W dalszym ciągu większość firm decyduje się na promocję w formie ulotek reklamowych. To naprawdę praktycznie rozwiązanie, ponieważ koszt wytworzenia należy do dość niskich, a ulotka jest prosta w dystrybucji. Ulotka reklamowa to projekt indywidualny, który wymaga indywidualnego dostosowania do potrzeb firmy. Warto zapoznać się z harmonogramem tworzenia tego środka reklamowego. I ofertą Drukarni Big-Druk, która się tym zajmuje.

Wywiad z klientem

Cały proces tworzenia ulotki reklamowej rozpoczyna się od przeprowadzenia wywiadu z klientem. Daje to możliwość dokładnego zapoznania się z jego potrzebami. Jak twierdzą specjaliści z Drukarni Big-Druk:

Wywiad to jeden z najważniejszych etapów w projektowaniu reklamowych ulotek. Ustalenia rozpoczynają się od wyboru odpowiedniego formatu oraz barwy, w jakiej będzie utrzymany produkt. Ulotka reklamowa koniecznie powinna zawierać logo danej firmy w wybranym formacie, zdjęcia oferowanych produktów czy też warunki współpracy.

Warto, aby klient dokładnie przemyślał, jakie najważniejsze elementy chce przekazać w treści. Problemem są zawsze niewielkie ilości miejsca oraz ogromna ilość informacji do przekazania.

Dostosowanie grafiki

Oczywiście ulotka to nie tylko duża ilość tekstu, która dla osoby czytającej jest mało interesująca. Konieczne jest również dołączenie zdjęć czy też interesującej grafiki. Dzięki tym elementom całość stanie się wyrazista oraz atrakcyjna dla odbiorcy. Wbrew pozorom ulotki reklamowe z graficznymi elementami, dostępne w ofertach drukarni, są bardzo interesującym rozwiązaniem. Projektowanie to jeden z najbardziej czasochłonnych etapów przygotowywania materiałów marketingowych.

Cała ulotka reklamowa powinna ze sobą współgrać pod względem wizualnym oraz przekazywać najważniejsze treści dotyczące oferty danego przedsiębiorstwa. Najczęściej po przygotowaniu projektu dochodzi do druku próbnych materiałów i przedstawienia ich klientowi. Często jeszcze zgłaszane są różnego rodzaju poprawki, które w następnym etapie zostaną wprowadzone do ostatecznego projektu ulotki. Jeżeli projekt zostanie zaakceptowany, następuje druk zamówionej ilości.

Oferta drukarni

Drukarnia Biga-Druk działa na rynku poligraficznym od 2004 roku, oferując kompleksowe usługi w z tej dziedziny. Firma specjalizuje się w drukowaniu wyjątkowych i niepowtarzalnych wizytówek, z szerokim wyborem formatów, rodzajów papieru oraz sposobu druku. W ofercie dostępne są również:

  • ulotki,

  • kalendarze,

  • plakaty,

  • akcydensy

  • katalogi i książki.

Drukarnia mieszcząca się w Radomiu korzysta z papierów kredowych i niepowlekanych. Jej asortyment obejmuje także druk offsetowy na papierze i kartonach litych.