Coraz więcej firm, dbając o swój wizerunek nie tylko na zewnątrz, ale również o employer branding, korzysta z pomocy serwisu sprzątającego biura. Szukając odpowiedniej ekipy, kierujemy się tym, aby byli to ludzie zaufani, rzetelni, terminowi i kompleksowo podchodzili do swoich obowiązków. Jak znaleźć taki zespół? Czym się kierować przy wyborze i na co zwracać uwagę?

Fachowość – czyli co?

Na rynku pojawiają się coraz to nowsze firmy oferujące usługi sprzątające. Szukając profesjonalistów, musimy pamiętać, że ci przede wszystkim zadbają bezpieczeństwo i będą posiadali ubezpieczenie OC. Dlaczego? Podczas sprzątania może dojść np. do uszkodzenia jakiegoś sprzętu –  nieprzewidziane sytuacje losowe zdarzają się nawet najlepszym, a fachowcy są tego świadomi. To świadczy o ich rzetelnym podejściu i zabezpieczeniu nie tylko siebie, ale również swoich klientów. Po drugie – dobra ekipa sprzątająca będzie dyspozycyjna, terminowa i elastyczna, spełniając również indywidualne oczekiwania klienta. W przypadku powtarzalnych usług dobrze jest ustalić ich stały termin – tu ułatwi pracę zarówno firmie wykonującej usługi, jak i nam, pozwalając na odpowiednie zorganizowanie pracy. Ponadto fachowa ekipa sprzątająca będzie też samowystarczalna dzięki posiadaniu odpowiedniego sprzętu oraz środków czystości. Zadba również o logistykę – w przypadku serwisu sprzątającego dojazd do klienta jest kluczowy, dlatego warto zwrócić uwagę, by – na terenie danego miasta – był on wliczony w cenę. Kluczowy jest kontakt z daną firmą – profesjonalistów poznasz już po sposobie komunikacji: nie tylko przy składaniu zamówienia, ale podczas całej współpracy. Powinni wzbudzać zaufanie i być dyskretni – udostępniamy im miejsca, do których osoby spoza naszej firmy nie mają przecież wstępu. Profesjonaliści zadbają również o kompleksowość swojej oferty, dzięki czemu w przypadku konieczności zlecenia innych prac, klienci nie będą musieli szukać nowego serwisu.

Jak trafić na fachowców?

Podczas poszukiwania odpowiedniego serwisu sprzątającego najlepszą rekomendacją jest zadowolony klient, który już korzystał z usług danego zespołu – będzie nam w stanie udzielić niezbędnych informacji dotyczących współpracy od drugiej strony.  Jeśli jednak nie masz nikogo takiego w swoim otoczeniu, zwróć uwagę na stronę internetowej danej firmy – za przykład może posłużyć strona firmy Service Clean: profesjonaliści wiedzą, że jest ich wizytówką oraz podstawowym źródłem informacji o firmie, referencjach oraz o kwalifikacjach ich pracowników. Na takich stronach często znajdują się również zdjęcia z realizacji zleceń, co istotnie wpływa na zaufanie i poczucie bezpieczeństwa wśród nowych klientów.