Żyjemy w czasach, w których panuje bardzo duża konkurencja. Nikogo więc nie powinien dziwić fakt, że sklepy i korporacje na różne sposoby starają się dotrzeć do potencjalnych klientów. Bardzo skuteczną metodą jest inwestowanie w reklamę – zarówno tą internetową, jak i umieszczaną na zewnątrz. Istnieje mnóstwo rodzajów reklamy zewnętrznej – wśród nich m.in. billboardy. Jakie inne rozwiązania może zaoferować firma Redruk? Sprawdź!

Jakie są formy reklamy zewnętrznej?

Zdecydowanie jedną z najpopularniejszych form reklamy zewnętrznej są billboardy. Zapewne każdy z nas chociaż raz się z nimi spotkał. Są to często ogromne tablice lub plakaty reklamowe, które najczęściej umieszcza się na budynkach, ale mogą być montowane również na odpowiednio przystosowanych słupach. Wyróżnia je niezwykła skuteczność, bowiem każdego dnia docierają do tysięcy potencjalnych klientów. Jak dodaje ekspert z firmy Redruk:

Często wybieranym rodzajem reklamy zewnętrznej są także wielkoformatowe reklamy. Są one nowoczesnymi nośnikami reklamy, których powierzchnia najczęściej przekracza 100 m kwadratowych. Głównie możemy je ujrzeć na budynkach, natomiast wykonuje je się z siatki winylowej lub pełnego winylu. Trzeba jednak wspomnieć, że istnieje mnóstwo innych form jak np. oklejanie samochodów, które cieszy się rosnącą popularnością.

Jakie są największe zalety reklamy zewnętrznej?

Największą zaletą reklamy zewnętrznej, którą może przygotować dla nas Redruk, jest jej duży zasięg oddziaływania. To najlepszy wybór, jeśli zależy nam na tym, aby dotrzeć do jak największej ilości potencjalnie zainteresowanych osób. Najpopularniejsze rodzaje takie jak reklamy wielkoformatowe czy billboardy sprawdzają się głównie w dużych miastach, ale z dużą skutecznością mogą być stosowane również w tych mniejszych miejscowościach.

Wspomniana firma ze Świdnicy od ponad 10 lat projektuje reklamy – w tym również wizytówki, koszulki z nadrukiem, reklamy świetlne i gazetki firmowe. Wykonywane przez nią reklamy zewnętrzne składają się przede wszystkim z chwytliwego hasła reklamowego lub przykuwającej uwagi grafiki. Są to małe elementy, które trafiają do odbiorców, dzięki czemu często decydują się oni na skorzystanie z konkretnej usługi lub zakup produktu.

Wśród pozytywnych aspektów reklamy zewnętrznej należy wspomnieć także o niskim koszcie. Oznacza to, że nie potrzebujemy zbyt wielu pieniędzy, aby przyciągnąć nowych klientów!