Wszyscy wiemy, że reklama jest dźwignia handlu. Nawet jeśli mamy dobry produkt czy wysokiej jakości usługę, nie dotrzemy z nimi do klientów, którzy nie będą znać naszej firmy i nie będą mieli z nią pozytywnych skojarzeń. Jak zatem przyciągnąć uwagę? Tradycyjną, ale wciąż skuteczną formą są ulotki, foldery reklamowe i wizytówki. Sprawdźmy, co zrobić, by przyciągały uwagę i zastanówmy się, dlaczego ich wydruk w drukarni DK-Druk jest opłacalny. 

Jak przyciągnąć klientów?

Jakie zatem są największe zalety druku ulotki reklamowej? Niewielkim nakładem kosztów możemy zostawić po sobie trwały, fizyczny przekaz. Ulotki nadal często przechowywane są w domach i wyciągane w razie konieczności, szczególnie te, które zawierają informację o rabacie lub upuście cenowym. Przekazane tą drogą wciąż są bardziej cenione i chętniej czytane (nawet pobieżnie) niż spam trafiający do naszych skrzynek elektronicznych. 

Podobne zadanie ma druk folderów reklamowych, które ze względu na swoją bardziej rozbudowaną formę (kilka stron), mogą zawierać więcej treści. Jeśli zależy nam na edukacji swoich klientów, możemy zdecydować się właśnie na ten rodzaj przekazu.

Nieocenione są również wizytówki. Ich posiadanie oraz rozpowszechnianie świadczy o profesjonalizmie prowadzonej firmy. Zwykle wręczenie jej poprzedza krótka rozmowa z klientem. Jeśli projekt wizytówki jest spójny z naszą branżą, innymi formami reklamy lub zawiera symbol kojarzący się z naszą działalnością, łatwiej będzie powiązać usługę z nazwą naszego przedsiębiorstwa. 

Najwyższa jakość wydruku

Ekspert z firmy DK-Druk radzi:

Oprócz ciekawego projektu reklamodawcy i interesującej treści, bardzo ważna jest też jakość samego wydruku. Klient po wzięciu do ręki wizytówki czy ulotki powinien mieć miłe wrażenia estetyczne i dotykowe. W tej dziedzinie specjalizuje się właśnie nasza drukarnia offsetowa. 

Zakład DK-Druk ma do dyspozycji nowoczesne maszyny, które umożliwiają precyzyjną realizację pracy. Firma gwarantuje również najwyższej jakości papier firmowy, terminowość i konkurencyjne ceny.