki, filmy i płyty – 57%,
leki – 55%,
sprzęt RTV i AGD – 52%,
odzież sportowa – 50%,
bilety do kina czy teatru – 46%,
artykuły spożywcze – 45% (2).
Poniżej przedstawiliśmy powody, dla których warto zainwestować w firmową stronę internetową.
Strona internetowa dla firm = miejsce do prezentacji oferty
Strony internetowe dla firm umożliwiają uporządkowanie oferty. Ułatwi to znacznie przeglądanie strony WWW Tobie, jak i Twojemu klientowi. Dzięki temu możesz się zaprezentować w korzystnym świetle i pokazać swoją ofertę w atrakcyjny sposób. Możliwe jest poza tym wprowadzanie zmian w każdej chwili. Jest to pomocne w szczególności, gdy Twoja firma się rozwija i dochodzą wciąż nowe usługi czy produkty.
Dostęp do nowych klientów z Google
Czasy się zmieniają. Nikt już przykładowo raczej nie korzysta z książek telefonicznych. Tworzenie stron internetowych znacznie ułatwia dotarcie nowych klientów. Do znalezienia Twojej firmy internauci wykorzystują wyszukiwarkę Google. Dlatego tak ważna jest obecność przedsiębiorstwa w sieci. Wystarczy, że potencjalny klient wpisze dane frazy kluczowe i Google pokaże mu wyniki. Dzięki własnemu odpowiednio zoptymalizowanemu serwisowi dotrzesz do ludzi zainteresowanych Twoimi usługami czy produktami.
Tworzenie stron internetowych a oszczędność i wygoda
Prowadzisz małą lub średnią firmę i chcesz się rozwijać? Dotrzyj do nowych klientów z firmową stroną internetową. Dzięki obecności w sieci zbudujesz pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa wśród internautów i zdobędziesz nowych klientów. W naszym artykule opisujemy zalety firmowego serwisu. Przeczytaj go i zdecyduj się na firmową stronę WWW!
Strona WWW to podstawa wizerunku firmy w Internecie
Jesteś właścicielem małej lub średniej firmy? Zleć stworzenie strony internetowej specjalistom! Jak wynika z badań Mediapanel, liczba internautów wynosi około 29,7 milionów. Czego w szczególności szukają użytkownicy Internetu? Produktów i usług. Jak podaje Gemius w „Raport e-commerce”, do najczęściej kupowanych online produktów zaliczają się:
odzież i akcesoria – 80%,
obuwie – 67%,
kosmetyki i perfumy – 65%,
podróże i rezerwacje – 37%,
meble - 34%
produkty spożywcze - 32% (2).
Poniżej przedstawiliśmy powody, dla których warto zainwestować w firmową stronę internetową.
Projektowanie stron internetowych ma swoje zalety. Do jednych z nich zalicza się oszczędność czasu i pieniędzy – wszystko dlatego, że strona WWW pozwala na całodobowy dostęp do Twoich produktów czy usług. Przykład: Strona internetowa hotelu umożliwia zrobienie rezerwacji w każdym momencie. Jest to wygodne rozwiązanie zarówno dla Twojej małej czy średniej firmy, jak i dla Twoich klientów. Nie potrzebujesz przy tym nowego pracownika. Cały proces jest zautomatyzowany. W dodatku firmowa strona pozwala lepiej wybrać kanały do komunikacji klientów z Twoją firmą. Koniecznie dodaj zakładkę „Kontakt” z danymi teleadresowymi oraz formularzem kontaktowym.
Opcja analizy rynku i brak ryzyka
Strona internetowa może być także narzędziem do analizy skuteczności działań. Chcesz sprawdzić, ile osób odwiedziło Twoją witrynę? Jak na nią trafiło? Jakie są preferencje zakupowe Twoich klientów? W analizie pomogą specjalne narzędzia. Dzięki nim sprawdzisz ruch na stronie WWW. Jak Twój serwis wypada w porównaniu z konkurencją? Przez znajomość statystyk wprowadzisz potrzebne zmiany. Zaplanujesz też skuteczną strategię marketingową.
Strona WWW nie wiąże się z żadnym ryzykiem. Wystarczy, że skorzystasz z usług specjalistów. Nie będziesz musiał też jej prowadzić – oddaj ją w ręce specjalistów! W każdej chwili będziesz mógł wprowadzić niezbędne zmiany na swojej witrynie.
Zbudujemy Ci stronę. Sprawdź jak>>>
Jakie są cechy dobrej firmowej strony?
Zdecydowałeś się na stronę dla firmy? Zadbaj o jej profesjonalny wygląd. Skorzystaj z pomocy specjalistów, jakimi są doradcy internetowi z WeNet. Zajmą się projektem i budową Twojej strony oraz jej prowadzeniem. Do właściwości dobrego serwisu zaliczają się:
przyjazność – łatwa i intuicyjna nawigacja umożliwia swobodne poruszanie się po stronie WWW. Pozwoli także na znalezienie czy wrócenie do danych informacji,
przejrzystość – układ treści, struktura serwisu, spójna kolorystyka, przejrzyste menu i widoczne kategorie to podstawa,
zoptymalizowanie pod kątem SEO – pozycjonowanie strony skutkuje jej wyższą pozycją w wyszukiwarce,
widoczność danych kontaktowych – dzięki temu internauci będą mogli łatwo się skontaktować z Twoją firmą,
mobilna wersja – jak wynika z raportu „E-commerce w Polsce” Gemius, 79% użytkowników korzysta ze smartfonów do robienia zakupów online (2). Responsywność, a więc dopasowanie się do ekranu przenośnych urządzeń jest w związku z tym niezwykle ważna.
Chcesz docierać do większej liczby klientów? Załóż nowoczesną, intuicyjną stronę WWW. Zleć jej budowę ekspertom. Sprawdź szczegóły oferty na WeNet.pl.
(1) https://www.gemius.pl/wszystkie-artykuly-aktualnosci/wyniki-badania-mediapanel-za-kwiecien-2024.html