Odpowiednia reklama to podstawa sukcesu i rozpoznawalności każdej firmy czy marki. By jej skuteczność była jak największa, należy ją umiejętnie dopasować do profilu prowadzonej działalności. Wśród wielu rodzajów reklamy wyróżniają się te, oparte na nieinwazyjnym umieszczaniu loga na przedmiotach codziennego użytku. Coraz więcej firm decyduje się więc na taki rodzaj promocji. Na co warto zwrócić uwagę, wybierając reklamowe torby dla firmy?

Jaki rodzaj torby wybrać?

Wybór toreb reklamowych jako jednej z form zwiększenia rozpoznawalności marki to dopiero początek - na rynku dostępnych jest wiele ich odmian, które mogą różnić się od siebie m.in. kształtem, rozmiarem (pojemnością) czy też rodzajem materiału, z którego je wykonano. Jak zauważają projektanci z firmy Allbag, największą popularnością cieszą się obecnie następujące rodzaje toreb:

  • torby materiałowe (najczęściej torby bawełniane) - warto postawić na nie, gdy zależy nam na wytrzymałości i trwałości; tego typu torby są świetną formą reklamy, gdyż ze względu na swój atrakcyjny wygląd są chętnie noszone jako praktyczny dodatek do codziennych stylizacji i tym samym “subtelnie” promują markę

  • torby papierowe - mniej odporne od toreb bawełnianych, są jednak doceniane ze względu na aspekt ekologiczny; drukowane torby papierowe to rozwiązanie chętnie wybierane przez firmy zajmujące się sprzedażą przede wszystkim lekkich przedmiotów, a ich ładny design (zbliżony do wyglądu eleganckich opakowań prezentowych)  momentalnie przykuwa uwagę 

  • torby w formie worków reklamowych - w odróżnieniu od tradycyjnych reklamówek z uszami, worki reklamowe cechują się oryginalnym designem (posiadają zaciskane sznurki zamiast uszu); dzięki swojej uniwersalności oraz wygodzie sprawdzą się zarówno jako torba zakupowa, jak i alternatywa dla plecaka czy torby sportowej.

Jak powstają torby reklamowe z nadrukiem?

Na każdym rodzaju toreb reklamowych można umieścić efektowną grafikę, napis lub logo. Na torbach materiałowych i papierowych (przy dużym nakładzie produkcyjnym) stosuje się metodę tzw. sitodruku, co gwarantuje ponadprzeciętną trwałość nadruku oraz dużą estetyką wykonania. Przy mniejszym nakładzie stosuje się nieco inne metody - tzw. flex lub flex solwentowy. Reklamowe torby z dodatkiem spersonalizowanego nadruku to doskonały pomysł zarówno na reklamę dla firmy, jak i praktyczny upominek dla bliskiej osoby. To zdecydowanie jeden z najbardziej wszechstronnych i uniwersalnych gadżetów dostępnych obecnie na rynku.