Wykorzystywanie przez firmę gadżetów reklamowych jest jednym ze sposobów jej promowania i budowania pozytywnej relacji z klientami. Przecież każdy lubi dostawać prezenty. Zaprojektowane tak, by oddawały charakter firmy, ale także były atrakcyjne dla klientów, są świetną formą reklamy i wpływają pozytywnie na rozwój firmy. Warto je więc odpowiednio dopasować do docelowej grupy klientów.

Jakie korzyści przynosi wykorzystywanie gadżetów reklamowych?

Wykorzystanie gadżetów reklamowych to świetny sposób na budowanie relacji marki z nowymi klientami, a także na docenienie tych stałych. Decydując się na odpowiedni rodzaj gadżetu, możemy trafić do każdej grupy docelowej. Właściwie dobrany i sprezentowany upominek wywoła pozytywne skojarzenie z marką. Sympatia klienta bardzo dobrze wpłynie na sprzedaż produktów lub usług. Jest ona tym większa, im bardziej upominek przypadnie mu do gustu. Dlatego największe korzyści przyniosą te, które są praktyczne i atrakcyjne wizualnie.

Jakość i estetyka wykonania nie są bez znaczenia, bo gadżety reklamowe poprawiają też widoczność firmy, która dzięki temu pojawia się w świadomości konsumenckiej coraz większej liczby odbiorców oferowanych usług. Jeśli umieszczone na przedmiocie logo zainteresuje potencjalnych klientów, będą oni chcieli wiedzieć więcej na temat naszej marki. Może zaczną od wpisania jej nazwy w wyszukiwarkę internetową, ale od tego jest już prosta droga do zakupu naszych produktów. Należy pamiętać, że im ładniejszy gadżet, tym bardziej przyciąga uwagę. To z kolei może w szybkim czasie przełożyć się na zainteresowanie naszą firmą i skorzystanie z jej usług.

Jakie gadżety najlepiej reklamują naszą firmę?

Biorąc pod uwagę fakt, że gadżet reklamowy, który podarujemy klientowi, powinien nie tylko sprawić mu przyjemność, ale także przynieść korzyść firmie, warto inwestować w takie, które pozytywnie wpłyną na jej wizerunek. Dlatego niezależnie od tego, czy jest to długopis, notatnik czy pendrive ważne, aby logo było umieszczone w sposób widoczny i atrakcyjny. Gadżety znakowane mogą być zarówno nadrukiem, jak i grawerem. Kielecka firma Eblis posiada w swojej ofercie obie te opcje. 

Długopisy, kubki i smycze do kluczy są jednymi z najpopularniejszych gadżetów reklamowych. Przede wszystkim ze względu na stosunkowo niewielki koszt produkcji i praktyczne zastosowanie. Czasem warto jednak zaskoczyć klienta i podarować mu bardziej oryginalny upominek. W czasach, kiedy tak dużą uwagę zwraca się na dbanie o środowisko, dobrym pomysłem może być wielokrotnego użytku butelka na wodę z nadrukowanym logo naszej firmy. Klient doceni i pozytywnie odbierze działania na rzecz środowiska. Na początku roku przydatny będzie kalendarz, zimą kubek termiczny, a jesienią parasol. Kluczowym klientom warto podarować też od czasu do czasu coś cenniejszego, jak na przykład power bank czy portfel. Komunikujemy w ten sposób, że jest on ważny dla naszej firmy.