Przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów to główny cel montowania fizycznych nośników reklamy. Muszą być one zatem atrakcyjne wizualnie i rzucające się w oczy, co spełniają kasetony świetlne. To nowoczesna forma promowania firmy, która sprawdza się zarówno w galeriach handlowych, jak i przy punktach wolnostojących stanowiących odrębny budynek. Czym właściwie jednak wyróżniają się kasetony świetlne?

Jak wyglądają kasetony reklamowe?

Skuteczne promowanie marki możliwe jest na wiele sposobów, jednak to właśnie wolnostojąca, zamontowana trwale w tym samym miejscu reklama jest jednym z najskuteczniejszych rozwiązań w zakresie pozyskiwania nowych klientów. Nowoczesnym nośnikiem tego typu są kasetony świetlne. To zazwyczaj prostokątne, kwadratowe lub owalne tablice, na których znajdują się charakterystyczne dla danej marki elementy graficzne, slogany czy nazwa przedsiębiorstwa.

Takie kasetony są dodatkowo podświetlane, co czyni je widocznymi nawet ze sporej odległości. Niewątpliwie zwracają one na siebie uwagę, dzięki czemu efektywność promocji jest w tym wypadku wyższa, niż przy zastosowaniu zwykłych szyldów. Kasetony świetlne produkuje firma PlastMedia, dając jednocześnie klientom możliwość niemal dowolnego skonfigurowania takiego nośnika reklamy. Co ciekawe, taka kreacja może być wykonana w formie przestrzennej. Dzięki temu wygląda jeszcze efektowniej – w jakim zakresie można ją spersonalizować?

Indywidualna stylistyka kasetonów świetlnych

Kreując pozytywny wizerunek marki, staramy się, by była ona łączona z charakterystycznymi elementami reklamy. Kluczowe stają się np. kolory wyróżniające firmę czy jej logo o specyficznym kształcie. Również i kasetony świetlne powinny współgrać z przyjętymi wytycznymi w tym zakresie. Sprawdzeni producenci takich nośników reklamy umożliwiają przygotowanie wyrobów spersonalizowanych. Kasetony są konfigurowalne m.in. w zakresie ich kształtu, ale również materiałów użytych do ich wykonania.

Najważniejszym elementem kasetonów świetlnych jest naniesiona na tablicę grafika. Jest ona przygotowywana z użyciem techniki sitodruku. Pozwala to nie tylko na wykonanie kasetonu wyglądającego zgodnie z cyfrowym projektem graficznym, ale też zapewnia wytrzymałość i doskonały wygląd szyldu przez długi czas. Indywidualnie skonfigurowany kaseton świetlny może być zatem bardzo istotnym elementem promocji marki. Umieszczenie wyprodukowanego na indywidualne zamówienie nośnika np. na dachu siedziby firmy czy jej oddziału pozwala znacząco zwiększyć rozpoznawalność przedsiębiorstwa i ułatwić trafienie do niego potencjalnym klientom.