Gadżety reklamowe są często niedocenianym elementem marketingu. Sprawiają, że dana marka staje się bardziej rozpoznawalna na rynku, tworzą poczucie więzi i motywują do interakcji z usługami bądź produktami danego przedsiębiorstwa. Jakie artykuły najlepiej sprawdzają się jako baza do stworzenia akcesoriów reklamowych? Przedstawiamy Top 3 najciekawszych inspiracji.

Torby z reklamowym nadrukiem

Torby wielokrotnego użytku z nadrukowanym logo firmy to chyba jedna z najlepszych możliwych opcji. Taki gadżet oprócz oczywistej funkcji marketingowej jednocześnie ukazują firmę jako podmiot dbający o kwestie ekologii.

Obdarowując klientów wielorazową siatką, zachęcasz ich do ograniczenia zużycia plastiku, jednocześnie zyskując ambasadora swojej marki. Aby sprezentowana torba jak najdłużej zachowała nieskazitelną formę, warto zdecydować się na nadruk na dobrej jakości materiale. Trwałych komponentów używa m.in. firma Patrz.

Ubrania z nadrukiem

Ubrania z nadrukiem to obecnie bardzo doceniane narzędzie marketingowe. Nie bez powodu duże dyskonty coraz częściej wypuszczają serie czapek, koszulek, bluz czy nawet klapek z własnym logiem. Takie rozwiązanie pozwala na stworzenie sytuacji, w której konsumenci w pewnym stopniu identyfikują się z daną marką.

Nadruki na tkaninach wykonuje obecnie wiele firm zajmujących się produkcją szeroko pojętych materiałów reklamowych. Najczęściej stosowanymi technikami są sitodruk i termotransfer. Pozwalają na stworzenie trwałych nadruków, odpornych na pranie w różnych temperaturach i wpływ światła słonecznego.

Artykuły biurowe z logiem firmy

Podobnie jak w przypadku toreb, artykuły biurowe z nadrukiem to bardzo funkcjonalny podarunek. Jak powszechnie wiadomo, długopisy, kalendarze i notesy bardzo często przepadają bez wieści. Z tego wiele osób docenia tego rodzaju prezenty, ze względu na ich dużą wartość użytkową.

Wymienione przedmioty są wykorzystywane na co dzień w wielu miejscach, stąd gwarancja, że reklama dotrze do dużej grupy osób. W ten prosty sposób można skutecznie zwiększyć rozpoznawalność firmy i sprawić, że grono klientów będzie stale się powiększać. Jak się okazuje, warto zainwestować nawet w drobne upominki w postaci długopisów. W perspektywie pozwoli na poprawę zysków, wynikającą z większego zainteresowania marką.