Chcesz dowiedzieć się, w jakiej kondycji jest Twoja strona internetowa oraz co należy poprawić, by zwiększyć jej widoczność w Google? Wykonaj audyt SEO, a więc dogłębną analizę witryny pod kątem SEO. Dzięki temu pozbędziesz się ewentualnych błędów i zyskasz dobrze zoptymalizowaną stronę WWW. Zastanawiasz się, jaka jest cena audytu SEO? Przeczytaj artykuł i sprawdź. Dowiedz się, czy warto skorzystać z darmowego audytu strony.

Czym jest audyt SEO?

Audyt SEO to usługa, której celem jest zebranie porad, zaleceń i uwag dla konkretnej strony WWW. Jest to dokładna analiza i ocena witryny pod kątem SEO. Podczas analizy strony brane są pod uwagę liczne czynniki, które mają wpływ na jej pozycjonowanie w wyszukiwarce. Dzięki audytowi poznasz najważniejsze parametry techniczne, dowiesz się m.in., czy strona jest przystępna dla robotów, sprawdzisz potencjał treści na stronie. Narzędzie przeanalizuje linkowanie na stronie, szybkość ładowania witryny, a także wskaże, czy strona jest dostosowana do urządzeń mobilnych.

Elementów, które są poddawane analizie, jest znacznie więcej. Wykonaj audyt seo online i sprawdź je wszystkie. Audyt jest niezbędny, jeśli zależy Ci, aby sprawdzić swoją witrynę pod kątem SEO, podjąć odpowiednie działania i wzmocnić pozycję swojej strony w wyszukiwarce.

Kiedy zrobić audyt SEO?

Wciąż wahasz się, czy powinieneś wykonać audyt SEO? Otóż będzie on dobrym pomysłem, jeśli chcesz przede wszystkim:

  • sprawdzić kondycję Twojej nowej strony internetowej,
  • zweryfikować stronę, na której dokonane zostały zmiany, stronę po przebudowie,
  • dowiedzieć się, w jaki sposób witryna wypada na tle Twojej konkurencji,
  • pozbyć się błędów w strukturze bądź treści strony.

Powyżej zaprezentowane zostały najważniejsze przypadki, w których zalecane jest przeprowadzenie audytu SEO. Nie oznacza to jednak, że w innych sytuacjach nie warto go wykonywać. Jeśli chcesz poprawić swoje wyniki w Google, to audyt SEO będzie świetnym pierwszym krokiem. Dzięki niemu dowiesz się, co właściwie musisz poprawić i jakie podjąć działania, by zajmować wyższe pozycje w wyszukiwarce.


Wykonaj darmowy audyt strony i popraw jej widoczność w wyszukiwarce. Wykonaj teraz >>


Ile kosztuje audyt SEO?

Na rynku dostępnych jest wiele narzędzi, umożliwiających przeprowadzenie audytu SEO online. Zastanawiasz się, które z nich wybrać? Chcesz dowiedzieć się, jaka jest cena audytu strony internetowej? Otóż jeśli chodzi o narzędzia płatne, to nie ma na to pytanie jednoznacznej odpowiedzi. Specjaliści mają swoje własne cenniki, które zależą od wielu czynników, w tym m.in. od wielkości analizowanej strony czy zakresu analiz. Cena takiej usługi często waha się w granicach 1500-3000 złotych. Czasem audyt kosztuje jeszcze więcej, jednak z tych droższych narzędzi korzystają głównie duże firmy.

Analizę strony internetowej można jednak wykonać też zupełnie za darmo. Jest to dobra opcja dla każdego, a zwłaszcza dla małych i średnich firm oraz początkujących przedsiębiorców, którzy nie mają wystarczających środków i nie chcą wydawać swojego budżetu. Warto zaznaczyć, że bezpłatny audyt strony jest zupełnie wystarczający i dostarcza niezbędnych informacji o witrynie. Dzięki darmowemu narzędziu oszczędzasz pieniądze i czas.

Jak wykonać audyt strony za darmo?

Chcesz bezpłatnie i szybko dokonać analizy Twojej strony WWW i poprawić jej widoczność w Google? Skorzystaj z audytu SEO WeNet, który jest nie tylko darmowy, ale też wszechstronny i rozbudowany. Dostarcza niezbędne dane, wskazówki oraz listę zadań. Jeśli wprowadzisz sugerowane w audycie poprawki, wzmocnisz pozycję swojej witryny w wyszukiwarce.

Aby przeprowadzić audyt, wystarczy wpisać adres swojej strony internetowej, np. mojadomena.pl i kliknąć przycisk Audytuj. Narzędzie w niespełna minutę dokona analizy strony i przedstawi potrzebne dane. Cały proces przebiega szybko i nie jest w żaden sposób skomplikowany. Zaletą audytu SEO WeNet jest też przyjazna i intuicyjna interpretacja wyników, które każdy bez problemu jest w stanie odczytać i wyciągnąć z nich wnioski. Korzystając z narzędzia, otrzymasz listę błędów oraz gotowe podpowiedzi.

Przeprowadź darmowy audyt swojej strony, a następnie zajmij się wdrożeniem działań, które poprawią Twoją widoczność w wyszukiwarce i wpłyną na zwiększenie ruchu na Twojej witrynie.