Promocja danej marki jest dla właścicieli firm kluczowa w kontekście pozyskiwania nowych klientów. Z tego względu istotne jest zainwestowanie w skuteczne nośniki reklamy. Jednym z nich są specjalne smycze, które przygotować można na indywidualne zamówienie. Obecnie takie gadżety produkuje się w różnych wariantach, a możliwości w zakresie personalizacji jest bardzo dużo. Czy jednak przynosi to oczekiwany wzrost zainteresowania marką?

Jakie są możliwości w zakresie personalizacji smyczy reklamowych?

Konfigurowanie smyczy reklamowej należy zacząć przede wszystkim od ustalenia jej typu. Dostępne są wersje standardowe, ale też nieco zmodyfikowane – tunelowe, naszywane czy w wariancie skróconym. Długość i szerokość taśmy może być wybrana przez klienta, podobnie jak rodzaj karabińczyka. Najważniejszym elementem w przypadku smyczy reklamowej jest jednak naniesiony na nią nadruk. To właśnie dzięki niemu gadżet wyróżnia się spośród innych przedmiotów codziennego użytku.

Możliwości w zakresie wizualnej personalizacji smyczy są bardzo duże. Na taśmie można umieścić zarówno napis, jak i wybraną grafikę – np. logo firmy. Wskazane przez klienta nadruki nanoszone są obustronnie lub tylko na jedną stronę smyczy. W taki właśnie sposób tego typu gadżety reklamowe przygotowuje firma Green Pixel. Jest to producent wykorzystujący metodę sublimacji do nakładania elementów graficznych na taśmy w smyczach promocyjnych, dzięki czemu logo czy napis nie tylko wygląda bardzo estetycznie, ale zachowuje też swój wygląd przez wiele lat użytkowania przedmiotu. Czy jednak jest on skutecznym nośnikiem reklamy?

Czy warto stawiać na reklamę firmy poprzez spersonalizowane smycze?

Planując kampanię reklamową, należy wziąć pod uwagę wszystkie jej elementy. Muszą być one dopasowane do charakterystyki działania danej firmy oraz jej budżetu. Mniejsze przedsiębiorstwa funkcjonujące w niszowych branżach nie inwestują w reklamę telewizyjną – w tym wypadku lepiej sprawdzą się funkcjonalne gadżety rozdawane klientom. Do takich właśnie przedmiotów zaliczają się smycze reklamowe, które po spersonalizowaniu stają się skutecznym nośnikiem reklamy. Co ma na to wpływ?

Przede wszystkim są one użytkowane przez klientów niemal codziennie. Przypina się do nich klucze od domu, mieszkania, firmy czy samochodu, co sprawia, że przynajmniej kilka razy dziennie smycz jest dobrze eksponowana. Pozostaje zauważalna dla innych osób, a interesujący motyw graficzny charakterystyczny dla danej marki z pewnością zwróci ich uwagę. Dzięki temu reklama jest skuteczna. Smycze są także noszone na szyjach, gwarantując jeszcze większy zasięg promocji firmy. Jednocześnie są tanie w produkcji, dlatego z pewnością dobrze jest uwzględnić je w kampanii reklamowej.

Studio graficzne Green Pixel specjalizuje się w fotografiach, grafice oraz produkcji materiałów reklamowych. Oferuje kompleksową obsługę reklamową, w tym skład DTP, gadżety reklamowe, reklamę na pojazdach, a także projektowanie i drukowanie materiałów reklamowych. Ponadto zajmuje się fotografią wnętrz, packshotami oraz fotografią kulinarną, portretową i produktową oraz projektowaniem graficznym 3D, retuszem i realizacją katalogów, plakatów i ulotek. Green Pixel produkuje także flagi, szyldy, banery, potykacze oraz roll-upy.