Biorąc pod uwagę liczbę komunikatów dostępnych w internecie atakujących nas podczas wejścia na każdą stronę, nie należy ograniczać się do tej formy reklamy. Jednym z najbardziej skutecznych nośników decydujących o rozpoznawalności firmy jest reklama zewnętrzna, która musi być nie tylko efektowna, ale także trwała. Szyld na budynku będzie poddawany działaniu warunków pogodowych i musi być wykonany z materiału, który zapewni mu długowieczność. 


Z czego produkowane są litery 3D

Jednym z najbardziej sprawdzonych do tego celu tworzyw jest styrodur. Materiał ten wykorzystywany jest m.in. do tworzenia izolacji w branży budowlanej, co wskazuje na jego wytrzymałość. Ze względu na odpowiednią gęstość pozwala on na wykonanie napisów trójwymiarowych. Takie rozwiązanie jest o wiele ciekawsze niż płaskie litery, ale też bardziej skuteczne z perspektywy marketingowej, ponieważ umożliwia stworzenie napisów bardziej czytelnych i widocznych z różnej perspektywy, podkreślają pracownicy agencji reklamowej Mulberry


Właściwości styroduru 

Styrodur to zamkniętokomórkowa substancja o bardzo gładkiej, przyjemnej w dotyku powierzchni. Ze względu na swoją lekkość może być umiejscowiona właściwie na każdej wysokości, zarówno do ścian, jak i płyt działowych. Ich lekkość decyduje także o łatwości montażu. Litery 3D wykonane ze styroduru można malować farbami fasadowymi, jak i akrylami. Jest to tworzywo nienasiąkliwe, przez co może być wykorzystywany w pomieszczeniach, gdzie stosuje się chłodzenie adiabatyczne. 


Inne zastosowania liter ze styroduru

Coraz częściej styrodur wprowadzany jest jako element wystroju wnętrz, zazwyczaj również do realizacji trójwymiarowych napisów. To z kolei informuje o tym, że może posiadać niezwykłe właściwości estetyczne i ze względu na to, że bardzo łatwo poddaje się obróbce i cięciu można z niego wykonać motyw lub typografię o bardzo wymyślnych kształtach. Wykonuje się z niego nie tylko napisy, ale także różnego rodzaju loga, dzięki możliwości wielokrotnego zmieniania koloru napisy mogą personalizowane i zmieniać się w zależności od potrzeb użytkowników.