Planujesz wprowadzić na rynek nowy produkt lub usługę? A może już to zrobiłeś i chciałbyś dotrzeć do nowych klientów? W tym celu warto skorzystać z usług zakładu poligraficznego na przykład Jace, który na indywidualne zamówienie przygotuje skuteczne materiały reklamowe, w tym ulotki i wizytówki. Dowiedz się, dlaczego są tak ważne w promowaniu biznesu oraz co warto na nich umieścić!

Rola materiałów reklamowych w budowaniu wizerunku firmy

Doskonale zdajemy sobie sprawę, jak ważne są materiały i gadżety reklamowe w promowaniu usług i produktów konkretnych firm. Chcemy spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów, dlatego też zaopatrzyliśmy się w nowoczesne maszyny oraz urządzenia do druku na papierze i kartonie – informuje pracownik firmy Jace Śliwiński Dariusz Jacek.

Wizytówki, ulotki reklamowe i plakaty stanowią nieodłączny element kształtowania wizerunku firmy oraz są kluczowe w pozyskiwaniu nowych odbiorców. Inwestując w wysokiej jakości gadżety – szybko zauważysz rezultaty, a środki wydane na reklamę, zwrócą się ze znaczną nadwyżką!

Jakie informacje warto zawierać na ulotkach i materiałach reklamowych?

Zamawiając projekt wizytówki lub ulotki w firmie Jace, zostaniesz poproszony o przekazanie podstawowych i dodatkowych informacji, które chciałbyś na nich umieścić.

Oprócz danych kontaktowych, krótkiego opisu działalności oraz adresu, warto rozważyć umieszczenie chwytliwego hasła reklamowego (sloganu), którego celem jest oddanie charakteru firmy i zachęcenie do podjęcia czynności, w tym przypadku zakupu konkretnego produktu lub skorzystania z usługi!

Nie możemy pominąć efektownych grafik nawiązujących do branży, w której działasz. To one w pierwszej kolejności zwracają uwagę czytelników i decydują, czy przejdzie on do szczegółowego zapoznania się z daną ulotką lub plakatem, czy też nie!

Firma Jace dokłada wszelkich starań, aby przygotowane materiały reklamowe zadowoliły klientów, wobec tego oferują wstępne projekty oraz druk próbny, które umożliwiają wprowadzenie ewentualnych zmian.