Agencja marketingowa WeNet nawiązała współpracę z firmą eService. Jest to największy polski agent rozliczeniowy i największy operator płatności elektronicznych w Europie Środkowej. Na rynku działa z powodzeniem już od ponad 20 lat. Współpraca ma na celu wspieranie sprzedawców internetowych w rozwijaniu ich e-biznesów. Jakie korzyści ma klient z integracji e-sklepu WeNet z bramką płatniczą eService? Co wyróżnia te płatności online? Sprawdź, co otrzymasz, jeśli zdecydujesz się skorzystać z oferty.

Czy warto założyć własny sklep internetowy?

Polski rynek e-commerce rozwija się w ostatnich latach bardzo dynamicznie. Jak się okazuje, już 77% internautów kupuje online1. W odpowiedzi na potrzeby klientów i zmiany ich nawyków zakupowych powstaje coraz więcej sklepów internetowych. W pierwszym kwartale ubiegłego roku uruchomiono 3,4 tys. nowych e-sklepów. Rośnie więc też wartość sprzedaży w sieci. Zgodnie z przewidywaniami ekspertów PwC do 2026 roku nasz rynek e-commerce osiągnie wartość 162 mld zł2.

Nadal zastanawiasz się, czy założenie sklepu internetowego jest dobrym pomysłem? Z pewnością tak. Masz już własny biznes? Możesz rozszerzyć działalność o sprzedaż w Internecie. Pamiętaj, że klienci coraz chętniej i częściej robią zakupy w sieci. Liczba internetowych konsumentów będzie tylko rosła. Miej też na uwadze, że gorącym trendem e-commerce jest omnichannel, a więc sprzedaż wielokanałowa. Zwiększ zasięg sprzedaży i docieraj do swoich potencjalnych klientów za pomocą wielu kanałów – zarówno tych online, jak i offline. Nie zapomnij jednak o zachowaniu spójności oferty.

Chcesz otworzyć nowoczesny sklep online? Przed Tobą wiele decyzji. Jedną z nich jest wybór odpowiedniej bramki płatniczej. Na rynku można znaleźć trochę rozwiązań. Jak więc wybrać najlepszą dla siebie opcję? Na co zwracać uwagę, porównując oferty? Tego dowiesz się z dalszej części artykułu.


Stworzymy dla Ciebie profesjonalny e-sklep, który przyciągnie klientów i będzie generował zyski. Sprawdź >>


Dlaczego eService to dobry wybór?

W bramce płatniczej odbywa się ostatni etap procesu zakupowego w e-sklepie, czyli dokonanie płatności. Klient wybiera tutaj preferowaną formę płatności i następuje realizacja transakcji.

Czym kierować się, wybierając bramkę płatniczą? Otóż właściciele sklepów online zwracają uwagę głównie na:

  • prowizje za transakcje i opłaty (koszty początkowe i opłaty stałe, które wiążą się z przyjmowaniem e-płatności),
  • szybkość wpłynięcia przelewu na rachunek sprzedawcy oraz koszt przelewu,
  • dostępność różnych metod płatności, walut i języków bramki (pod kątem możliwości sprzedaży na zagranicznych rynkach),
  • panel sprzedawcy, dostęp do danych transakcyjnych,
  • integrację z platformami sprzedażowymi,
  • bezpieczeństwo transakcji,
  • omnichannel/multichannel – sprzedaż za pomocą wielu kanałów.

Szukasz wygodnego rozwiązania zarówno dla siebie, jak i dla klientów Twojego sklepu? Wybierz płatności online eService. Jako właściciel e-sklepu otrzymasz natychmiastową realizację transakcji oraz szybki i darmowy dostęp do środków. Zyskasz też kompleksową obsługę płatności bezgotówkowych dla wszystkich kanałów sprzedaży. Klienci będą mogli robić zakupy szybko, wygodnie i bezpiecznie. Dostaną szeroki wybór metod płatności, spośród których będą mogli wybrać swoją ulubioną.



eService i WeNet – jakie korzyści wynikają dla Ciebie ze współpracy?

Zastanawiasz się, dlaczego warto skorzystać ze wspólnej oferty eService i agencji marketingu internetowego WeNet.pl? Otóż dzięki temu dostaniesz swój sklep online z możliwością sprzedaży produktów/usług i przyjmowania płatności internetowych (a nie tylko oprogramowanie e-sklepu czy samą bramkę płatniczą).

Co jeszcze zyskasz?

  • nowoczesny i funkcjonalny e-sklep Premium eShop,
  • płatności online eService przez 2 miesiące za darmo*, brak opłaty stałej od transakcji,
  • brak opłaty aktywacyjnej i dodatkowych kosztów integracji,
  • szybka integracja, sprawne uruchomienie e-płatności,
  • promocyjne stawki obsługi płatności online,
  • darmowe zwroty i wypłata środków na konto,
  • bezpłatny dostęp do panelu administracyjnego,
  • środki ze sprzedaży są na koncie już następnego dnia,
  • możliwość sprzedaży na wielu rynkach zagranicznych – przyjmowanie płatności w aż kilkunastu walutach,
  • integracja wszystkich kanałów sprzedaży (omnichannel/multichannel), kompleksowość oferty.

*Szczegółowa oferta u operatora eService. Ostateczny poziom opłat i warunki płatności obowiązują zgodnie z umową zawartą z eService.

Ważną zaletą płatności online eService jest możliwość docierania z ofertą do klientów niemal na całym świecie i sprzedaży na wielu rynkach. Będziesz mógł przyjmować płatności w kilkunastu walutach i obsługiwać płatności w walutach krajowych poprzez bramkę płatniczą nie tylko w Polsce.

Kolejną istotną przewagą jest tutaj kompleksowość oferty. Firma eService jako jedyny dostawca usług płatniczych daje możliwość obsługi płatności w każdym kanale sprzedaży. Można więc prowadzić sprzedaż w sklepie internetowym, aplikacji mobilnej oraz w sklepie stacjonarnym (przy pomocy terminali płatniczych). Klienci będą mieć szeroki wybór. Niezależnie od miejsca, będą mogli bezpiecznie i szybko zapłacić za zakupy – polską bądź zagraniczną kartą płatniczą, Blikiem, Google Pay, Apple Pay czy PayPal. Pamiętaj, że korzystając z rozwiązań multichannel, rozwiniesz swoją firmę i zyskasz szansę wyróżnienia się na tle konkurencji.

Co jeszcze warto wiedzieć o eService?

eService to największy agent rozliczeniowy w Polsce i największy operator płatności elektronicznych w Europie Środkowej. Jest to firma mająca silną pozycję na rynku i ponad 20-letnie doświadczenie. Obsługuje klientów w 11 państwach kontynentu europejskiego. Umożliwia rozliczanie transakcji w ponad 35 walutach. eService należy do notowanej na NASDAQ spółki EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego.

Zależy Ci na kompleksowych i niezawodnych rozwiązaniach płatniczych? Wybierz eService. Otrzymasz nowoczesną bramkę płatniczą. Brak opłat aktywacyjnych, abonamentowych, brak stałej opłaty od transakcji i opłat za przelewy na konto e-sklepu – oferta jest wyjątkowo korzystna dla właścicieli sklepów online.

Zainteresowała Cię oferta eService? Wypełnij formularz kontaktowy.


1https://www.gemius.pl/wszystkie-artykuly-aktualnosci/raport-e-commerce-w-polsce-2021.html

2https://www.bankier.pl/wiadomosc/8-wykresow-o-polskim-rynku-e-commerce-ktore-warto-zobaczyc-8136159.html