Chociaż obecnie do reklamy wykorzystujemy możliwości Internetu, w niektórych branżach wciąż ważne są tradycyjne formy marketingu. Druk wizytówek oraz ulotek reklamowych to niska cena i wysoka jakość - zwłaszcza przy wykorzystaniu nowoczesnych technik drukarskich. Jakie zadanie spełnia wizytówka, a jakie ulotka reklamowa? Kiedy warto skorzystać z takich form reklamy i jakie przynoszą korzyści? Poznaj ofertę pracowni kserograficznej Xero Ursus.

Dlaczego wizytówka to postawa reklamy?

Powszechnie uznaje się, że profesjonalnie jest mieć zawsze przy sobie plik wizytówek, na których znajdą się najpotrzebniejsze informacje o Tobie i firmie. Wizytówka ma przedstawiać główny zakres działalności Twojej firmy, oraz dane kontaktowe. Zawsze gdy spotkasz kogoś, kto mógłby być zainteresowany produktem, lub usługą, którą sprzedajesz – zostaw jej wizytówkę. Warto mieć przy sobie wizytówki kiedy wybieramy się na spotkanie biznesowe, lub bierzemy udział w targach czy wystawach. Nie zajmują one wiele miejsca, zatem w zasadzie kilka można nosić ze sobą przez cały czas – chociażby w portfelu.

Przy projekcie wizytówki ważny jest dobry pomysł. Druk wizytówek musi odznaczać się też wysoką jakością. Jeżeli chcemy, aby akcesorium biznesowe zostało zapamiętane przez potencjalnych klientów. Dobrze również, aby pracownia kserograficzna, która zajmie się przygotowaniem projektu, stawiała na oryginalność. Wszystko jednak zależy od branży – inaczej będzie wyglądała wizytówka dla kancelarii prawniczej, inaczej dla salonu fryzjerskiego, a jeszcze inaczej dla stoiska ze śmiesznymi gadżetami. Jeżeli nie masz pomysłu lub masz jakąś koncepcję, ale nie jesteś pewien, czy będzie ona pasować do charakteru Twojej działalności, powinieneś umówić się na spotkanie ze specjalistami, którzy zajmą się kompleksowym przygotowaniem wizytówki.

Ulotka reklamowa – jakie spełnia zadania?

Ulotka, w odróżnieniu od wizytówki, nie ma prezentować informacji, tylko reklamować usługę czy produkt firmy. Z druku ulotek reklamowych warto skorzystać, jeżeli w swojej firmie planujesz duże obniżki. Jeżeli odpowiednio wcześniej przygotujesz i rozdasz ulotki z informacją o obniżce, masz szansę zdobyć większą ilość klientów. Firmy z różnych branż zlecają druk ulotek reklamowych, kiedy planują terminowe obniżki – na przykład rabaty świąteczne, od 15 grudnia do świąt. W ulotce reklamowej warto również wspomnieć o nowościach – jeżeli wprowadzasz nowe produkty do sprzedaży.

Jak widać wizytówka i ulotka reklamowa pełnią różne funkcje. Wizytówka reprezentuje Ciebie i Twoją firmę, pełni również formę reklamy, ale nie bezpośrednio. Na wizytówce umieszczasz tylko najważniejsze informacje i kontakt do Ciebie. Ulotka reklamowa natomiast przede wszystkim pełni funkcję reklamy - warto ją wykorzystać, kiedy planujesz obniżki lub chcesz zareklamować nowe produkty. Warto pamiętać, że to nie koniec oferty firm, które oferują obsługę drukarską i graficzną.

Poznaj ofertę pracowni kserograficznej Xero Ursus

Przy wyborze specjalistów, którzy zajmą się przygotowaniem wizytówek, ulotek iż innych materiałów reklamowych, warto postawić na przedsiębiorstwo, które wyróżnia się zarówno doświadczeniem, jak i kompleksową ofertą. Z czasem bowiem rozwijający się biznesmeni stawiają również na inne formy promowania, na przykład na druk wielkoformatowy. Z taką usługą można spotkać się w pracowni Xero Ursus, która działa na rynku już od ponad trzydziestu pięciu lat. Punkt kserograficzny w Warszawie wyróżnia się nowoczesnym zapleczem maszynowym, dzięki którym specjaliści mogą realizować nawet najbardziej skomplikowane projekty. W ten sposób klienci nie muszą długo czekać na wykonanie zlecenia, a do tego mogą liczyć na indywidualne podejście.