Mimo wzrastającej popularności nowych technologii tradycyjne środki promocji marki są wciąż obecne na rynku. W zdobywaniu nowych klientów z pewnością pomogą odpowiednio dobrane artykuły reklamowe. Oferują je profesjonalne firmy zajmujące się szeroko pojęta reklamą. Dołączone do gadżetów logo pozwoli zapamiętać firmę i wpłynie korzystnie na jej wizerunek. 


Jak wybrać artykuły reklamowe?

 

Przy wyborze artykułów reklamowych dla swojej firmy należy wziąć pod uwagę kilka istotnych kwestii. Powinny być przede wszystkim praktyczne i adekwatne do wizerunku przedsiębiorstwa. W tym celu trzeba przeznaczyć większy budżet. Dobrze jest przedtem dokonać analizy klientów oraz ich potrzeb i preferencji. Zastanów się także, dla kogo będą przeznaczone. Czy tylko dla klientów, czy także partnerów biznesowych i kontrahentów? Z jakiej okazji? Warto, aby wybrane gadżety były związane z branżą, w której działa Twoja firma.

Kolejny krok to zamówienie odpowiedniej liczby produktów oraz wybranie ich typów. Nie warto przy tym sugerować się ich dostępnością. Warto w tym celu skorzystać z pomocy agencji reklamowych czy marketingowych. Nie zaszkodzi porównać kilka ofert i cenników. Dobrze jest sprawdzić także opinie i referencje o firmie, sposoby płatności oraz możliwość ewentualnej wysyłki. Dowiedz się, czy przy zamówieniu większej ilości artykułów możliwa jest negocjacja ceny. Dobrym pomysłem jest poproszenie przed złożeniem zamówienia o próbki produktów. Postaw na wysoką jakość.


Zalety gadżetów reklamowych


Tanie gadżety z logo, kolorami firmy czy ze stroną internetową to świetny nośnik budowania marki oraz jej promowania. Tworzą zarazem widoczny i rozpoznawalny dla klientów symbol danego przedsiębiorstwa. Sprawdzają się szczególnie w przypadku usług doradców podatkowych czy innych, polegających na udzielaniu porad czy opinii. W ten sposób można przyciągnąć uwagę klientów oraz wpłynąć na pozytywny wizerunek firmy. Artykuły reklamowe działają przy tym podobnie jak reklama zewnętrzna, ponieważ docierają do wielu grup. Tablice, szyldy czy banery zwracają uwagę, jednak to artykuły wręczone w ramach usługi sprawiają, że marka zostaje zapamiętana. Są wreszcie nośnikiem wpływającym pozytywnie na relacje.

Przykłady gadżetów dla firm

Polskie agencje reklamowe dysponują szeroką ofertą gadżetów reklamowych. Do najczęściej wybieranych gadżetów z logo zaliczają się:

  • Urządzenia elektroniczne. Należą do nich nośniki powerbanki, pendrive’y, lasery, podkładki pod komputerowe myszki oraz stacje pogodowe czy akcesoria do telefonów komórkowych.

  • Biurowe. Składają się na nie pióra, długopisy, ołówki, zakreślacze oraz całe zestawy do pisania, jak również stojaki, klipsy np. do notatek, notesy oraz samoprzylepne karteczki.

  • Domowe. Praktyczne akcesoria do codziennego użytku tj. korkociągi, otwieracze, kubki, filiżanki, parasole, reklamowe smycze czy breloczki.

  • Eko gadżety. Przyjazne środowisku artykuły ekologiczne np. notatniki czy energooszczędne urządzenia zasilane np. wodą lub energią słoneczną, a także puzzle czy gry.

  • Skórzane. W tym z eko skóry np. wizytowniki, etui, aktówki, teczki czy portfele.

  • Pozostałe. Odzież reklamowa: czapki czy koszulki oraz druk na odzieży czy innych akcesoriach np. torbach.

Do popularnych artykułów reklamowych należą także produkty sportowe i związane z wypoczynkiem np. zestawy kosmetyków, kubki termiczne, gry, układanki czy artykuły antystresowe. Dobrą opcją są także wszelkiego rodzaju słodycze np. cukierki, czekoladki czy bombonierki z logo Twojej firmy. Ciekawym pomysłem są balony z nadrukiem, które cechują się dużą powierzchnią reklamową. Mogą przybierać różne kształty i rozmiary, od tradycyjnych po np. puszki. Warto w tym celu zapoznać się z ofertą agencji reklamowych.