Każdy z nas korzysta z kalendarza. Wiedzą o tym doskonale przedsiębiorcy, wykorzystując go bardzo często do identyfikacji wizualnej swojej firmy. To bardzo efektowne rozwiązanie, ponieważ zwykle towarzyszy danej grupie odbiorców przez cały rok, skutecznie utrwalając w ich pamięci wizerunek konkretnego przedsiębiorstwa. Wykonywaniem nośników reklamy w postaci przeróżnych kalendarzy zajmuje się Agencja Reklamowa Again z Suchego Lasu.
Jakie rodzaje kalendarzy reklamowych oferuje firma Again?
W ofercie Agencji Reklamowej Again znajdują się następujące rodzaje kalendarzy:
kalendarze ścienne (np. plakatowe, trójdzielne) – ich wybór jest ogromny, zatem z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie, a na tych wielostronicowych nie tylko można umieścić logo i dane firmy, ale także zdjęcia jej produktów czy wykonywanych usług,
kalendarze biurkowe – to stosunkowo tanie rozwiązanie, które będzie skutecznie promować daną markę nie tylko wśród pracowników danej firmy, ale także innych osób przebywających w biurze,
kalendarze książkowe – bez problemu można zapisywać w nich wszystkie ważne spotkania, numery telefonów, sprawy do załatwienia, zazwyczaj mają proste, klasyczne formy z wytłoczonym logo danego przedsiębiorstwa.
Na co zwrócić szczególną uwagę projektując kalendarz reklamowy?
Przede wszystkim kalendarz powinien być spójny z wizerunkiem danej firmy i odzwierciedlać to, czym zajmuje się ona na co dzień. Wydruk musi być zawsze na jak najwyższym poziomie, a treść i grafika przejrzysta, czytelna i estetyczna. Przedstawiciel Agencji Reklamowej Again mówi:
To jaki produkt finalnie otrzyma potencjalny klient, jest szalenie istotne. Jeżeli kalendarz będzie wykonany w sposób nieprzemyślany i niedbały, to z pewnością nie wpłynie korzystnie na wizerunek danego przedsiębiorstwa. Nasza agencja zajmuje się projektowaniem i tworzeniem gadżetów reklamowych z wysokiej jakości materiałów, według aktualnie obowiązujących trendów. Skutecznie pomożemy Ci budować pozytywny wizerunek Twojej firmy.
Projektując kalendarz reklamowy, należy zadbać o każdy, nawet najmniejszy element. Warto postawić na sprawdzone rozwiązania, a jednym z nich jest np. wyróżnienie weekendów i dni świątecznych specjalnym kolorem.
Kalendarze reklamowe to sprawdzony sposób na budowanie pozytywnego wizerunku danej firmy. Mogą być rozdawane pracownikom, potencjalnym klientom czy w ramach upominku wysyłane kontrahentom. To praktyczny gadżet, bez którego większość osób nie wyobraża sobie codziennego funkcjonowania. Dlatego są idealnym nośnikiem reklamy.