W drukarni zamówimy wszelkiego rodzaju materiały reklamowe. Tak naprawdę jest tak bogata oferta, że mamy spory dylemat podczas podejmowania decyzji. Wszystko zależy od potrzeb i możliwości finansowych. Jeśli dysponujemy niewielkimi środkami, powinniśmy postawić na najtańsze produkty, co nie znaczy, że nieskuteczne w promocji firmy. Do tej kategorii możemy zaliczyć: wizytówki, ulotki i kalendarze.

Wizytówki – niezbędnik każdego przedsiębiorcy i sprzedawcy

Wizytówki są podstawą w biznesie, więc i w sprzedaży. Nie sposób sobie wyobrazić przedsiębiorcę oraz handlowca bez tego rekwizytu. Możemy zamówić efektowne wyroby na sztywnym, matowym dwustronnie powlekanym papierze. Aby prezentowały się prestiżowo, Drukarnia Dagra Druk s.c. proponuje szeroką gamę uszlachetnień jak np.: folia błyszcząca, matowa lub aksamitna, a także lakier UV wybiórczy. Wybierzmy taki rodzaj wizytówek, żeby nasza firma była jak najlepiej postrzegana. Produkty zamawiają przedsiębiorstwa, instytucje i osoby prywatne, gdyż jest to najlepsza forma pozostawienia kontaktu. Jeśli chcemy, żeby był wyjątkowy, zamówmy wykonany w technologii hot-stamping. Podniesiemy prestiż działalności. Jest to sposób na idealną wizualizację, ponieważ poza dobrym wrażeniem na klientach, uzyskujemy niezniszczalny nadruk, co jest opłacalną opcją.

Ulotka reklamowa

Ulotka nadal jest uważana za skuteczną formę reklamy. Musi być przede wszystkim odpowiednio zaprojektowana. Zacznijmy od przekazu, który jest najważniejszy. Umieśćmy ciekawe i przyciągające hasło oraz wyjątkowy nagłówek, wprowadzający do treści. Jeśli mamy szeroką ofertę produktową/usługową, nie możemy jej w całości zamieścić. Wybierzmy więc tylko najważniejszy asortyment, którym odbiorca byłby zainteresowany w pierwszej kolejności. Muszą na niej znaleźć się korzyści, jakie daje wyrób lub usługa. O promocjach, rabatach informacja powinna być zamieszczona w widocznym miejscu. Ważny jest też kontakt i określenie miejsca ulokowania punktu. Materiał ma za zadanie przykuć uwagę czytelnika, więc istotna jest grafika. Każdy element musi być odpowiednio dopracowany, bo tylko wtedy zachęcimy odbiorcę ulotki, do jej przeczytania. Odpowiednia dystrybucja odgrywa niezmiernie ważną rolę, więc zastanówmy się też nad tym aspektem.

 Kalendarze

Kalendarz jest idealną formą reklamy i w dodatku, jedną z tańszych. Oczywiście warto wręczać go klientom na początku nowego roku. Jednak nie obrażą się, kiedy będą one formą pozostawienia kontaktu. O tej porze roku możemy zamówić kieszonkowe, a na rok 2022, jednodzielne, trójdzielne i czterodzielne, spiralowane czy piramidki. Dla znaczących kontrahentów warto wybrać wyjątkowe materiały, które będą świadczyły o naszej marce. Zawsze dobrze jest kierować się ich przeznaczeniem. Już w listopadzie możesz planować drukowanie kalendarzy. To znakomita forma promocji. Wygodne i użyteczne wyroby, są doskonałym nośnikiem reklamowym. Przez cały rok logo naszej firmy pozostaje z klientem. Doskonale spełnia swoje zadanie terminarz, który jest świetnym gadżetem, praktycznym i funkcjonalnym. Oczywiście liczy się niebanalny projekt, który ozdobi biuro klienta.