Projekty graficzne są nieodłącznym elementem reklamowym każdej branży i mowa tu nie tylko o identyfikacjach wizualnych, dzięki którym dana marka może wyrobić sobie ugruntowaną pozycję na rynku. Nie sposób nie wspomnieć w tym miejscu także o opakowaniach produktów, które również muszą przyciągać klientów graficzną atrakcyjnością. O stworzenie takiej oprawy może zatroszczyć się Monika Zych ze Studia 61.

Marketing dźwignią handlu

Siłą każdego początkującego przedsiębiorcy wcale nie jest ogromny kapitał. Jego mocną stroną jest, co prawda, kreatywność, niemniej za powodzenie danego projektu w głównej mierze odpowiada dobrze zaplanowania strategia marketingowa. Takie działania wcale nie muszą pochłonąć dużej ilości pieniędzy – wystarczy postawić na przemyślane rozwiązania. Reklamowym obowiązkiem jest zadbanie o stworzenie projektu graficznego, który zachęci do zapoznania się z towarem lub usługą. Nie można zapomnieć również o potędze social mediów, dzięki której znikomym nakładem finansowym można pozyskać naprawdę satysfakcjonującą grupę klientów. Na koniec warto wspomnieć o gadżetach reklamowych, które mogą okazać się skuteczną przynętą przy okazji eventów branżowych.

Jaką rolę w marketingu odgrywają projekty graficzne?

Grafika to nic innego jak wizualny sposób na przekazanie najważniejszych informacji o produkcie, a jednocześnie zaproszenie klienta do jego zakupu. Atrakcyjne opakowanie jest postawą udanego marketingu, nie od dziś przecież wiadomo, że konsumenci kupują nie tylko rozumem, ale przede wszystkim oczami. Ciekawa kolorystyka, nowoczesny design i estetyka – to właśnie zachęca do zdjęcia towaru z półki. Projekty graficzne przykuwają uwagę większej liczby osób, które nie wykazują zainteresowania ciągiem zdań. Z reklamą w takiej formie można również szybciej się zapoznać, dlatego nic nie stoi na przeszkodzie, aby wykorzystać ludzką zdolność do myślenia obrazami i przekuć ją na swoją biznesową korzyść.

Dlaczego warto zaufać grafikowi ze Studia 61?

Wielu klientom zależy nie tylko na wysokiej jakości świadczonych usług, ale również na szybkiej realizacji zlecenia. W związku z czym kluczową rolę przy wyborze grafika odgrywa również czas przygotowania projektu. Na ekspresową usługę mogą liczyć klienci Studia 61, którego właścicielka  wstępne szkice prezentuje swoim klientom już po trzech dniach roboczych. Monika Zych stworzyła grafiki dla takich firm jak Bakoma, Polskie Młyny czy Green&Easy. Grafik z Warszawy ma ponad dwudziestopięcioletnie doświadczenie w tworzeniu identyfikacji wizualnych, ale również projektów opakowań różnorodnych produktów – makaronów, oliwy z oliwek, alkoholi, czekolad oraz żywność wege. Elastyczność, z którą można spotkać się w Studio 61, jest gwarancją udanej współpracy.