W końcu udało Ci się założyć wymarzoną firmę. Wynająłeś powierzchnię biurową i zatrudniłeś kilku pierwszych pracowników. Do Twojego biura coraz częściej zaglądają klienci, kurierzy i kontrahenci. Cieszysz się, że firma radzi sobie coraz lepiej i prężnie się rozwija, jednak im więcej przewija się przez nią osób, z tym większym bałaganem masz do czynienia. I nie chodzi tu tylko o papiery porozrzucane na biurku. Co zrobić, by w biurze zawsze panował porządek? Zatrudnij firmę sprzątającą! Oto kilka ważnych powodów, dla których warto to zrobić!

1.      Biuro to wizytówka Twojej firmy

Bałagan w biurze może wpłynąć negatywnie na całościowy obraz firmy. Wyobraź sobie, że zapraszasz do biura ważnego klienta. W drzwiach wita go zakurzona wycieraczka, a do Twojego gabinetu prowadzi niezbyt czysta podłoga. Po drodze klient mija też zagracony pokój socjalny, gdzie w zlewie piętrzą się brudne kubki po kawie. Jak myślisz? Czy cały ten bałagan nie będzie miał wpływu na Wasze relacje? W końcu „ jak Cię widzą, tak Cię piszą”.

Lepiej unikać podobnych sytuacji. Współpraca ze sprawdzoną firmą sprzątającą sprawi, że Twoje biuro zawsze będzie lśnić czystością, a Ty w każdej chwili będziesz gotowy na przyjęcie interesantów. Sprzątaczka zadba o wzorową czystość posadzek, wykładzin dywanowych, pomieszczeń socjalnych i łazienek. Umyje okna, opróżni kosze na śmieci oraz podleje kwiaty. Zajmie się też uzupełnianiem środków czystości.

2.      Pełna dyskrecja i dostosowanie godzin pracy do Twoich potrzeb

Jako pracodawca masz obowiązek zapewnić swoim pracownikom czyste i bezpieczne środowisko pracy. Jest to uregulowane w Kodeksie Pracy. Ponadto w uporządkowanym biurze pracuje się lepiej i bardziej efektywnie. Trudno jednak wyobrazić sobie, żeby sprzątaczka rozpoczynała odkurzanie w czasie, gdy Twój personel powinien być skupiony na realizacji bieżących zadań. Dlatego też większość firm sprzątających świadczy swoje usługi po godzinach pracy biura.

Dzięki temu żadna ze stron nie przeszkadza sobie w pracy, a każda wywiązuje się ze swoich obowiązków. Jak podkreśla specjalista z firmy Usługi Sprzątające Błysk Beata Maćkowiak z Poznania– korzystając z usług profesjonalistów, możesz liczyć na pełną uczciwość i dyskrecję. Sprzątaczki nie będą zaglądać do dokumentów czy rozpowszechniać danych, na które natknęły się w czasie sprzątania. Nie będą też korzystać z biurowych sprzętów ani innych akcesoriów, które znajdują się na wyposażeniu biura.

3.      Brak konieczności angażowania pracowników do sprzątania

Każdy pracownik zobowiązany jest do zachowania czystości w biurze. Umycie po sobie kubka czy uporządkowanie biurka dla nikogo nie powinno stanowić problemu. Nie powinieneś jednak nakładać na personel dodatkowych obowiązków w postaci mycia podłóg czy wycierania kurzy. Czasem 8 godzin to za mało, by uporać się z natłokiem codziennych zadań. Widmo sprzątania mogłoby obniżyć morale Twoich pracowników. Poza tym nie wszyscy mamy jednakowe wyczucie czystości, dlatego sprzątanie należy zostawić profesjonalistom. Dzięki specjalistycznym sprzętom i środkom czyszczącym szybko i skutecznie zaprowadzą oni porządek w Twojej firmie. 

Firma Błysk działa na rynku usług sprzątających już od 1996 roku. Siedziba firmy znajduje się w Poznaniu, a właścicielem jest Beata Maćkowiak. Przez 25 lat działalności zdobyła rzeszę zadowolonych klientów, zarówno osób prywatnych, jak i przedsiębiorstw. Posiada specjalistyczny sprzęt oraz sumienną i odpowiedzialną kadrę, dzięki czemu pracownicy są doskonale przygotowani do pracy, a nawet najmniejsza plamka nie pozostanie pominięta! Zapraszamy do współpracy.