Prowadzenie firmy nie zawsze jest proste, jeśli chodzi o kwestie prawne. Coraz częściej przedsiębiorstwa działają na rynku zagranicznym bądź współpracują wielopłaszczyznowo z nowymi kontrahentami, jakie kwestie powinna zawierać umowa o współpracy? Kancelaria Kolanowscy od lat pomaga przedsiębiorcom, świadcząc dla nich usługi pomocy prawnej. Na czym one polegają? Jak wybrać kancelarię prawną na potrzeby firmy?

Czym powinna zajmować się kancelaria prawna?

Skorzystanie z porady prawnej przez przedsiębiorcę dotyczyć może różnych sfer prowadzonej przez niego działalności. Ważne jest, aby kancelaria, do której zgłosi się właściciel firmy o pomoc, miała dostatecznie bogate doświadczenie i ugruntowaną wiedzę, by móc fachowo, rzetelnie i kompleksowo zająć się rozwiązaniem danego problemu natury prawnej.

Biorąc pod uwagę funkcjonowanie kancelarii prawnych, które może dotyczyć różnych dziedzin życia społecznego, rodzinnego, gospodarczego, decydując się na daną kancelarię prawną, dobrze jest, kierować się jej specjalizacją. W Kancelarii Kolanowscy opieka nad bezpiecznym od strony formalno-prawnej funkcjonowaniem firmy to podstawa działalności kancelarii. Doświadczenie i wiedza niemalże z każdego obszaru działalności firm sprawia, że nie ma dla nich sprawy, której rozwiązania by się nie podjęli. Potwierdzeniem bogatego doświadczenia powinny być posiadane przez daną kancelarię rekomendacje i pozytywne informacje w internecie. Oczywiście zapoznając się z opiniami w sieci, dobrze jest zachować zdrowy rozsądek, ale też dobrze jest zdawać sobie sprawę, że w każdej opinii jest ziarenko prawdy, dlatego najlepiej jest czytane opinie o kancelarii sprawdzić, w trakcie osobistej rozmowy.

Kancelaria Kolanowscy stawia przede wszystkim na zadowolenie klienta. Znając potrzeby rynku – biorąc pod uwagę różne potrzeby interesantów, Kancelaria Kolanowscy wyspecjalizowała się świadczeniu pomocy prawnej opartej na sporządzaniu pism, projektów umów, opinii prawnych, powoływanie podmiotów, bieżące doradztwo, udział w negocjacjach z kontrahentami. Świadczy ona pomoc na etapie przedsądowym, także w drodze ADR (alternative dispute resolution), w tym mediacji, w postępowaniu sądowym, w tym w trybie postępowań elektronicznych (e-sąd), a także na etapie postępowań wykonawczych i egzekucyjnych.

Jaka powinna dobra kancelaria?

Podstawową kwestią, o, którą powinna zadbać dobra, szanująca klienta kancelaria, zajmująca się obsługą prawną firm, jest wzbudzanie zaufania od wejścia. Co więcej,  warto, żeby charakteryzowała ją: wiarygodność, wyrozumiałość (empatia), szacunek oraz cierpliwość a wiedzę adwokatów potwierdzały liczne certyfikaty, dyplomy oraz rekomendacje od dotychczasowych klientów.