Utrzymanie toalety publicznej to niemały wydatek, dlatego nie powinno nas dziwić, że coraz więcej obiektów użyteczności publicznej pobiera opłaty za skorzystanie z ubikacji. To rozwiązanie jest niezwykle popularne w dużych galeriach handlowych, na lotniskach, dworcach PKP czy w rodzinnych parkach rozrywki. Wychodząc naprzeciw potrzebom właścicieli tychże obiektów, firma CartPoland opracowała wygodne i bezawaryjne systemy kontroli dostępu do toalet. Co można dzięki nim zyskać?

Bramki dostępu do toalet a automaty na monety

Firma CartPoland to krajowy lider w dziedzinie kontroli dostępu osób. Przedsiębiorstwo zatrudnia doświadczonych i wysoko wykwalifikowanych specjalistów, którzy zajmują się projektowaniem estetycznych i funkcjonalnych urządzeń umożliwiających wejście do danego obiektu po wcześniejszej identyfikacji bądź opłacie. Jednym z licznych systemów dostępnych w ofercie firmy CartPoland są bramki dostępu do toalet publicznych. Wyróżnia je nowoczesny design, wygoda użytkowania oraz możliwość personalizacji. Takie bramki znacznie przewyższają swoimi parametrami użytkowymi klasyczne automaty na monety, które można jeszcze spotkać np. na starych dworcach PKP. Nie dość, że kojarzą się nam one z poprzednią epoką, to jeszcze ich sprawność pozostawia wiele do życzenia. Zepsuty automat to brak możliwości skorzystania z toalety, a to z kolei rodzi irytację i powoduje konieczność szukania innej ubikacji. W taki sposób można łatwo stracić klienta lub dorobić się negatywnej opinii na serwisach społecznościowych. A przecież wystarczy tak niewiele, by usprawnić system poboru opłat za toaletę publiczną.

W jakie funkcje wyposażono bramki dostępu do toalet od firmy CartPoland?

Bramki dostępu do toalet publicznych produkcji CartPoland można w pełni dostosować do potrzeb danego obiektu użyteczności publicznej. Urządzenie pobiera opłaty za skorzystanie z toalety i gwarantuje poprawne wydanie reszty. Ponadto bramka drukuje bilety wstępu i ma wbudowany czytnik kodów kreskowych, który umożliwia darmową wizytę w toalecie osobom, które korzystają z głównych usług oferowanych przez obiekt. Mowa tu np. o restauracjach zlokalizowanych w centrach chętnie odwiedzanych przez turystów miast. Trudno oczekiwać od klientów restauracji, by ci płacili za toaletę, jednak nie ma nic złego w pobraniu opłaty od osoby, która odwiedzi lokal tylko po to, by skorzystać z WC. Dzięki bramce dostępu do toalet właściciel restauracji może zadbać zarówno o komfort gości, jak i swój interes. Co więcej, bramki obsługują też specjalne karty zbliżeniowe, które dają dostęp do toalet personelowi. Można również wyposażyć je czytnik temperatury ciała oraz rejestrator odczytu maseczki na twarzy, co jest szczególnie przydatne w czasach pandemii.