W reklamie bardzo istotną rolę odgrywa logo firmy. Musi być odpowiednio zaprojektowane, ponieważ zostaje przypisane do firmy lub marki produktów. Logo umieszczane jest na wizytówkach, ulotkach, folderach, plakatach, bilbordach, banerach i innych nośnikach reklamowych. Jest znakiem firmowym każdego przedsiębiorstwa. Na logo trzeba mieć pomysł. Oczywiście ważna jest również oferta firmy. Reklama zachęca klienta do zakupu, ale klient sam podejmuje decyzję. Poznaj ofertę Graf Druk.

Skuteczna forma reklamy.

Reklama firmy zachęca do zakupu produktów/usług. Najskuteczniejsza jest telewizyjna, ale też najdroższa, więc tylko nieliczne firmy mogą sobie na nią pozwolić. Oprócz promocji w TV przedsiębiorstwa mają do wyboru wiele innych nośników reklamowych. Znakomicie swoje zadanie spełnia reklama zewnętrzna. Jest bardzo skuteczna i daje wiele możliwości na promowanie marki. Oprócz takich nośników jak: tablice świetlne, flagi, roll-upy, potykacze, stojaki reklamowe, mamy na przykład"

  • szyld – ma za zadanie szybką identyfikację, firmy. Szyld znajduje się przy każdym sklepie i zakładzie usługowym. Jest to krótka i czytelna informacja dla klientów, o istnieniu danej firmy. Szyldy są tak projektowane, żeby wpasowane były do danego otoczenia;

  • bilbord – przeważnie jest spotkany w przestrzeni miejskiej. Firmy chętnie zamieszczają reklamę produktów na bilbordzie, bo jest czytelna i widoczna zarówno dla kierowców, jak i przechodniów. To bardzo skuteczna forma reklamy, więc i chętnie wykorzystywana przez firmy. Bilbord może też pełnić rolę informacyjną;

  • plakat – ma za zadanie informować o zbliżającym się wydarzeniu sportowym, kulturalnym, rozrywkowym, wyprzedażach itp. Plakaty umieszczane na slupach ogłoszeniowych, przystankach i tablicach, są zawsze zauważalne;

  • reklama na samochodzie – najtańsza reklama, jaka jest tylko możliwa. Płacimy jedynie za produkcję. Reklama na aucie jeździ razem z nami. Musi być dobrze przemyślana, żeby została przeczytana. Z pewnością musi być logo firmy, krótka oferta i dane kontaktowe.

Logo firmy

Logo firmy jest kluczem do sukcesu. Pozwala bowiem stać się rozpoznawalną marką. Logo jest symbolem przypisanym do danej firmy i odróżnia ją od konkurencji. Zaprojektowanie logo nie jest łatwe. Musi przede wszystkim z kojarzyć się z firmą lub marką. Możemy poprzez logo wyrazić swoje emocje i przekazać informacje. Raz zaprojektowane logo nie powinno być zmieniane, żeby nie wprowadzać chaosu. Nawet firmy mające mocną pozycję na rynku, nie zmieniają logo, a jedynie nanoszą niewielkie poprawki. Jeśli już wprowadzają nowy znak firmowy, to w mediach zamieszczają informację. Logo towarzyszy firmom w każdej reklamie. Foldery reklamowe, ulotki, długopisy, wizytówki, kalendarze, potykacze i wiele innych, zawsze zawierają symbol firmy. Graficy specjalizują się w tworzeniu logo.

Produkcja reklamy.

Produkcja reklamy musi być na najwyższym poziomie, żebyśmy zostali zauważeni. Liczy się pomysł i wykonanie. Projekt reklamy zostawmy grafikom, którzy są profesjonalistami. Dzięki temu możliwe jest dostosowanie projektu do danego nośnika. Jak już zostało wspomniane, do wyboru mamy roll-upy, potykacze, stojaki i banery reklamowe, bilbordy, reklamę outdoorową, projekty logo, a także oklejanie samochodów, reklama na pojazdach i samochodach. Drukarnie wykonują również szyldy, tablice, tablice świetlne, flagi, ulotki, wizytówki, broszury reklamowe, etykiety, druki reklamowe, branding, druk wielkoformatowy.

Nietrudno więc zauważyć, że firma zajmująca się reklamą ma wiele narzędzi do tego, by zrealizować naszą wizję reklamy na wiele różnych sposobów. W drukarni wielkoformatowej Graf Druk wykorzystywane są najlepsze narzędzi pracy. Niezwykle nowoczesny i rozbudowany park maszynowy umożliwia szybkie drukowanie dużych nakładów różnych projektów, takich jak etykiety na beczki czy naklejki wszelakiego rodzaju. Oprócz realizacji projektów klientów, możliwe jest również zaprojektowanie od podstaw ulotki, logo, wizytówki, plakaty, vouchery, zaproszenia, naklejki i grafiki indywidualne. Z usług firmy mogą skorzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.